חיפוש
 
לדף הבית >>     ספורט >>

הפועל ראשל”צ התבזתה בעפולה, מכבי חזרה מנהריה עם ניצחון

 

החבורה של ניר ברקוביץ’ המשיכה בשקיעה, והובסה ע”י הצפוניים 2:6 במסגרת המחזור השני של הפלייאוף התחתון. הכתומים עם שמוליק ברנר השיגו ניצחון דרמטי על הסגולים 70:71, ושמרו על סיכוי טוב לסיים בין שמונה הראשונות

 

כדורגל - הקבוצה מעיר היין שכחה טעמו של ניצחון מהו. ניר ברקוביץ’ וחניכיו התארחו בעפולה (שישי) והובסו ללא תנאי 2:6. הכתומים עם 39 נק’ עדיין נמצאים בטווח ביטחון של שש נק’ מהמקום שמוליך למבחני הישרדות, אולם אם כדור השלג לא ייעצר, עלולה הפועל ראשל"צ למצוא עצמה מסובכת בישורת האחרונה של הליגה. ראשל"צ דווקא פתחה טוב את המשחק, ואף הובילה משער נס זמיר בדקה ה-33, 1:0, מה שהייתה גם תוצאת המחצית.
למחצית השנייה הופיעה רק קבוצה אחת, זו של ראובן עטר, שהפגיזה שישיה מטחים לרשתו של איתמר ישראלי האומלל. עד תוספת הזמן הייתה התוצאה 1:4 לעפולה משערים של כארם ארשיד, אוגו וצמד של גיא דיין. ארשיד ואור אליהו הוסיפו עוד שני שערים עמוק אחרי הדקה ה-90, כשבתווך אוהד קדוסי המתיק במעט את הגלולה המרה מאוד של קבוצתו, 2:6 בסיום להפועל עפולה. ביום שישי הקרוב תארח הפועל ראשל"צ את מכבי שעריים האחרונה, שמשוועת לנקודות. הפסד ביתי עשוי לגרור את הברקוביצ’ים עמוק לתוך קלחת התחתית הסוערת, כשבקופה נותרו 15 נק’. 
 
כדורסל - מכבי ראשל"צ השתוותה לעירוני נהריה במקום השמיני, והשאירה את חלום הפלייאוף שלה חי וקיים. הכתומים של שמוליק ברנר הצפינו במהלך החג (חמישי) כדי לפגוש את הסגולים במסגרת המחזור ה-27 של ליגת העל, ויצאו עם ניצחון סופר דרמטי 71:70 בתום מותחן. האורחים פתחו הרבה יותר טוב את הרבע הראשון, וסיימו אותו ביתרון דו-ספרתי 25:14, אחרי דקות טובות של צ’ארלס תומאס, המצטיין במשחק. ברבע השני היתרון בכתום צמח כבר ל-16, 36:20, אך שלוש דקות ללא נקודות מצד חניכיו של ברנר, עזרו למקומיים לחזור למשחק, ובמחצית רק שמונה נק’ יתרון לראשל"צ, 38:30.
נהריה יצאה מחדר ההלבשה קבוצה אחרת לחלוטין מזו שנכנסה אליו, ועם ריצת 12:0 נטלה את ההובלה, 42:38. הכתומים השיבו עם ריצת 9:0 מצידם, 55:46 לראשל"צ במהלך הרבע. בסיום הרבע השלישי 51:59 לאורחים. הרבע האחרון היה צמוד ומותח. דרווין קיצ’ן וניק פאוסט בסגול בלטו, כאשר יונתן שולדבראנד קבע 68:68. במצב של יתרון כתום, אבי בן שימול, גארד ראשל"צ, החטיא 4 זריקות עונשין, ובנוסף ביצע עבירה שטותית על סטו דגלאס, שניסה לקלוע מחצי מגרש.
למזלו של בן שימול, הגארד המקומי דייק רק בשתי זריקות מתוך השלוש מהקו, ובסיום, 71:70 חשוב מאוד לאורחים. ביום שבת תתארח הקבוצה מעיר היין בהיכל שלמה אצל הפועל ת"א, לעוד מפגש מרתק על המקום בין שמונה הראשונות, כשלשתי הקבוצות טרום ההתמודדות ביניהן 40 נק’. הרבו לקלוע לראשל"צ: צ’ארלס תומאס 21 נק’, שון דוסון 11 נק’, פטריק ריצ’ארד שמונה נק’. 
כדוריד - מכבי והפועל ראשל"צ שרדו את המשחק השלישי ברבע הגמר של הפלייאוף והעפילו לחצי. לאחר שכל אחד מהמשחקים הקודמים בין מכבי ראשל"צ להפועל אשדוד הוכרע על חודו של שער, וכל קבוצה השיגה ניצחון חוץ, אמש (שלישי) ארחו הצהובים את הקבוצה מעיר הנמל כשהם יודעים שרק ניצחון בא בחשבון עבורם. הקבוצה שסיימה במקום השני את העונה הסדירה היא גם זו שהעפילה בסופו של דבר לחצי הגמר עם ניצחון בית על האשדודים 25:31 (7:19).  
 
הפועל ראשל"צ מצדה ארחה את בני הרצליה כשרק הפסד בפער גדול היה מסיים עבורה את העונה. האדומים לא עשו חישובים מיותרים, וגברו על הקבוצה מהשרון 25:36 (14:15), ויפגשו כבר בשישי הקרוב את האלופה מכבי ת״א בחצי הגמר לסדרה של הטוב מ-3 משחקים. מכבי ראשון תארח את א.ס רמה״ש בחצי הגמר המקביל. 
 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים