חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

כך מתמודדים עם בעיות ביוב

 

הנושא הזה אולי לא מאוד מהנה והוא מעורר ברובנו אסוציאציות שליליות למדי, אבל הוא חשוב ביותר. אין ספק שכאשר הביוב נסתם והריחות ממלאים את הבית (וגם את בתי השכנים) נדרשת פעולה מהירה ומידית. 

 

הנושא הזה אולי לא מאוד מהנה והוא מעורר ברובנו אסוציאציות שליליות למדי, אבל הוא חשוב ביותר. אין ספק שכאשר הביוב נסתם והריחות ממלאים את הבית (וגם את בתי השכנים) נדרשת פעולה מהירה ומידית. זאת בהנחה שאתם רוצים לחזור לשגרה, להמשיך להתקלח מדי יום ולהיפרד מהניחוחות. הפעולה הבסיסית תתרחש עוד לפני שהביוב יתמלא ויסריח את הבית, כמובן. טיפול במערכת הביוב, הקפדה על ניקיון תעלות הניקוז והימנעות מלכלוך ושומן שעשויים לסתום את הביוב שלכם – אלה המהלכים הנדרשים כדי למנוע את הבעיה. אבל מה בכל זאת עושים אם התעלה נסתמה ואתם מתחילים להריח את התוצאה?

 כך תגיבו לביוב הסתום

כאמור, גם הטיפול השוטף בביוב שלכם עדיין עשוי להסתיים במפח נפש ובסתימה לא נעימה, אבל זה כמובן לא אומר שאין מה לעשות בנדון. אחת הפעולות המרכזיות והחשובות ביותר היא שאיבת ביוב, פעולה המתבצעת באמצעות משאית עם מכלי שאיבה, שלמעשה יונקת את הלכלוך והשומן שהצטברו ומנקה את מערכת הביוב. רצוי שהפעולה הזו תתבצע מהר ככל האפשר, ובסופה ינוקה השטח כולו באופן יסודי במטרה להבטיח ראש שקט למשך תקופה ארוכה. בנוסף כדאי להזמין רק חברה מקצועית שמציעה שירותי ביובית בהרצליה או בכל מקום שבו אתם נמצאים, שכן רק גורם מיומן יוכל לספק תוצאה איכותית בזמן קצר וללא כל נזקים נלווים. דרך אגב, כשאתם מחפשים שירותי ביובית ודאו שגם שתוכלו לקבל שירות מהיר בלי להמתין ימים ארוכים עד להגעת הצוות אל המקום.

 שאיבת ביוב – כמה זה יעלה לכם?

מחירי שאיבת ביוב תלויים בכמה גורמים מרכזיים, בהם רמת המקצועיות של החברה, השירות שהיא מעניקה וחומרת הבעיה. כדי שתוכלו להיות בטוחים יותר שאתם משלמים מחיר הוגן וראוי, ערכו סקר שוק קצר מבעוד מועד. אם מישהו מבין החברים שלכם חווה מצב דומה יכול מאוד להיות שיש לכם המלצה או שתיים על צוות מיומן עם ביובית בקרבת מקום, אבל גם עם ההמלצות הללו רצוי שלא לוותר על סקר השוק והשוואת המחירים. מצד שני, זכרו שלא תמיד המחיר הזול ביותר הוא המשתלם ביותר, ולו רק משום שאתם רוצים לוודא שהתוצאה תהיה איכותית וטובה. עבודה רשלנית (מה שאנחנו קוראים לו לא פעם "חאפרים") היא עבודה שאולי תספק תוצאה בטווח הקצר, אבל אם ממש בקרוב תזדקקו לשירות הזה שוב, כנראה שלא חסכתם הרבה. אם כבר, ייתכן שתשלמו הרבה יותר בסופו של דבר.

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים