חיפוש
 
לדף הבית >>     >>

צוות פינוי דירה – המומחים בתחום!

 

ובינו לא נתקלים בדירות הללו והן ”נסתרות” מעינינו עד שדירה כזו היא דירה של קרוב משפחה או חבר ואנו נדרשים לטפל בה. המדובר הוא על דירה מוזנחת, דירה שכבר אי אפשר לחיות בה בצורה כובדת, ובמקרים רבים זה בגלל אגרנות כפייתית – הפרעה נפשית שהסובל ממנה חייב לאגור כל מה שעובר תחת ידיו.

 

רזו הפרעה כפייתית אם כן שאין שליטה עליה, אך הלוקה בה מודע אליה ברוב המקרים מה שיגרום לו להסתיר את הבעיה שלו כמה שהוא יכול. בסופו של דבר זה מתגלה ואז נחשפת תמונה נוראית של בית מוזנח עם חפצים רבים, שאריות מזון, זבל ומה לא... חובה כמובן לפנות דירה כזו ו"צוות פינוי דירה" הם המובילים בישראל בתחום.

 

לגשת בצורה נכונה

פינוי דירה של אגרן כפייתי הוא פרוייקט מורכב, פרוייקט שמצריך לא מעט יכולת התמודדות עם דירה מוזנחת לעיתים ברמות בלתי נסבלות, כוח פיזי ויכולת לוגיסטית להתמודד עם כל מה שיוצא מן הדירה. אך מעבר לכך יש עוד דבר אחד חשוב ואולי החשוב ביותר, החברה המפנה חייבת להיות עם ניסיון בעבודה עם אגרנים כפייתיים ולהתייחס אליהם במלוא הרגישות. כך היא חברת  "צוות פינוי דירה", חברה שמומחית כבר שנים רבות בפינויים מעין אלו, והיא יודעת להתמודד עם כל דירה בכל מצב שהוא אך חשוב מכך עם האדם הסובל מההפרעה. הפינוי מתרחש בתיאום איתו ועם רשויות הרווחה או מי שמסייע לו מבחינה נפשית והוא מתבצע במלוא הרגישות והכבוד המתחייב. ל"צוות פינוי דירה" ניסיון עם מאות דירות מעין אלו והדגש מושם על כבוד האדם.

 

פינוי פסולת

דירה של אגרן כפייתי כמו כל דירה מוזנחת אחרת, מייצרת לא מעט זבל שצריך לפנות. אך אי אפשר לפנות סתם כך רהיטים לרחוב ואי אפשר לפנות זבל לפחים הרגילים וחברת "צוות פינוי דירה" מומחית בפינוי האשפה למקומות מוסדרים על פי חוק, מקומות שהרשויות מקצות למטרות מעין אלו. חברת "צוות פינוי דירה" מודעת לאיכות הסביבה ולצורך לשמירה עליה והיא משתפת פעולה עם הרשויות בפינוי ליעדי הטמנה מוסדרים.

 

פינוי בתמורה לחפצים

בחלק מן המקרים ובתיאום עם בעל הבית או מי שהוסמך מבחינתו ניתן לפנות את החפצים מהבית בתמורה להם או לחלקם. בפינוי דירה של אגרן כפייתי כמו כל דירה מוזנחת אחרת מתגלים לא מעט פריטים שניתן לשות בהם שימוש וזריקה שלהם לזבל תהיה בזבוז מיותר. ולכן, חברת "צוות פינוי דירה" בוחנת את החפצים שיש בבית ובהתאם מציעה לפנות את תכולת הבית בתמורה לחפצים או לחלקם. כך בעל הבית לא משלם או משלם פחות והחברה מרוויחה את לחמה מהחפצים הללו. עוד דרך יצירתית שחברת "צוות פינוי דירה" עובדת איתה, דרך שמקלה ולו במעט על בעל הבית או על מי מטעמו.

 

אמינות מלאה!

פינוי דירה מוזנחת או דירה של אגרן כפייתי מצריכה אמינות מלאה מצד המפנים מכיוון שיש לא מעט חפצים בעלי ערך וחשוב שכל אחד מהם ידווח לבעל הבית או מי מטעמו ויוחלט מה לעשות עם אותו החפץ. בחברת "צוות פינוי דירה" האמינות היא מעל לכל ומאות הלקוחות הקודמים שחלק לא מבוטל מהם אף שלח מכתב תודה יעידו על עבודה איכותית, מהירה, רגישה ובעיקר עם אמינות גבוהה. "צוות פינוי דירה" מתייחס בכבוד לכל מה שיוצא מהבית ועושה את המרב על מנת שלכל חפץ כזה יהיה יעד מוסדר, בין אם הוא למסירה, מכירה או מיועד לזבל.

פנו אלינו עכשיו וקבלו מידע נוסף!

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים