חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

מפוח צנטריפוגלי

 

מפוחים הם מכשירים אשר משמשים לתהליכי יניקת אוויר. נעשה בהם שימוש בעיקר לאוורור מבנים וליניקת עשן ואויר מזוהם.

 

מפוחים הם מכשירים אשר משמשים לתהליכי יניקת אוויר. נעשה בהם שימוש בעיקר לאוורור מבנים וליניקת עשן ואויר מזוהם. הפעולה הזאת נדרשת במקומות רבים כמו: אולמות ייצור, חניונים, מעבדות, נגריות ומקומות ייצור ונותני שירות נוספים בהם נוצר ומצטבר אויר מזוהם שיש לפנותו. מבחינים בשני סוגי מפוחים, צנטריפוגליים וציריים והם נבדלים ביניהם במבנה ובדרך פעולתם. קיימים מפוחים צנטריפוגליים בעלי כפות נטויות לאחור או לפנים. האוויר נכנס דרך מרכז המאיץ המותקן בתוך המפוח ואז מואץ רדיאלית להיקף באמצעות רצועות בהנעה ישירה. קיימים מפוחים בעלי כניסת אוויר בודדת או כפולה. יש מפוחים שפועלים בלחצים נמוכים או גבוהים, כאלו שמסוגלים להעביר רק אוויר, ואחרים, שמסוגלים להעביר אוויר מזוהם רווי בשמן, בנסורת או בחלקיקים אחרים שאינם מסוגלים לעבור במאיצים רגילים. ניתן להתאים מפוח על פי הגדרת המטרה אליו הוא נועד ובהתאם למקום השימוש בו.  

סוגי מפוחים צנטריפוגליים

מפוח קוטר 1000 - 280 מ"מ.   - מונע עם רצועות. הינו בעלי ספיקה גבוהה של 500- 40000 מקל"ש. עמיד בטמפרטורות של 250 – 400 מעלות צלסיוס לשעתיים. בית המפוח והמאיץ במפוח גדול זה בנוי בצורה מסיבית מרצועות וחלקי פח עבים שמרותכים עם ריתוך מלא, והדבר מקנה לו חוזק ועמידות גבוהים. הצביעה הינה  באיבוק וקליה בתנור שמקנה לו גימור ייחודי. למפוח זה יתרון רב בזכות חסכון כספי שמתאפשר בזכות הנצילות הגבוהה והעמידות בעת התהליך. מותאם לשוק האוורור ומיזוג האוויר במבנים תעשייתיים.

מפוח בעל ספיקה של 100 - 6000 מקל"ש - בעל הינע ישיר ועם כפות כפותות לאחור. מיועד לספיקה גבוהה ולחץ נמוך. מיוצר בתהליכי ייצור מתקדמים ובצביעה אלקטרו סטטית. מיועד למקומות בהם יש צורך בספיקות אוויר גבוהות אבל אין צורך בהתגברות על מפל לחץ גבוה. פועל בנצילות גבוהה ומאפשר חיסכון כספי.  גם מפוח זה ניתן להתקין בהתאמה מלאה למקום העבודה.

שירות מקצועי

הצורך באוורור מקום עבודה הינו חיוני בגלל מספר סיבות חשובות. יש צורך לשמור על בריאות העובדים השוהים באתר שעות רבות. הדבר ימנע היעדרויות בגלל מחלות, ימנע תאונות עבודה שתגרומנה נזק בריאותי לעובד וכספי למקום העבודה. עובד שמועסק בתנאים נוחים ובטיחותיים יודע להעריך את מקום העבודה ותפוקתו תגדל. מעבר לכך, קיימים חוקי עבודה שנועדו לשמור על בטיחות העובדים, וכן, חוקים להגנה על הסביבה. את החוקים הללו יש לכבד ולפעול על פיהם. מומלץ להזמין מפוחים צנטריפוגליים מיצרנים אשר יש ברשותם ידע וניסיון רב בתחום. המומחים שלהם יכולים לייעץ על המכונות המתאימות ביותר למטרת יניקת אוויר, וכן, על מכונות משלימות אחרות לצורך סינון אוויר, שאיבת אבק, נטרול גזים ואדי כימיקלים אחרים ועוד. מומחים אלו יודעים להתאים את גודל  המפוח על תכונותיו למקום הנדרש. ההתקנה תתבצע על ידי טכנאים מומחים אשר  גם יבצעו תחזוקה ותיקונים נדרשים בתקופת האחריות ולאחריה. 

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים