חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות ראשון לציון והסביבה >>

נמשך מרוץ השליחים החברתי של חברת החשמל

 

יו”ר דירקטוריון חברת החשמל, יפתח רון-טל, אסתר רוט שחמורוב ונטע ריבקין הספורטאיות האולימפיות הזניקו בחוף הים בראשון לציון את החלק במרוץ למען העסקים הקטנים והבינוניים

 

בשעה זו הזניקו הספורטאיות האולימפיות אסתר רוט שחמורוב ונטע ריבקין את המקטע השלישי של המרוץ החברתי בשביל האור למען העסקים הקטנים והבינוניים. המרוץ הוזנק בחוף הים בראשון לציון ביחד עם יו"ר דירקטוריון חברת החשמל האלוף (במיל’) יפתח רון-טל, ויסתיים בטקס הדלקת חנוכיית וידאו ארט על מבנה תחנת הכוח הראשונה במתחם רחוב החשמל בתל אביב.

מרוץ השליחים החברתי של חברת החשמל בשביל האור, החל באילת ויסתיים בקריית שמונה. בכל ימי חג החנוכה, חברת החשמל רצה ביחד עם הציבור הרחב, נציגי עמותות חברתיות והרשויות המקומיות, למען מטרה חברתית אחרת.

יו"ר דירקטוריון חברת החשמל, האלוף (במיל’) יפתח רון טל: "חברת החשמל פועלת לאורך כל השנה בשיתוף עם הארגונים החברתיים ולמען כל חלקי החברה הישראלית. בין היתר מחזקת את שיתוף הפעולה עם העסקים הקטנים הבינוניים ומסירה חסמים בהתמודדות במכרזים. אני שמח שבחג האור נחגוג ונפיץ את האור ביחד עם אזרחי ישראל. אני מאחל לכל בית ישראל חג אורים שמח".  

המרוץ צפוי להסתיים באירוע הדלקת חנוכיית וידאו ארט על מבנה תחנת הכוח הראשונה במתחם רחוב החשמל בתל אביב, בהשתתפות שר האנרגיה ד"ר יובל שטייניץ, יו"ר דירקטוריון חברת החשמל האלוף (במיל’) יפתח רון טל, מנכ"ל חברת החשמל עופר בלוך, בעלי עסקים קטנים ובינוניים משכונת גן החשמל ומכובדים נוספים.

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים