חיפוש
 
לדף הבית >>     ספורט >>

הפועל ראשון לציון כבר במקום ה-4

 

הכתומים רחוקים רק 2 נקודות מהמקום השני הודות לניצחון דרמטי בדקה ה-94 על בני לוד. בכדורסל, הפסד למכבי ראשל”צ מול מכבי ת”א

 

בתום משחקי המחזור ה-10 של הליגה הלאומית (שני) התייצבה הפועל ראשון לציון במקום ה-4 המכובד, ולפחות עד עתה משכיחה את עונת הבלהות אשתקד. החבורה של ניר ברקוביץ’ רצה ורוצה יותר, והוכחה ניצחת לכך התקבלה במשחק מול בני לוד, בו גברה ראשל"צ על קבוצתו של סלימאן אזברגה, 1:2 הודות למהפך ושער ניצחון יקר עמוק בתוך תוספת הזמן.

 דווקא האורחים עלו ראשונים ליתרון משערו של חלוץ הקבוצה ויקטור מרעי בדקה ה-50. שער היתרון החזיק מעמד דקה אחת בלבד, כאשר עומרי שקל השווה ל-1:1. חלוץ הרכש ממכבי שעריים, גיל יצחק, פרע שטר נוסף עם שער ניצחון דרמטי במיוחד בדקה ה-94, והקפיץ את קבוצתו עד המקום ה-4. ביום טוב יכול ניר ברקוביץ’, מאמן הקבוצה, לראות את ליגת העל. 

מאז שאייל ברקוביץ’ נטל את מושכות הקבוצה ומינה את אחיו למאמן הקבוצה, חלק לא מבוטל מקהל הקבוצה מחה נמרצות, אך צריך גם לדעת לפרגן על הצלחה מקצועית, והתוצאות לא משקרות.

כדורסל

אחרי 4 ניצחונות רצופים וכשהיא במומנטום מצוין, נעצרה קבוצתו של שמוליק ברנר לאחר הפסד למוליכה, מכבי ת"א, 90:86. הניצחון הצהוב לא הוטל ספק לאורך רוב דקות המשחק, ורק ברבע האחרון המקומיים עשו קולות של קאמבק והתקרבו למרחק סל אחד, אבל זה היה מעט מדי ומאוחר מדי. הקבוצה מעיר היין ספגה את הפסדה ה-2 בחמישה משחקים והיא ממוקמת במקום ה-3 של ליגת העל.

הרכז עודד ברנדווין היה מנקודות האור הבודדות של המפסידה עם 16 נקודות והרבה קור רוח. ג’ייסון סיגרס תרם 14 נקודות ו-6 אסיסטים ובלט אף הוא. ביום א’ תצא ראשל"צ למפגש חוץ מול הפועל חולון, שנמצאת במגמת התאוששות אחרי פתיחת עונה רעה. 

כדוריד

האלופה, מכבי ראשל"צ, ספגה את הפסדה הראשון העונה, לאחר שהופתעה מול מול בני הרצליה 36:32. האורחים חסרו את רם טורקניץ, זכר להרחקה מהדרבי. במחצית הראשונה הוליכה הרצליה בשיעור של 5 שערים. במחצית ה-2 ניסו האורחים למזער נזקים, ובדקה ה-40 נקבע שוויון 23:23. לקראת הסיום, דקות הקרבה מצד חניכיו של שלמה הופמן העניקו את הניצחון היוקרתי לקבוצה מהשרון. קראצ’יץ בלט בראשל"צ עם שערים.

מהצד השני של הכביש, הפועל ראשל"צ פתחה מוקדם יותר את משחקי המחזור ה-5 עם ניצחון קל על העולה החדשה, הפועל קריית אונו, 18:27.

נוער

הקבוצה הצעירה בכדורגל סיימה ב-3:3 מרתק בבית מול מכבי נתניה מצמרת ליגת העל לנוער. דן ביתן עם צמד שערים ועדן אגמי, 3 דקות לקראת הסיום, כבשו לראשל"צ, ששיחקה במחצית השנייה ב-10 שחקנים לאחר הרחקתו של אדיר רוטשטיין.

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים