חיפוש
 
לדף הבית >>     האיש שבא לסעוד >>

האיש שבא לסעוד / היישר ממדף הספרים

 

תקראו לי מיושנת, תקראו לי עתיקה רק תקראו לי. אבל אני חולה על ספרי בישול. כל טיול לחול הוא הזדמנות למצוא כמה מגזינים גדושי תמונות ומתכונים וכל ספר שיוצא הוא פוטנציאל לדיפדוף מרוגש מלא בריחות דמיוניים. מבחינתכם,  הזדמנות לקנות לעצמכם איזה ספר ולהתפנק.

 

המלך והלחם- ארז קומרובסקי ״אפיה מהירה״

אין אדם שלא מכיר או שמע על ארז קומרובסקי וכל ספר שהוא מוציא גורר גל של תמונות בפייסבוק של תוצאות אפייה מושחתות. הספר האחרון שלו הוא פנינה מושלמת למי שתמיד חשש משמרים או תמיד רצה להוציא תחת ידיו עוגה לאירוח או לחם מעניין ומהיר, ואף פעם לא העז וגם לאלו שכבר מומחי אפייה אבל בא להם להנות מכמה רעיונות מעניינים  כמו עוגת ויסקי לימון ועוגיות חמאה שרופות ולא רק להתעסק בשמרים שוקולד.

הניראות הורסת ועושה חשק עז להתלכלך בקמח והכל נראה ויש שם מתכונים מדהימים שאכן קלים ומהירים . במקום שמרים, ארז משתמש באבקת אפיה וסודה לשתיה ומוציא יופי של דברים.הרעיון של הספר הוא פשטות ומתכונים שרובם בקערה אחת אבל תתכוננו לקצת עבודה . לא כל המתכונים הם לנטולי ידע וחלקם דורשים מעט זמן. כך או כך – יש שם מתכונים מדהימים שעושים ישר חשק וגורמים לכולנו להעז קצת יותר.
לא מומלץ להכין לבד בבית כי אז תאכלו את הכל. ראו הוזהרתם

 176 עמודים, 94 ש"ח. בהוצאת כתר.

 

 

אפרת ליבפרוינד מגישה שבת

 ספר מרשים שכולו על טהרת אותה ארוחת שישי וחווית האירוח בשבת שכולנו זוכרים תמיד בערגה כל חיינו. הספר עצמו ערוך  בהתאם לסעודות השבת המסורתיות, עם מנות שמיועדות

לשבת ומתכונים עממיים ופשוטים להכנה  להגשה יחד ועם, הכוללים הוראות ברורות ומדויקות, כדי שכל אחד יוכל להצליח בהכנתם ובעיקר ניראות מרשימה כי בכל זאת זו ארוחת שישי וצריך להרשים את האורחים ואת החמות.

בין המתכונים: קציצות פרגית ברוטב חצילים, מאפה סלמון ותרד, קנלוני בטטה, עוגת קשיו וקפה ועוד. המטרה של הספר הוא כו של ארז, להיות ספר שדפיו יתקמטו מרוב שימוש ולא ישב ויעלה אבק. יש פה הרבה פשטות ופרקטיות שעטופים בניראות מרשימה ובעיני זה היתרון הכגדול של שני הספרים האלו. הנגישות לכל אחד ולא רק לבשלן החובב.

143 עמודים, 88 שקלים בהוצאת דני ספרים

 

 

המטבח היווני של גרקו

המסעדן צביקי עשת, הבעלים של גרקו היווניה, הוציא לאור בימים אלו ספר יפייפה של 380 עמודים! המכיל בתוכו טיול קולינרי מלא ניחוחו וטעמים, חוויות וסיפורים של יוון. עשת טילי במשך 25 שנה כמעט בכל ייו. הוט טעם, חקר, פגש והכיר מאות בתי אוכל ומנות מכל הרבדים והסגנונות וכלי קנאה עד כדי בכי כי יוון בעיני היא חוויה אוכל שמעטים מאיתנו באמת חוו אותה כמו שצריך.

הספר מחולק לאיזורים שונים ומנות המאפיינות אותו, סיפורים ותמונות שיוציאו אתכם מדעתכם, המלצות תיירותיות והצצות למקומות כמוסים שאולי לעולם לא נכיר.

380 עמוד, 178 שקלים בחנויות הספרים או מכירה ישירה באתר גרקו או במסעדה.

 

חנות האונליין של חיים כהן יוצא לדרך

ממש עכשיו השיקו חיים כהן וbuy2 את חנות האונליין המתמחה בכל מה שקשור במטבח.

ההבטחה הגדולה היא שבחנות תשולב החוויה של הקניה בחנות רגילה. ממתכונים של חיים ועד ייעוץ בבחירת כלים או מתות. חוויה יותר אישית ופחות טכנית.

מגוון מוצרים יומיומיים למטבח, לצד מוצרי שף ייחודיים של מגוון ספקים וחברות, המוצעים בטווח מחירים רחב במטרה להתאים לכל כיס.  כל המוצרים בחנות נבחרו בקפידה וכוללים מגוון מותגים מובילים בתחום הבישול  שיבחרו ע"י חיים כהן. החל מפותחן יין ועד לגרילים ומעשנות וכוללת מגוון של קטגוריות, ביניהן: בישול, אפיה, אביזרים וגאדג’טים, סכינים, מוצרי חשמל למטבח, עולם הקפה, כלי הגשה וסכו"ם , גרילים, מוצרי אחסון למטבח ועוד.  בנוסף, מציעה החנות קטגוריית מתנות, הכוללת מתנות לחגים, מתנות ל"פודיז" לפי תחומים (בשלנים, אופים, חובבי היין, מתחתנים ועוד) 

ומתנות לפי תקציבים     http://kitchenstory.com

 

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

לשכת המסחר

 

מדורים