חיפוש
 
לדף הבית >>     >>

חוזרים ללימודים / איציק הליצן

 

דברים מהלב:  שלום ילדים אתם חזרתם ללימודים, ואני יצאתי לחופשה קצרה. גם לי מגיע קצת חופש.. אז טסתי לגרמניה לעיר פרנקפורט ששם יש לי חברים טובים שתמיד כיף לנו להיות ביחד .זאת חברות של 27 שנים שהתחילה בחילופי משלחות נוער

 

דברים מהלב:  שלום ילדים אתם חזרתם ללימודים, ואני יצאתי לחופשה קצרה. גם לי מגיע קצת חופש.. אז טסתי לגרמניה לעיר פרנקפורט ששם יש לי חברים טובים שתמיד כיף לנו להיות ביחד .זאת חברות של 27 שנים שהתחילה בחילופי משלחות נוער בין בני נוער ישראלים לבני נוער גרמניים. שבהם הייתי נוסע כראש משלחת ואחראי על בני הנוער הישראלים. וכשהפסקתי את העבודה הזאת נשארנו בקשר טוב עד היום ,אני והמדריכים הגרמניים , והפחנו למשפחה . ובאים לבקר אחד את השני .

אני התארחתי אצל חברי הטוב כריסטיאן והוא יבוא עוד שבועיים לחגוג אתי את ראש השנה . אני מספר לכם על כך , כי חשוב לי שתדעו שמאוד חשוב לשמור על חברות טובה , כי אף פעם אי אפשר לדעת , לאן היא תוביל. ואדם שיש לו חברים הוא אדם מאושר. ואכן אני בן אדם מאושר שיש לו הרבה חברים אמתיים. וחברות נמדדת לא רק כשטוב לך. אלה גם כרע לך ועצוב לך. לכן אני גם מציע וגם מבקש מכם לשמור על החברויות שאתם רוכשים כל יום מחדש ותשמרו עליהם.

אני חושב שאדם שאין לו חברים הוא אדם מסכן. ולכן ילדים תשמרו ותתפחו את החברויות בינכם . חברות חייבת להיות משני הכיוונים , כששניכם גם נותנים וגם מקבלים. אז חזרתי מחופשה מילאתי את האנרגיות מחדש וישר נחתתי בארץ מהחופשה שלי בגרמניה להופעות ולעשייה שלי. ובימים אלה אני עובד על פרויקט מאוד גדול, של חגיגת יום הולדת 20 לתוכנית הרדיו שלי . שהייתה צריכה להיות לפני חודש, ונדחתה כשאבא שלי נפטר.

ולכן בחודש נובמבר נקיים מסיבה ענקית עם כל חברי כוכבי הילדים המוכרים עם הופעות והפתעות והרבה שמח , בדיזנגוף סנטר. שמשם אני אקיים שידור חי של תוכנית הרדיו שלי "בייביסיטר" עם איציק הליצן ברדיו ללא הפסקה 103FM  שמשודרת בשידור חי בשעה 8:00 בבוקר כל שבת. אז יש למה לצפות ואני מבטיח לעדכן אתכם ולהזמין את כולכם לחגוג איתי. וליהנות מכל ההופעות והאטרקציות שאני מכין לכם עד אז שבוע טוב.

פינת המכתבים: 

שאלה: לאיציק הליצן שלום קוראים לי נטלי ואני בת 12 לפני שבוע הוזמנו כל הכיתה למסיבת בת מצווה של אחת החברות מהכיתה. המסיבה הייתה באולם .והייתה מושקעת במיוחד. אבל הבנים מהכיתה שלי התנהגו ממש לא יפה , השתוללו וזרקו אחד על השני אוכל ועשו הרבה בלגאן. אני מאוד כעסתי וניסיתי להרגיע אותם. וזה לא עזר. למחרת בבוקר דיברתי על זה בכיתה עם המורה. וכל הבנים עושים עלי חרם ולא רוצים לדבר איתי, הם מקללים אותי בווצאפ .ואני לא יודעת מה לעשות, תעזור לי עם עצה בבקשה דחוף.

תשובה : לנטלי החמודה ,אני מעריץ אותך ואת האומץ שלך להתמודד , עם הבנים השובבים, את עשית נכון שהעלית את הנושא הזה בפני המורה. אני חושב שאת חייבת לדבר על החרם הזה , עם המורה ועם היועצת של השכבה ואותם ילדים שעשו עלייך חרם חייבים להיענש, שילמדו לקח לא להרוס מסיבות אחרות , כי אתם השנה תחגגו עוד הרבה מסיבות בת מצווה ושנה הבאה בר מצווה לבנים. אז חשוב מאוד שכולם ידעו לכבד את האירוע. ואת חייבת לטפל בזה מיד. ואל תתני להם לעשות את החרם הטיפשי הזה , הם צריכים ללמוד לכבד.

פינת המעשה הטוב:  

השבוע אספר לכם על יונית וזאב כהן שתרמו בשבוע שעבר 5 מחשבים ל5 משפחות מעוטי יכולת, שהמצב הכלכלי שלהם לא טוב. בשיתוף העובדות הסוציאליות שמתפלות במשפחות הללו הביאו להם את המחשבים החדשים. כדי שילדי המשפחה יוכלו ללמוד ולהכין עבודות לבית הספר כמו כולם. כל הכבוד להם על היוזמה וזה מחמם את הלב כל פעם מחדש להבין כמה אנשים טובים יש במדינה שלנו.

ההמלצה השבועית :

השבוע אמליץ לכם על ספר ילדים חדש "נְשִׁיקָה שֶׁל אִמָּא" שכתבה: שָׂרִי רוזנטל בהוצאת אופיר ביכורים,

נְשִׁיקָה שֶׁל אִמָּא הִיא כְּמוֹ תְּרוּפַת פְּלָאִים, כָּל כְּאֵב מִיָּד עוֹבֵר, וּבַלֵּב טוֹב וְחָמִים. נְשִׁיקָה שֶׁל אִמָּא הִיא כְּמוֹ תְּרוּפַת פְּלָאִים, אוֹתִי מְרַפְּאָה וְעוֹשָׂה לִי נָעִים. הספר הינו אסופת שירים לגיל הרך שעוסקים בעולמם של ילדים – רגשות, חלומות ומטלות היומיום. ספר לזמן איכות עם קטנטנים. שירי הילדות מלאי חן ומתיקות כתובים  בחריזה זורמת, עד שנראה כאילו השיר נכתב מאליו ללא מאמץ. איוריו המיוחדים של  עוז יחבס מעצימים את  חווית הקריאה. השירים הקליטים מעוררים בלב הקוראים הצעירים תחושת הזדהות והנאה מהדברים הפשוטים, טיולים והנאה מהטבע,  משחק בגשם, מסיבת יום הולדת לסבתא,, ביקור בים, נשיקה של אמא  ועוד. מומלץ בחום.

הבדיחה השבועית:

צב מספר לחברו: "לפעמים זה ממש לא כיף שיש לך בית על הגב".

"למה לא?,, שואל החבר.

 משיב לו הצב: "כי אתמול המורה שאלה אותי איפה המחברת שלי ואמרתי לה ששכחתי אותה בבית..."

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

לשכת המסחר

 

מדורים