חיפוש
 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

הורוסקופ:  תחזית 16 – 22 ביוני 2017

 

התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר לשבוע/ הורוסקופ שבועי: תחזית 16 – 22 ביוני 2017

 

טלה

שישי-שבת עשויים להיות ימים מעייפים. לקראת ערב: יציאה מהשגרה והתאווררות ייטיבו איתכם. בתחילת השבוע אתם חשים מאותגרים מנטאלית ושואפים להתחדש, אבל נוטים לתזזיתיות מהסוג שמקשה לשמור על קור רוח. אף שמאורעות חיצוניים משפיעים עליכם וגוררים אתכם לעיתים לכיוונים מתסכלים, שום נזק לא ייגרם לכם אם תשמרו על יציבות, סבלנות ואורך רוח.

 שור

בימי סוף השבוע רעננו מגעים חברתיים. פעילות רבת השראה עשויה להעצים אתכם ולהעניק לכם אנרגיות ברוכות. פגישות ושיחות יחדירו בכם תקווה, עם זאת, אופטימיות יתר עלולה להיות מסוכנת ומוטב שתציבו גבולות. השפעת נפטון עדיין מחייבת זהירות שעלולה להיהפך למעסה. מיקום כוכב ונוס במזלכם עשויה להעצים את הקסם האישי שלכם ואת השפעתכם על הסביבה.

 תאומים

ילידי השליש האחרון של המזל עשויים להרגיש כי נסיבות מסוימות עשויות להפריע לכם לממש את תוכניותיכם. מרקורי הספונטני והשמח במזל תאומים עשוי להרכיב משקפיים שחורים. סטורן משרה מועקה ודיכאון, ותחת השפעה זו מתמקדים בפרטים שלאיש אין סבלנות אליהם. כוכב מארס בבית הכספים שלכם עשוי להעיד על תקופה של הוצאות גדולות ובלתי נשלטות.

 סרטן

כניסת השמש למזלכם לקראת יום חמישי ואילך (לתקופה של חודש) עשויה לחזק אתכם. מתגנב בכם מגע נוסטלגי וצורך רב יותר בביטחון. במהלך החודש הקרוב תתחילו לחגוג את ימי הולדתכם ויחול שיפור ניכר בהרגשתכם. התקופה חשובה לבניית קשרים שיש בהם פוטנציאל למימוש ולהכרה עבורכם. תוכניותיכם יתגבשו והזדמנויות חדשות יעלו על הפרק.

 אריה

השמש עוברת למזל סרטן בתוך שבוע, שם ישהה כחודש, ומבחינתכם מדובר בשינוי לא קל. בחלקים מהחודש תתקשו לשמור על מצב רוח מרומם, וייתכן שלא תרגישו טוב. עם זאת, אין סיבה אמיתית לדאגה. למשל, ונוס המבקר בבית הקריירה שלכם (עד 5 ביולי) עשוי להדגיש ענייני סמכות ומעמד. חלקים מהמשך החודש מרמזים על פעילות תקשורתית שעשויה להיטיב איתכם.

בתולה

החודש הקרוב מתקשר ליוזמות תקשורתיות, כמו גם לענייני תדמית ולעיסוק בעניינים שוטפים ועסקיים, המעמידים אתכם בפני הצורך לבחון מחדש את הישגיכם ואת תוכניותיכם. לבני המזל מביניכם: ייתכן שינוי במעמד. נצלו את כל ערוצי התקשורת החברתיים שלכם לטובת ענייני קריירה, רגשות ואמנות, החורגים משגרת היומיום הקבועה שלכם. הקסם האישי שלכם יקל עליכם ביצירת.

 מאזניים

בהשפעת תקופת מזל תאומים תהיה לכם נקודת זינוק חיובית, מציאות ידידותית ותחושת קלילות, גם כשמדובר בתהליכים לא פשוטים. הישגיות מקצועית תפתח בפניכם אפיקים חדשים. נוכחות ונוס (כוכבכם) במזל שור (עד תחילת יולי) עשויה להגביר התעסקות בענייני כספים והשקעות. בעקבות כך צפוי שיפור הדרגתי במתרחש, ולמרות שהדברים לא זורמים בקלות, תהיה לכם יותר שליטה במתרחש.

 עקרב

התקופה דורשת הפגנת אקטיביות, אסרטיביות ויוזמה. התמקדות במטרה תסייע ותשדרג אתכם. מצד שני, מסתמן רובד חזק מאוד של דעתנות, וממקום כזה קשה מאוד ליצור שיתופי פעולה. לקראת יום חמישי תיכנס השמש למזל סרטן, והשבועות המכבידים שחוויתם יסתיימו. התמקדות במטרה תסייע ותשדרג אתכם ובהמשך החודש תמצאו פתרונות לבעיות שהטרידו אתכם.

 קשת

תקופת מזל תאומים מול מזלכם עשויה להעיד על חום ופתיחות, ומיטיב עם היצירתיים וההרפתקנים והלהוטים שביניכם. קל יהיה לכם להתקרב לאנשים וליצור קשרים חדשים, מצב שיאפשר קידום ושיפור מגמות ומהלכים מקצועיים. מצד שני, ייתכן שאתם בוחנים אדם כלשהו מבעד למשקפיים וורודים מדי. אל תשכחו כי כגודל הציפיות – כך גודל האכזבות. הקפידו   להישאר מחוברים למציאות.

 גדי

קור רוח והתנהלות תקשורתית מתוחכמת יסייעו לכם. העדינים שביניכם זקוקים מדי פעם לפסק זמן של שלווה ושקט כדי למלא את מצברי הגוף והנפש. בתוך שבוע תתחיל תקופה נוחה יותר מבחינתכם, הרגשתכם תשתפר והנושאים שאתם מטפלים בהם ייפתרו במהירות. שימו לב: כוכב מארס מול מזלכם (עד 20 ביולי) עשוי להגביר בימים מסוימים את המרץ שלכם, אך גם את הנטייה לקונפליקט.

 דלי

יש לכם הזדמנות להרחבת מעגל האנשים שאיתם תהיה לכם כימייה טובה. זה הזמן להתחבר לאנשים סביבכם. הכוכבים עשויים להשפיע לטובה על מגעים מקצועיים ואחרים ולהזרים לחייכם איכות מתחדשת. תוכלו להוכיח שאתם יכולים לפעול באופן עצמאי ובדרך המיוחדת המאפיינת את אישיותכם. מנגד, שימו לב! בדברי חנופה ושבחים אולי מסווים אינטרסים אחרים שאינכם מודעים אליהם.

 דגים

פערים בציפיות עלולים להוות מכשול לקשר שבו אתם מעורבים, במיוחד אלה מכם הנוטים להיסחף לאידיאליזציה. מצד שני, השפעת כוכב האחריות סטורן תגביר לאחראים מביניכם את הזהירות והמשמעת. כדאי שתפעלו מתוך ביטחון רב יותר בעצמכם ובכישוריכם ותגלו עקביות. ענייני חו"ל יודגשו בשבועות הבאים, והאנרגיה שתיווצר בשל כך תיטיב איתכם.

 

הטור האסטרולוגי של חוה מזר - טלפון  5731540 – 03

כל הזכויות שמורות @

       

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

לשכת המסחר

 

מדורים