חיפוש
 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

תחזית שבועית:  4 – 10 באוגוסט 2017

 

התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר לשבוע: 4 – 10 באוגוסט 2017

 

 טלה

ליקוי ירח חלקי ביום שני עשוי לסחוף לימים לא שגרתיים. כדאי לממש רעיונות והזדמנויות שעומדים על הפרק. נצלו במיוחד את הפן התקשורתי והחברתי שלכם. תוכלו להתחזק ולשפר את מעמדכם. נוכחות באירועים או בפני קהל תמשוך אליכם את מירב הכריזמה. זאת למרות שהמצב, אצל כמה מכם, יכול גם לשקף מתח והתרחשויות פתאומיות, הדורשות תגובה מיידית.

 שור

ליקוי הירח בשני עשוי להדגיש ענייני משפחה או קריירה. רבים מכם צפויים לעבור דירה או לשנות או להשקיע בשיפוצים או בתיקונים. רבים מביניכם מייחלים למצוא שלווה ושקט שאינם קיימים במציאות. יש לכן להימנע מלהיכנס למצבי סחרור, או למצב מתמשך של חוסר יושר וחלקלקות ורגיעה. הנטייה לעשות אידיאליזציה במערכות היחסים גוררת בסופו של דבר התפכחות כואבת.

 תאומים

ליקוי הירח ביום שני עשוי להדגיש ענייני תקשורת, נסיעות וחו"ל. אלה עשויים להיות מודגשים השבוע, כל אחד בהתאם לנטייתו. שימו לב: אתם עשויים לנווט בסביבה תובענית ולוחצת. יש אנרגיה שסוחפת לדואליות ולניגודים, לכן ימים אלה דורשים ראייה רציונלית ובעיקר אחראית ומרוסנת. אנשים מתפרצים במפתיע או מתנהגים בצורה לא ישרה. העדיפו היגיון בריא ותקשורת בונה.

 סרטן

אתם עלולים להיקלע למצבים של אי נעימות בגלל מעורבות רגשית בעניינים שדורשים התייחסות רציונלית. מיקום ונוס במזלכם ומרקורי בבתולה עשוי להיטיב עימכם בענייני תקשורת שדורשים חשיבה מתחדשת. ענייני כספים והשקעות מאפיינים את ליקוי הירח בימי תחילת השבוע. נצלו זאת לשיפור מצבכם הפיננסי. חשוב שההחלטות יהיו רציונליות, ולא פזיזות.

אריה

ליקוי ירח חלקי במזלכם לקראת המחצית הראשונה של השבוע מרמז על תקופה של גירויים מאתגרים, ולכן מומלץ להיות דרוכים אישית ומקצועית. מצד שני, מתנו את ההתלהבות שלכם, יש לכם נטייה לכעוס מהר ולהתפרץ. אל תמהרו לבטוח באנשים שמעמידים פני ידידים. היזהרו משיקול דעת מוטעה ופזיז, הימנעו ממניפולציות והיו ממוקדים בעת קבלת החלטות.

 בתולה

השבוע עשוי להתאפיין בעומס נפשי ובעבודה שוחקת. שימו לב למחצית הראשונה של השבוע. ליקוי הירח עשוי להשפיע על כוחותיכם ועל מצב הרוח שלכם. נושאים שעוררו מחלוקות בעבר צפים מחדש, מצב שעלול להגביר את המתח. הקפידו על מנוחה ועל בריאותכם, שנהיית עכשיו רגישה מתמיד. ובעיקר היזהרו ממניפולציות. דאגות משפחתיות כאלה ואחרות גוררות תשישות נפשית

 מאזניים

אתם נמצאים בתקופה יצירתית, פעילה ודינמית ולתקשורתיים שבכם צפויה עדנה. מצד שני, השבוע תיאלצו להתמודד  עם שני קצוות. ככה זה כשבין הכוכבים גם יש היבטים מלאי סתירות ומטשטשים. יוצא מכך שהתעסקות במניפולציות חלקלקות, שלכם או של אחרים נגדכם, לא יוסיפו לכם נקודות זכות. אל תמהרו לבטוח באנשים שמעמידים פני ידידים.

 עקרב

ברבים מכם קיים אפקט מצטבר של דחיפות להשיג דברים עכשיו, הרגע. בקרוב תיכנסו לחודש שבו תאפשרו לעצמכם להיפתח לחוויות חדשות ולזרום עם הרגשות, אבל השבוע כדאי להיות ערניים בכל הנוגע למניפולציות חלקלקות. צריך להיזהר לא לעשות שטויות בהשפעת סערת הרגשות שמציפה אותנו. תיתכן התחדשות בתחום מרכזי בחייכם. התשוקה לכוח או לעוצמה הופכת להיות משמעותית.

 קשת

מבנה שמימי מעודד ומאפשר עשייה, יוזמה והיכולת לעשות שימוש בכישרון היצירתי שלכם, וגם מעניקה לכם חשיבה מהירה וחדה. במצב כוכבים כזה כדאי להתמודד עם קשיים, כי יש סיכוי להתגבר עליהם. עקב אכילס: יש לפתח מודעות לחלקלקות הלשון של אלה שמולכם. מישהו משדר לכם מסרים כפולים. היו זהירים במיוחד בהתמודדות עם מצבים חלקלקים.

 גדי

אתם לעיתים אינכם במיטבכם וקשה לכם לחזור לקצב הרצוי לכם, מה שעושה אתכם נוחים לכעוס, לפגוע או להיפגע. שמרו על קור רוח. ענייני כספים והשקעות דורשים מכם התייעלות, קור רוח והתרחקות ממצבי מתח תזזיתיים שעלולים להסיט אתכם ממסלולכם. הקפידו על סדר וארגון, מה שיאפשר לכם לפנות לנתיב מעשי יותר ולגבש תוכניות מוגדרות שיקדמו אתכם.

דלי

ליקוי ירח חלקי במזלכם בימי תחילת השבוע עשוי להפעיל פעילות ועשייה. מצד שני, השבוע מורגשת מאוד השפעתם של הכוכבים שמייצגים את הדמיון ואת ההשראה, אך גם את הנטייה לאסקפיזם, גלו זהירות בטיפול בענייני כספים והשקעות. יש לפתח מודעות לחלקלקות הלשון של אלה שמולכם. מישהו משדר לכם מסרים כפולים. היו זהירים במיוחד בהתמודדות עם מצבים חלקלקים.

 דגים

השבוע חשוב בעיקר לשמור על ערנות. יש נטייה לפעול תוך התעלמות מסיכונים, מנקודות תורפה או מסימני אזהרה. צירוף זה יוצר תחושה של מאבקים, חוסר מנוחה ופעלתנות יתר. כוכב מארס מגזים ומנפח מצבי סחרור, ולכן היזהרו מפזיזות ומחוסר זהירות. יחד עם המהירות והצורך להשיג הכל עכשיו, הרגע. מה שחשוב הוא להתמודד ולשמור על איזון, כך שלא ניסחף כולנו למצב של איבוד שליטה.

 הטור האסטרולוגי של חוה מזר-טלפון  5731540 – 03

כל הזכויות שמורות @

 

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

לשכת המסחר

 

מדורים