חיפוש
 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

הורוסקופ שבועי: 16 – 22 בדצמבר / חוה מזר

 

התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר לשבוע הקרוב.  הורוסקופ שבועי: 16 – 22 בדצמבר 2016

 

 טלה

שבת: היו נגישים תקשורתית וחברתית. ענייני חו"ל ממשיכים להיות מודגשים. המחצית הראשונה של השבוע עשויה לגרור לתחושה של חוסר נוחות ולחץ, אבל אל תתנו לזה להשפיע עליכם. מיקום מארס (מאחורי גבכם) מ- 20 בדצמבר עד 28 בינואר 2017: עשוי לגרום לכם לתשישות ורגישויות בריאותיות. שמרו/מתנו את האנרגיות שלכם ושימרו על דיסקרטיות.

 

שור

ענייני בית ומשפחה עשויים לאפיין את ימי סוף השבוע. אתם נוטים מטבעכם להיצמד למוכר ולבטוח, הביאו בחשבון שהדברים הצפויים והרצויים פחות, עשויים להוביל אתכם לנתיב מפתיע. שימו לב ממישהו שמשתדל להיראות כחבר, אבל אינו לגמרי לצדכם. אל תהיו שאננים. בדברי חנופה ושבחים שיעתירו עליכם אולי מסווים אינטרסים אחרים. שימרו על סודיות והימנעו משאננות.

 

תאומים

השפעת הכוכבים השבוע עשויה להביא לתחושת מועקה וכובד, מצב שעשוי להשפיע על מצב הרוח שלכם. ביום שני ייכנס כוכבכם מרקורי לנסיגה, ובנוסף מיקומו במזל גדי עשוי להעיד על דאגה ועל השקעת מאמצים רבים במישור מסוים, ייתכן פיננסי. חששות ופחדים עשויים להפריע לכם להשיג את מבוקשכם, מצב שעשוי לסחוף לבדידות נפשית. שימרו על דיסקרטיות והימנעו  מפזיזות.

 

סרטן

השבוע שלפניכם מתאפיין באנרגיה מעורבת, לא תהיו חזקים כתמיד ועליכם להשגיח על עצמכם. לכך עלולים להתווסף מצבי מתח, עצבנות ונטייה למריבות ולקונפליקטים נלווים. יש להיות שקולים, הגיוניים ומפוכחים. לא תוכלו לרצות את כולם, וחשוב שתהיו נאמנים לעצמכם ותשמרו על האמת הפנימית שלכם. ענייני חו"ל ונסיעות עשויים להיות מודגשים עד סוף ינואר 2017.

 

אריה

יש להיות ממוקדים כדי להקדיש רצינות, אחריות והשקעה רגשית לנושאים בוערים. במחצית הראשונה של השבוע היו זהירים בענייני כספים והשקעות. כוכב התקשורת והנסיעות מרקורי אמור להיכנס לנסיגה בתקופה שבין 19 בדצמבר עד תחילת ינואר 2017. השקיעו רצינות, אחריות והשקעה רגשית לנושאים בוערים שעשויים להיות מלווים בניגודים צורמים.

 

בתולה

זוהי תקופה מעורבת. מצד אחד, היא מעידה על התארגנות ורה-אורגניזציה, שיאפשרו גילויים ויכולות בהעמקת המחשבה והתכנון, אלה עשויים להעצים את כישוריכם באמצעות חריצות והתמדה, ולזכות אתכם בבנייה והכרה. מצד שני, ייתכנו בעיות מבית. שימו לב לא להתאכזב או לטעות בהערכת כוונותיהם של האנשים שעימם אתם באים במגע, המודעות תסייע לכם.

 

מאזניים

נסיגת כוכב התקשורת מרקורי עשוי לעורר מתחים או מריבות מבית. שימו לב למחצית הראשונה של השבוע. יש מצב שמצריך רגישות. חשוב שתעמדו על שלכם, אך בו בזמן חשוב שתימנעו מיצירת רושם של התנגדות. החוכמה היא למצוא את דרך האמצע, תכונה המאפיינת את מזלכם. רק כך תוכלו לצעוד במסלול נכון ויציב. שבת: היו נגישים חברתית, בניסיון לשחרר חוסר שקט טעון.

 

עקרב

אלה הם ימים חשובים לקידום יעדים פיננסיים, כמו גם  פגישות עסקים. הכוכבים נוטים לייצר עסקאות בקנה מידה גדול. לכאורה, מצבכם הכספי מתייצב, אבל בפועל יש להפעיל את האנטנות הרגישות שלכם. סגלו גישה זהירה, חשדנית ופרקטית לפני שיוצאים לעשייה. אתם עלולים להיגרר להחלטה, לעסקה או לשותפות לא כדאיות, והיחיד שירוויח מכך יהיה מי שגרר אתכם לעניין.

 

גדי

אתם מתרוצצים ועובדים תחת לחץ, ונוטים לתשישות. שמרו על מנוחה ותזונה נבונות. מנגד, הימנעו מנטייה למאבקי כוח, אבל גם כעסים מודחקים, במיוחד אלה שהחיים שלהם כרגע מורכבים ומסובכים. יש עליכם לחץ שדורש התמודדות, שיקול דעת ואחריות. עד תחילת ינואר 2017: היזהרו מלשתף אחרים במידע רגיש, היו גלויים פחות היכן שהסודיות חשובה.

 

דלי

תחושת ליאות מאפיינת את ימי סוף השבוע ותחילתו, אולי עקב מאמץ מוגבר, או ענייני עבודה בוערים. שמו לב: נסיגת כוכב התקשורת מרקורי עד תחילת ינואר 2017 דורשת מכם לשמור על סודיות. מומלץ שתיזהרו ממהלכים מבלבלים ומטעים. היעזרו בהיגיון הדליי כדי לשמור על הקיים. ונוס במזלכם עשוי לסייע לכם. עם זאת, בשל מורכבות הכוכבים השבוע מומלץ לשמור על יציבות ובגרות.

 

דגים

הקריירה וההתקדמות בה מעסיקות אתכם עכשיו. אתם מגיעים לצומת דרכים בקריירה ויש צורך בהחלטות – לאן והיכן להשקיע את מירב המאמץ. עם זאת, נסיגת כוכב התקשורת מרקורי עד תחילת ינואר 2017, מלמדת על הצורך בלקיחת זהירות ואחריות בענייני עבודה וקריירה. חשוב שתשמרו על האינטרסים שלכם, שלא תמיד זהים לאינטרסים המשותפים בשל הנטייה למהלכים מבלבלים ומטעים.

 

הטור האסטרולוגי של חוה מזר-טלפון  5731540 – 03

כל הזכויות שמורות ©

 

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים