חיפוש
 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

תחזית שבועית:של חוה מזר 19 - 26 בפברואר 201

 

התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר לשבוע: 26לפברואר עד 3 למרץ 2016

 

                                 תחזית שבועית:  26 פברואר – 3 במרץ 2016

 

טלה

שבת וימי תחילת השבוע עשויים להיות רגישים, אלה עשויים להכביד בעניינים רגישים שאינם מתנהלים על מי מנוחות. הרגשתכם עשויה להשתפר לקראת ימים שלישי-רביעי. אלה כבר מרמזים כי הנהנתנים שביניכם יחושו באווירה של חופש ומרחב. יש נטייה להתאהבות בזק, להיעזב או להתאכזב באותה מהירות. ביום חמישי מצפה מכם להתייחס לענייני קריירה ועבודה בוערים.

 

שור

שבת וראשון עשויים להדגיש ענייני זוגיות ושותפויות. כדי לאפשר תפקוד נבון וחכם צריך להיזהר לא להיכנס למצבים מתח. לקראת יום חמישי דברים יתחילו לזוז ולהתקדם לכיוון הרצוי לכם. כדאי לכם לחדש קשרים, להכיר אנשי מפתח ולהימצא בתנועה חברתית מתמדת. ענייני חו"ל ונסיעות עשויים להיות מודגשים. עכשיו יש לכם הזדמנות לבסס את עצמכם בעבודה ולצבור מוניטין בתחום שבו אתם מצטיינים.

 

תאומים

ליוצרים, לאמנים ולבעלי הדמיון המפותח - זו תקופה פורה. מצד שני, בקשרים מקצועיים ובינאישיים אל תמהרו לתת אמון, שכן הנסתר רב על הנגלה. מישהו שתיצרו איתו קשר ידידותי עלול להתגלות מאוחר יותר כבעל אינטרסים שלא הייתם מודעים להם. שלישי-רביעי: יש לכם אפשרות לבלוט ולהבריק, תוכלו לבטא את עצמכם בחופשיות ולהגביר את הקסם האישי שלכם.

 

סרטן

ענייני חו"ל ומסעות למיניהם עשויים לאפיין את השבוע. כמו-כן  תהיו פחות מכונסים בעצמכם ויודגשו הדמיון והרגישות שבהם ניחנתם. קשר שיצרתם עם מישהו בחו"ל עשוי להיות המפתח לאפשרויות חדשות. מגעים עם גורמים בארץ או בחו"ל ישאו תפנית מעניינת ומפתיעה, מצב שעשוי להיות המפתח לאפשרויות חדשות. היו פתוחים יותר לאפשרויות והיו נגישים תקשורתית וחברתית.

 

אריה

האנרגיות עשויות להיות טעונות בשבת וימי תחילת השבוע. שלישי-רביעי: עשויים להיטיב עימכם. זה הזמן לפלרטוט וחיזור. יש לכם צורך בגירויים חדשים, מצב שיסייע בקידום פרויקט אמנותי יומרני. הפגינו יצירתיות ומקוריות והפתיעו את הסביבה. חמישי: מדגיש ענייני עבודה תובעניים.  נראה שמישהו אינו נוהג איתכם בגילוי לב. נהגו בנושא בזהירות ובדיפלומטיות.

 

בתולה

אתם פוריים ונחושים, וזה הזמן להתמסר לעשיית הדברים המעניינים אתכם. המישור היצירתי מגיע לפסגות שלא צפיתן אותן. כדאי שתנסו להבליט אותם לידיעת מי שיידע להעריך זאת. בחודש אדר אנשים מצפים להפתעות, גם אם אינם מודעים לכך. לפנויים שבכם כדאי לצאת ולהכיר אנשים, עם זאת, יותר מכל, כדאי לנשים להיזהר מטיפוסים מהסוג המפתה.

 

מאזניים

מתגבש רעיון לגבי פרויקט יצירתי. גם אם אתם מתקשים לראות את התמונה בשלמותה כרגע, מאוחר יותר תקבלו יותר עצמאות וחופש פעולה שיאיצו את הפוטנציאל ההישגי שלכם. ונוס כוכבכם מספק ריגושים, עניין ותשומת לב, ודווקא במקום שאינכם מצפים לכך תזדמן לכם היכרות מאתגרת. ענייני כספים והשקעות עשויים לאפיין את ימי תחילת השבוע. גלו אחריות.

 

עקרב

על הסף זוהי תקופה שתשפיע על המתרחש בחייכם. נושא התקשורת הופך בעייתי, שכן יש נטייה לומר יותר מכפי שמתכוונים, ואולי לא תמיד בטקט. מיקום כוכב מארס במזלכם עשוי ללמד על כיוון יצרני ודינמי במיוחד, תחת לחץ מתיש אומנם אך ששווה לעמול עליו. היו פוריים ויצירתיים. שלישי-רביעי עשויים להשפיע על ענייני כספים והשקעות. אלה תובעים אחריות, איפוק ושיקול דעת. 

 

קשת

ימי סוף השבוע ותחילתו עשויים להעיד כי האנרגיות אומנם נמוכות, אך יוגברו מעורבותכם ורגישותכם לגבי הקורה סביבכם. שלישי-רביעי: מיקום הירח במזלכם עשוי להעיד כי עכשיו עשויה להיווצר אווירה לא שגרתית. תוכלו לבטא את עצמכם בחופשיות והקסם האישי שלכם יקרן יותר מתמיד. מנגד, היזהרו במהלך השבוע מתחושת בלבול וערפול, חוסר החלטיות וקושי בענייני דיומא.

 

גדי

אתם מתבססים, יוצרים קשרים חשובים ומתקדמים בנחישות להשגת יעדים. הדברים לא יקרו מהר אבל בנייה הדרגתית תהיה חשובה לאין ערוך בהמשך. מנגד, השפעת הערפול של מזל דגים דורשת מכם הגדיים לחשוב לא רק לעומק אלא גם בראייה רחבה של הדברים, חשוב לכן להתמקד בעובדות ולהתמודד באופן פרקטי בעשייה. זיכרו כי לטווח הרחוק הסבלנות תשתלם.

 

דלי

מיקום כוכב התקשורת מרקורי במזלכם מגביר בכם את הסקרנות, חריפות השכל, ואת כושר ההסתגלות המהיר. גילויי גמישות והסתגלות מהירה יקנו לכם עמדת יתרון. מיקום ונוס במזלכם מעלה את הקסם שלכם ועשוי לעזור לכם ביצירת קשרים ברוכים. קל יותר לשפר יחסים, ליצור קרבה ולחשוף את הצדדים המושכים באישיותכם. בענייני כספים והשקעות סגלו שיקול דעת.

 

דגים

השבוע דורש איזון ושיקול דעת. לכן יש לבחור בראייה מעשית, כנה ואמיתית, כך שלא מוכרחים לבחור בהסתכלות המשקפת את חוסר היציבות ואת הראייה הדו-משמעית שמתלווית אליה. נפטון, שליטתכם, בצמידות לשמש במזלכם מגביר את רגישותכם ומקשה על קבלת החלטות חשובות, אך עשוי לסמן מפנה לטובה מבחינה יצירתית ואמנותית שבו תבלטו ותצטיינו.

הטור האסטרולוגי של חוה מזר-טלפון  5731540 – 03  כל הזכויות שמורות @

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

לשכת המסחר

 

מדורים