חיפוש
 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

התחזית השבועית של חוה מזר 2/3 - 10/3

 

התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר לשבוע  : 3/3-10/3

 

  תחזית שבועית:  3 – 9 במרץ 2017

טלה

שבת מומלץ לרענון חברתי. אתם קורנים אנרגיה מהסוג שמושכת אליכם תשומת לב ועניין.  מארס-אוראנוס במזלכם, וכן וונוס, מגבירים את הקסם האישי שלכם. תיאלצו להשקיע מאמץ ניכר במציאת איזון אנרגטי. מצד שני, מתוך תקופה לא קלה ולחוצה, ייווצר גם מצב לקשרים יוצאי דופן וחופשיים, תתקשו להנמיך את האש אם יידלק ניצוץ. גילויי יוזמה ומנהיגות יהיו לטובתכם.

 

שור

המישור החברתי שלכם ממשיך לקבל דגש. קשרים זוגיים עשויים להתחיל דרך אירועים חברתיים. שימו לב גם לאינטרנט. אלה שעסוקים בפעילות התנדבותית ייהנו מפעלתנות ומעשייה שתעניק להם סיפוק. חשוב לבחון את המציאות תחת זכוכית מגדלת ולהימנע מאשליות ומאי-בהירות. במילים אחרות, דרושה גישה מעשית והגיונית בשל נטיית השמיים לסחוף לחוסר אמינות.

 

תאומים

יום שישי עשוי להעיד על חוסר אנרגיה, אבל אתם מתחזקים לקראת שבת וראשון. מומלץ לעסוק בפעילות יוצרת תקשורתית, שתכניס לכם אנרגיה. הכוכבים בבית החברתי שלכם עשויים לסחוף לקשרים בעלי איכות ייחודית, או עיסוק בפעילות לא קונבנציונלית, שעשוי להוציא אתכם, לפחות זמנית מתחושת אי-נוחות, שעלולים לשחרר מתח ולחץ קיימים. סגלו זהירות בענייני כספים.

 

סרטן

מצב רוחכם נתון לשינויים. יש סימנים של פגיעות מאנשים ביקורתיים, חדי-לשון וחריפים. יש מביניכם כאלה שנוטים להקצין לחצים שאתם נתונים בהם. יש להבהיר אי הבנות, לתקן ולהתקרב למי שיחסו אליכם אינו ברור. טיפ השבוע: הימנעו מפרשנות לא נכונה של דברי האחר או כוונותיו. יש להישמר מרושם חיצוני או מהבטחות שאין להן כיסוי. הערנות שלכם תסייע לכם.

 

אריה

שבת: גלו  פתיחות ולבביות. השליש האמצעי של השבוע: סגלו לעצמכם אורך רוח והימנעו ממתחים נפשיים ומעיקים. ימים רביעי-חמישי: עשויים ליצור ריכוך בונה, חיובי ויצירתי שיאפשר צמיחה והתפתחות מבורכים. אתם פוריים, נחושים ותקשורתיים, והדבר יאפשר לכם להתבלט. יש הזדמנות להכיר, לפגוש, להתרגש וליהנות מהלא צפוי. המפתח להצלחה הוא גישה כריזמטית אך נועזת.

 

בתולה

אתם מקדישים הרבה מרץ, מחשבה ותכנון בנושאי עסקים, יצירה וקריירה. מומלץ לעסוק בפעילות יוצרת וחברתית שתכניס אנרגיה. מנגד, הכוכבים מול מזלכם עשויים להעיד על מועקה, קוטביות מבלבלת ועומסים נלווים שעשויים להיות מתישים. אם זו תחושתכם, מומלץ להירגע ולוותר על פעילות מאומצת שאינה הכרחית. בנושאים כספיים נדרשת זהירות רבה מהרגיל.

 

מאזניים

השפעתו של מארס ואוראנוס מול מזלכם משבשת כליל את זרימת האנרגיה הטבעית שלהם. אתם מתוחים ומגיבים מהר מדי, כדאי להיות קצת יותר רגישים לזולת. עם זאת, הנמרצים שביניכם  עשויים לאפשר הגשמה עצמית והזדמנות להיות מעורבים בפעילות יוצרת וחברתית. בעוד כשבועיים יחול שינוי ממשי מבחינתכם, ואז תחזירו לעצמכם את השליטה במתרחש ותוכלו לכוון את עצמכם לכיוונים הרצויים לכם. 

 

עקרב

יש לכם יכולת להוכיח כראוי את יכולותיכם. יש באפשרותכם לזכות בהכרה, לנסוע, ליצור קשרים איכותיים ולהיפגש עם מי שביכולתו לעזור. המפתח להצלחה טמון בעיקר בכם. מנגד, שימו לב למוצא פיכם, כדי שדברים לא יצאו מכלל שליטה. אתם נוטים לראות דברים בשחור-לבן, מה שגורר התנגדות לקבלת תכתיבים והגבלות מצדכם. קשר מורכב אך בעייתי עלול לעבור תהליך של שינוי והפנמה.

 

קשת

בימי סוף השבוע ותחילתו גלו חברותיות ופתיחות. ימי אמצע השבוע: עשויים לסחוף למתח ולדאגה. אתם עלולים להיות עייפים ולהתקשות לתפקד כרגיל. נסו להבליג ולעבור ימים אלה בשלום. הימים שלאחריהם יאפשרו לכם לתקן יחסים ולהפיג כעסים מיותרים. מיקום הירח במזל אריה עשוי לפעול לטובתכם. תחושו שיפור של ממש במצב רוחכם ובהתרחשויות.

 

גדי

השמש (במזל דגים) מזמנת התחדשות יצירתית ותקשורתית. יש לכם יכולת של עשייה, יוזמה וכושר ביצוע. מומלץ לחשוב לעומק, להמציא, לתקשר וליצור כדי לפתוח בפניכם אפשרויות ליוזמה ועשייה מבורכות. אין זמן לפטפוטים ולתיאוריות – המעשים הם שקובעים. אל תמהרו לבטוח באנשים שמעמידים פני ידידים. מה שייעשה תוך מחשבה על העתיד יבסס אתכם, אך הדבר ידרוש עירנות ואחריות.

 

דלי

התקופה מעניקה לכם ימים מלאי השראה, אבל גם בולמת מצד שני. השילוב הזה יוצר דינמיקה שדורשת ריכוז. לכאורה, הכל נעשה באופן ידידותי, אך למעשה מעורבים בה אינטרסים וחשוב שתהיו מודעים להם. במיוחד שימו לב לענייני כספים והשקעות. השפעתה של ונוס ידידותית וקורצת, נצלו את אמצעי התקשורת הייחודיים שלכם, קחו יוזמה, צאו לבלות והגיבו בחום לחיזורים.

 

דגים

ימים אלה מייצרים ביטוי יצירתי ואמנותי, שמגביר את החושניות ואת הצורך לחוש דברים באופן פיזי ודרמטי כאחד. הצורך לחשוב בצורה מעשית יבלוט השבוע. כדאי שתקבעו סדרי עדיפויות ותחליטו לאן לנתב את האנרגיה שלכם, ממה תפיקו תועלת ומה עלול להיות בגדר בזבוז זמן. קשר מסוים מעורר בכם השראה, תקווה והתמכרות. מנגד, בענייני רגשות הפכפכים: חשוב שלא רק הרגשות יובילו אתכם, אלא גם ההיגיון.

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים