חיפוש
 
לדף הבית >>     ספורט >>

מכבי ראשון לציון הובסה בגביע ווינר

 

הכתומים הובסו ללא תנאי בידי מכבי ת”א, שהמשיכה כל הדרך לזכייה בגביע. הפועל ראשל”צ בכדוריד השיגה ניצחון בכורה

 

הכתומים קיבלו שיעור לקראת מה שצפוי להם השנה בליגת העל. החבורה של שמוליק ברנר הובסה ללא תנאי מול מכבי ת"א, 86:60. ערב חג הסוכות פגשה מכבי ראשון לציון את מכבי ת"א במסגרת חצי גמר ווינר, זאת לאחר שראשל"צ הדיחה את הפועל אילת בשלב הקודם. הצהובים גברו קודם לכן בדרבי על הפועל ת"א.

יחסי הכוחות היו ברורים ולמרות שבפתיחה הכתומים עוד החזיקו מעמד, 18:13 למכבי ת"א בתום הרבע הראשון, ניצחון חניכיו של נבן ספאחיה לא ממש הוטל בספק. בתחילת הרבע השני השכילה ראשל"צ להשוות הודות לסלים של הזרים סיגרס וקרופורד, אך מכאן והלאה מכבי ת"א לחצה על דוושת הגז והגדילה את הפער עד לירידה למחצית בזכות יכולת טובה של דשון תומאס, ג’ייק כהן ומייקל רול, 37:26 למכבי במחצית.

ברבע השלישי המשיכו הצהובים את הריצה תחת דיברתולומיאו הנהדר, 62:39 בתום הרבע, שחרץ סופית את גורל המשחק. הרבע הרביעי היה גארבז’ טיים אחד ארוך, ולמרות קולות של ניסיון לקאמבק מצד חניכיו של ברנר, מכבי ת"א לא התכוונה לוותר על התואר הראשון של העונה, ובסיום 60:86 לצהובים.

 דווקא הישראלים עידן זלמנסון וניצן חנוכי הובילו את טור הקלעים של הקבוצה מעיר היין, ואולי זה אומר הכל על הערב העגום שחוותה הקבוצה בהיכל הספורט החדש בחולון. 

כדוריד

הפועל ראשון לציון השיגה ניצחון ראשון העונה בליגת העל בכדוריד לאחר 3 מחזורים. האדומים של עידן מימון גברו על הפועל אשדוד 24:27, ננדיץ’ בלט עם שבעה שערים ויובל גררה הוסיף עוד 6 כיבושים משלו. שוער ראשל"צ, מושיקו אלימלך, הצטיין בשער עם כמעט 50% הצלחה בעצירות. 

בתום המחזור השלישי החבורה של עידן מימון השיגה 3 נקודות, זאת לאחר התיקו במחזור החולף בדרבי מול מכבי ראשל"צ. המחזור ה-4 ייערך ביום שישי, כשהאדומים ייצאו למפגש מול א.כ. נס ציונה, בעוד הצהובים של מכבי ראשל"צ ייארחו למשחק המרכזי את מכבי ת"א, לשחזור משחק גמר הפלייאוף משנה שעברה.

מכבי ראשון לציון תפגוש הערב (ראשון) את שאמברי הצרפתית למפגש הראשון מבין שניים. הצרפתים נחשבים ליריבה עדיפה, וניצחון של סער פרנקל וקבוצתו יהווה הפתעה גדולה.

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים