חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

מחפשת מאפר לאירוע? כך תעשי זאת!

 

לארח אירוע זו התרגשות גדולה, בעיקר כשמדובר על אירוע הנערך עם אולם אירועים במרכז. בקרוב מאד יגיעו כל האורחים לחגוג את השמחה הגדולה שלכם – אירוע של חתונה קטנה או כל אירוע של שמחה פרטית אחרת, ואת רוצה כמובן להיות במיטבך.

 

לארח אירוע זו התרגשות גדולה, בעיקר כשמדובר על אירוע הנערך עם אולם אירועים במרכז. בקרוב מאד יגיעו כל האורחים לחגוג את השמחה הגדולה שלכם – אירוע של חתונה קטנה או כל אירוע של שמחה פרטית אחרת, ואת רוצה כמובן להיות במיטבך. גם אם את כלה החוגגת חתונה בתל אביב, וגם אם את אם החוגגת לבנה את אירוע בר המצווה, הרי שאת עומדת לשכור את שירותיו של מאפר מקצועי שיהפוך אותך ללא כל ספק לפנים של האירוע. אם כן, איך בוחרים מאפר לאירוע?

 התרשמי מתיק העבודות של מאפרים

 כשחיפשתם גן אירועים במרכז לחגוג בו את האירוע, ליקטתם המלצות, הסתכלתם על אתרי האינטרנט של גני האירועים והתרשמתם מתמונות. כעת, עליך לעשות בדיוק את אותו הדבר: להתרשם מתיק העבודות של המאפר. דרך תיק העבודות תוכלו לקבל מושג אודות רמות הגימור, דרך העבודה וטכניקות האיפור בהן דבק המאפר שבו את מתעניינת. כך, תוכלי לסנן מאפרים על פי מידת הרלוונטיות אליך.

 שיחת היכרות טלפונית עם הצעת מחיר

 כעת, על מנת לבדוק את מידת ההתאמה של המאפר אליך מבחינת התקציב העומד לרשותך, בצעי איתו שיחת היכרות ודרשי בהצעת מחיר. אין טעם להתקדם אל שלבים מתקדמים מבלי לדעת כמה השירות שלו עתיד לעלות לך. ממש כפי שחיפשת אחרי אולם אירועים בתל אביב המתאים לתקציב המוגדר שלך, בדיוק כך עליך לעשות עם המאפר שתבחרי לעצמך.

 אל תוותרי על איפור ניסיון

 כדי להגיע ביום האירוע שלך אל גן אירועים בתל אביב כשאת בשיא שלך ועם איפור שמחמיא לך, חשוב לבצע את איפור הניסיון. עם איפור הניסיון את והמאפר עושים טסטים, בודקים צבעים, אפשרויות לאיפור ומתווה כללי. כמו כן, במעמד זה בודק המאפר האם יש לך אלרגיות למוצרי איפור מסוימים וזאת על מנת לדעת להימנע משימוש בהם ביום האירוע. זו ההזדמנות שלך להגיד מה את אוהבת, מה הציפיות שלך, וגם להציג תמונות של הבגד שאת עומדת ללבוש על מנת שיהיה ניתן להתאים את האיפור אליו.

 אל תורידי את איפור הניסיון

 חשוב מאד שלא תמהרי להוריד את האיפור. המטרה שלך היא לבדוק עד כמה האיפור עמיד, איך הוא נראה באור יום ואיך הוא נראה בחושך. חלמת תמיד על חתונה במרכז, ובקרוב מאד את הולכת להגשים את החלום שלך! שלב איפור הניסיון הוא עוד צעד בדרך לחלום כך שחשוב שתתמסרי גם לשלב זה. ההמלצה היא להיות עם האיפור מספר שעות ורק לאחר מכן להסיר אותו.

 

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

לשכת המסחר

 

מדורים