חיפוש
 
לדף הבית >>     >>

איך לאתר קרקעות להשקעה בעלות פוטנציאל הפשרה גבוה

 

כאשר אנחנו מדברים על השקעות נדל”ן אשר יכולות להניב לנו תשואה חיובית מעולה, אחת האפשרויות הכי קורצות היא כמובן קרקע להשקעה אשר בבוא העת תוכל להפשיר ולהכניס לנו סכומים בלתי מבוטלים של כסף.

 

כאשר אנחנו מדברים על השקעות נדל"ן אשר יכולות להניב לנו תשואה חיובית מעולה, אחת האפשרויות הכי קורצות היא כמובן קרקע להשקעה אשר בבוא העת תוכל להפשיר ולהכניס לנו סכומים בלתי מבוטלים של כסף. השאלה הגדולה שעומדת תמיד היא איך נאתר את הנכס המושלם? בכתבה הבאה ניתן לכם מספר עצות וטיפים אשר יעזרו לכם עם איתור קרקע להשקעה.  

 

היכן ניתן לחפש קרקעות להשקעה?

בעת המעמד לאיתור קרקע להשקעה, עלינו להתחשב בכמה גורמים אשר דרכם נוכל למצוא שטחים העומדים למכירה. שימו לב להבדלים בין השוק הפרטי לשוק הממשלתי:

מנהל מקרקעי ישראל מוציא כל פרק זמן מסוים מכרזים למכירות קרקע לבנייה, במקרה ותרצו להציע מחיר על אחד השטחים במכרז חשוב שלא להיכנע לפיתוי וללחץ אשר יכולים להפעיל גורמים אחרים אשר מנסים להציע גם הם על הנכס, תהיו מוכנים ותדעו כמה אתם מוכנים לשלם על הנכס, ומהו הקו האדום אותו אסור לכם לחצות מראש.

עוד אפשרות דרך המדינה היא רכישת קרקע להשקעה דרך כונס נכסים - הם בעצם מייצגים את הבנקים ומציעים נכסים להשקעה עבור השוק החופשי. גם במקרה הזה מדובר במכרז אז אתם חייבים לשמור על קור הרוח שלכם ולא להציע יותר מהגבול שהצבתם לעצמכם קודם לכן.

משרד תיווך יאפשר לכם לעבור על מספר נכסים שונים במקום אחד לפני שתצטרכו לגשת לשטח עצמו. כמובן ישנה עמלה אשר תלך למשרד המתווך, אבל ברוב המקרים מדובר בעסקאות משתלמות הרבה יותר מכיוון שאנחנו הולכים למומחים בתחום אשר עושים זאת לפרנסתם, לעומת חיפוש עצמי אשר לפעמים יתקע אותנו בבעיה בגלל פרטים שלא היינו מודעים אליהם. 

במקרה והרצון הוא לחפש לבד בעזרת הרגליים, יהיה עלינו לחפש קרקעות להשקעה במודעות, בין אם מדובר במודעות בעיתון, אתרים או מפה לאוזן, אנחנו כנראה נעבור המון שטחים לפני שנמצא את זה אשר יכבוש את ליבנו.

קרקע חקלאית גם היא יכולה להציע לנו אפשרות השקעה, אך שימו לב שברכישה של קרקע חקלאית תאריך ההפשרה כנראה יהיה ארוך מאוד, ויכול להגיע לעשרות שנים.

 

טעויות נפוצות באיתור קרקע להשקעה

שימו לב למספר עצות חשובות אשר יכולות לעזור לכם בעת רכישה של קרקעות להשקעה, ואולי יוכלו להציל אתכם מאסון:

השקעה בקרקע במיקום טוב - או כמו שהאמריקאים אומרים: ’מיקום, מיקום, מיקום’. בנדל"ן, אין יותר חשוב מהמיקום של הנכס, חשוב להכיר את האזור ולדעת שמדובר במיקום מתפתח ואיכותי. שימו לב לבחור נכס עם קרבה לים, ערים מרכזיות וכבישים גדולים.  

מיהו בעל הקרקע? - האם אתם יודעים ממי אתם רוכשים את הקרקע? זהו פרט חשוב מאוד, קנו רק מבעל הקרקע או מחברה מוכרת אשר מחזיקה במוניטין טוב.

מהו הסטטוס החוקי בעירייה? - מדובר בצעד קריטי בעת רכישת קרקע להפשרה, עלינו לדעת מהו בדיוק מצב התכניות עבור הנכס שנרצה לקנות.

פארק לאומי? היזהרו כמו מאש - שימו לב שאתם לא מתכננים לרכוש נכס עליו יש אפילו אפשרות קלושה שבה המדינה תהפוך את השטח לגן או פארק לאומי, הדבר יכול לגזול את כל המשאבים שלכם ולהשאיר אתכם עם כיסים ריקים.

ניתן למצוא מידע רב נוסף אודות קרקעות להשקעה באתר החברה למימוש קרקעות.

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים