חיפוש
 
לדף הבית >>     >>

שי פינוי דירה - פינוי זבל ופסולת

 

יש אנשים שיש להם בבית בגדים מיותרים, יש אנשים שיש להם בבית רהיטים מיותרים ויש אנשים שיש להם בבית פשוט מאוד פסולת שאינה רק לא רצויה, אלא היא ממש מעיקה, אך יחד עם זאת הם אינם מסוגלים לפנות אותה לבד..

 

יש אנשים שיש להם בבית בגדים מיותרים, יש אנשים שיש להם בבית רהיטים מיותרים ויש אנשים שיש להם בבית פשוט מאוד פסולת שאינה רק לא רצויה, אלא היא ממש מעיקה, אך יחד עם זאת הם אינם מסוגלים לפנות אותה לבד, ולו כי הכמות רבה מדי, הניידות מאתגרת, או פשוט כיוון שהם אגרנים כפייתיים - הם אינם מסוגלים להודות שהמצב אינו ראוי.

ייעוץ מקצועי

אם אתם בני משפחה של אגרן ואתם מבקשים לסייע לו, רצוי שתדעו שלושה דברים חשובים: האחד שהכי חשוב שאתם כבני משפחה תהיו בצד התומך וחלילה לא בצד המבקר והמטיף, וזאת כי חשוב שהאגרן יחוש שיש לו כתובת להישען עליה. שנית יש להפנות את האגרן לטיפול מקצועי ורק אחר מכן, כאשר הוא עבר כברת דרך והוא מוכן לשמוע על החזרת הדירה למצב נקי, יש להחזיר את הדירה להיות ראויה למגורים, וכאן יש לפנות אל חברת "שי פינוי דירה"!

פינוי פסולת מקצועי

חברת "שי פינוי דירה" מתמחה בכל הנוגע לפינוי ובין היתר היא מתמחה במלאכת פינוי זבל ופסולת מדירות של אגרנים, מדירות ירושה, מדירות נטושות וכדומה, כך שגם מדובר בניסיון רב וגם ניתן לדעת שהצוות יגיע ערוך ולרגע לא יביע תחושת תדהמה.

צוות רגיש ואנושי

חברת "שי פינוי דירה" מקפידה על בחירת אנשי צוות אנושיים ורגישים, אשר יתמכו באגרן וייתנו לו תחושה מכילה ומוגנת. כמו כן, בשל הרגישות לנושא, צוות הפינוי יארוז מה שצריך על מנת למנוע משכנים חטטנים לבחון את התוכן, הצוות ישתדל לתרום מה שניתן והצוות יעזור בשלב המיון, וזאת על מנת לוודא ששום ציוד אישי רצוי לא יוגדר בטעות כפסולת.

שירותי ניקיון משלימים

חברת "שי פינוי דירה" יודעת להציע הרבה יותר משירותי פינוי מקצועיים, וזאת מתוך ההבנה שדירות של אגרנים הינן מטונפות ועל כן הפינוי עצמו אינו מספיק. אי לכך, היא מציעה שירותי חיטוי, הדברה, ניקיון יסודי, שירותי שיפוץ קלים ואף שירותי סיוד - תלוי בצרכים של כל דירה.

נעים להכיר

לסיכום נציין שאם גם אתם מבקשים לפנות לחברה אמינה, איכותית, מקצועית ושכבר הוכיחה את עצמה, אתם מוזמנים ליצור קשר עוד היום ולהצטרף אל מעגל הלקוחות המרוצים מבית "שי פינוי דירה".

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים