חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

חשיבות המיקום של אולם אירועים בראשון לציון

 

עוד דבר שחשוב מאוד לבחון כאשר בוחרים אולם אירועים בראשון לציון הינו המרחק מאזורי המגורים בעיר, במיוחד אם מדובר באולם הכולל גן אירועים או שטחים פתוחים. ככל שהאולם יהיה קרוב יותר לאזורי מגורים כך יהיה סיכוי גדול לכך שתצטרכו להנמיך את המוזיקה...

 

אחד הדברים שחשוב מאוד לבדוק לפני שבוחרים אולם אירועים בראשון לציון הינו המקום בו הוא נמצא. המיקום של האולם יכול להשפיע על פרטים רבים מאוד הקשורים באירוע שלכם (ועליהם נפרט בהמשך המאמר), ויכול להשפיע על ההנאה הכוללת שלכם ושל כלל האורחים המשתתפים באירוע.

לכן חשוב מאוד לבחור את האולם רק לאחר שאתם מוודאים כי מדובר במקום נכון ומתאים לצרכים שלכם ועונה על כל הדרישות.

צמצום העיכובים בעומסי תנועה

אחד הדברים שחשוב לבדוק כאשר בוחרים אולם אירועים בראשון לציון הינו הדרך באמצעותה מגיעים אליו. חשוב מאוד לבחור אולם אשר ההגעה אליו לא מצריכה מכם לעבור בין כבישים ראשיים עמוסים בתוך העיר אשר עלולים לעכב אתכם או את האורחים שלכם בהגעה אל האולם. בחרו אולם אשר נמצא במקומות שקל ונוח יותר להגיע אליו, ומקומות אשר נמצאים כמה שיותר קרוב לקצוות של העיר כך שבכדי להגיע אל האירוע האורחים לא יצטרכו להסתובב בעיר עצמה ולהתעכב בשל עומסי התנועה הרבים בעיר.       

נוחות הגעה לכלל האורחים

עוד דבר שחשוב לבדוק לגבי המיקום של אותו אולם אירועים בראשון לציון בו אתם עומדים לבחור הינה נוחות ההגעה אל האולם עבור כל האורחים. לכן, מלבד הגעה ברכבים פרטיים חשוב לבדוק את המרחק מתחנת הרכבת, לבחון אם יש קווי אוטובוס ליליים המגיעים למקום או מוניות שירות העוברות בו. כל פרט כזה ישפיע על הנוחות של האורחים וגם יכול להשפיע על ההחלטה של האורחים האם להישאר באירוע עד מאוחר, או האם בכלל להגיע אליו.

מרחק מאזורי מגורים

עוד דבר שחשוב מאוד לבחון כאשר בוחרים אולם אירועים בראשון לציון הינו המרחק מאזורי המגורים בעיר, במיוחד אם מדובר באולם הכולל גן אירועים או שטחים פתוחים. ככל שהאולם יהיה קרוב יותר לאזורי מגורים כך יהיה סיכוי גדול לכך שתצטרכו להנמיך את המוזיקה או לסיים עם האירוע בשעה מוקדמת ממה שציפיתם, דבר מאכזב מאוד.

לכן חשוב לבדוק את המרחק מאזורי המגורים ובכל מקרה להעדיף אולם אשר נמצא באזור מרוחק ככל הניתן (כך גם דרכי הגישה אליו פתוחות יותר ובאזור שלו יש פחות עומסי תנועה).

חניה

במידה והאולם נמצא באזור מיושב או עמוס חשוב לוודא כי הוא כולל שטח חניה רחב ידיים המיועד לכל האורחים המגיעים אל המקום ברכב הפרטי שלהם כך שיוכלו למצוא חניה מתאימה בקלות ובתוך דקות ספורות בלבד.

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים