חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

הדברה בראשון לציון נגד מזיקים

 

עיריית ראשון לציון מקפידה לשים דגש רב על כל ענייני התברואה של העיר ובכללם גם כל הנושא של הדברה בראשון לציון מקבל חשיבות ועדיפות מצד גורמי התברואה העירוניים.

 

עיריית ראשון לציון מקפידה לשים דגש רב על כל ענייני התברואה של העיר ובכללם גם כל הנושא של הדברה בראשון לציון מקבל חשיבות ועדיפות מצד גורמי התברואה העירוניים. רווחת התושבים חשובה מאוד לנציגי הציבור בעירייה והרי שאין דבר שיותר מטריד ומפריע לאיכות החיים מהופעתם של חרקים ומזיקים בלתי רצויים בבית. אמנם לכל עונה בשנה יש את המזיקים שמאפיינים אותה, אך מאחר ומדובר בעיר שוקקת חיים, שמייצרת גם המון זבל ומפגעי תברואה שמזיקים אוהבים, ללא טיפול תברואתי קבוע תושבי ראשון לציון עלולים לסבול באופן תמידי ממזיקים וחרקים בכל אזורי שכונות המגורים וסביבת המחייה שבה הם מבלים.

 איך לבחור חברת הדברה לבית

יש לא מעט חברות הדברה בראשון לציון וכולן מציעות את אותם שירותים לתושבי העיר והסביבה הקרובה, אז איך בכל זאת צריך לבחור חברת הדברה לבית ומהם הדברים שאמורים להדליק אצלכם נורה אדומה מיד ? כדי שתוכלו לבחור נכון ואולי תימנעו ממפח נפש, הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לבחור חברת הדברה בראשון לציון וסביר להניח שאם תבחרו לפי הדגשים הבאים, אכן תגיעו לחברת הדברה מומלצת שתבצע עבורכם עבודה טובה ויסודית בהדברת מזיקים בבית.

 הזמינו מדביר מקומי

הדבר הראשון שעליכם לבדוק כאשר אתם רוצים להזמין הדברה בראשון לציון והאזורים שסמוכים לה, זה מיקום חברת ההדברה או ליתר דיוק – מיקום אותו מדביר שישלח אליכם לביצוע העבודה בבית. מן הסתם ברגע שתזמינו מדביר בראשון לציון ובפועל הוא יצטרך להגיע אליכם מתל אביב, הזמן והעלויות הנוספות שיגרמו לו כתוצאה מהמרחק יצטרכו להיכנס אל תוך מחיר ההדברה שתשלמו. לכן הדבר הראשון שצריך לוודא זה שחברת ההדברה ממוקמת בראשון לציון ולא במקום אחר ומרוחק.

 ידע מקצועי נרחב

כבר בשיחת הטלפון שלכם עם המדביר, אתם יכולים לזהות אם הוא מסוגל להפגין ידע מקצועי נרחב בנושאי ההדברה השונים או שהוא חסר ידע ולכן סביר להניח שהוא גם חסר ניסיון. הידע המקצועי של המדביר זה מה שיוביל בסופו של דבר לביצוע הדברה מוצלחת ומיגור של המזיקים לאורך זמן רב. אם ברצונכם להזמין הדברת תיקן גרמני או כל חרק אחר, נסו לעשות בדיקה קצרה אודות אותו מזיק ותוך כדי שיחת הטלפון עם חברת ההדברה, בדקו את רמת הידע שלהם בנושא.

הדברת תיקן גרמני בראשון לציון יכולה להחזיק מעמד לחודש חודשיים והיא יכולה גם להחזיק מעמד לכמה שנים, זה הכל תלוי באותו מדביר וברמת הידע והניסיון שלו בביצוע הדברת תיקן גרמני בבית. יש מצבים שביצוע הדברת תיקן גרמני באופן מוצלח יצריך גם פניה לגופי העירייה, כדי שידבירו פתחי ביוב או כדי שיפנו מקור זבל שבו מקננים התיקנים וממנו מתפשטת הנגיעות של תיקן גרמני עד לבית שלכם, ויש מצבים שבהם הדברת תיקן גרמני תצריך רק ריסוס נקודתי אצלכם בבית או בחדרי האשפה המשותפים של הבניין. מדביר מומלץ בראשון לציון ידע למצוא את מקור הבעיה ולטפל בה כראוי, זאת במידה ואכן יש לו את הידע המקצועי שנדרש למשימה.

 מחיר הדברה בראשון לציון

השוואת מחיר הדברה בראשון לציון לא אמורה להעלות פערים גדולים מידי בין חברות ההדברה המקומיות. נכון שיש תחרות ולכן יש גם חברות הדברה שיורידו מחירים כדי להשיג יותר לקוחות, אך באופן כללי מחירי הדברה בראשון לציון אמורים להיות די זהים. יש סטנדרט מסוים שעל פיו רוב חברות ההדברה עובדות וכל דבר שחורג מהסטנדרט, לכיוון הזול או לכיוון היקר יותר - אמור להדליק נורת אזהרה אדומה. בהחלט יכולים להיות מצבים של הדברת נמלים בבית כתוצאה מנגיעות קשה בכמה מוקדים באזור, ולכן גם מחיר הדברת נמלים לבית כזה יהיה יקר יותר ממחיר הדברת נמלים לבית אחר, אך כל חריגה במחיר אמורה להיות מנומקת ובעלת הסבר הגיוני וסביר.

 בצעו השוואה נכונה בין החברות

אם יש לכם נמלים בבית ואתם רוצים להזמין שירותי הדברת נמלים בראשון לציון, בקשו לקבל הצעת מחיר להדברה מכמה חברות שונות. מי שמציע לכם מחיר הדברה זול בהרבה מכל יתר החברות, סביר להניח שהוא מדביר מתחיל או מישהו שיבצע עבודה לא מספיק מקצועית ובסוף תצטרכו להזמין חברת הדברה נוספת לפתרון הבעיה, אך כדי להבין פערי מחירים בין אותו שירות של הדברת נמלים עליכם לוודא שכל חברת הדברה קיבלה מכם את אותו המידע בדיוק. גם אם חברת הדברה אחת שאלה אתכם שאלות יותר ממוקדות שכתוצאה מזה הובן לה שמדובר בביצוע הדברת נמלים מורכבת יותר ולכן המחיר יהיה גם יותר יקר, וודאו שאותו מידע עובר גם ליתר החברות וכך תוכלו להשוות את מחירי ההדברה באופן נכון ולסנן את אלו שזולים או יקרים מידי.

שימו לב שכל מקרה של נמלים בבית יכול להיות שונה בתכלית. הדברת נמלים בגינה אינה דומה כלל לעבודה של הדברת נמלים במטבח, זאת מאחר ובמטבח המדביר יצטרך להשתמש בחומרי הדברה ירוקה שלפעמים יקרים יותר מחומרי הדברה שישמשו לטובת הדברת נמלים בגינה. לעומת זאת, הדברת נמלים בגינה עלולה להיווצר כתוצאה מנחילי נמלים שמגיעים לגינה מאזורים חיצוניים שלא תמיד יהיו בשליטתכם ומניעת שובם של הנמלים לגינה יכולה להיות משימה מורכבת הרבה יותר.

 הדברה לדירה בבניין

ישנם סוגי מזיקים שאופייניים במיוחד לדירות בבניין מגורים משותף, אך לא תמיד אותם מזיקים מהווים סיכון משמעותי ומחייבים טיפול מהיר ויסודי על ידי מדביר מקצועי בראשון לציון. לדוגמה הדברת עש המזון או עש הבגדים, שפעמים רבות ניתן לשים מלכודת קטנה בבית וכך למגר את העש מבלי הצורך להזמין חברת הדברה מקצועית. אבל ישנם גם מזיקים שחייבים להזמין עבורם מדביר מוסמך ומקצועי, לדוגמה פשפשים או פרעושים בבית או מקרה של קן צרעות במזגן חלון של אחת הדירות בבניין. הדברת צרעות מחייבת חיסול של קן הצרעות שפעיל בקרבת מקום, ובשונה מדבורים הצרעות מקימות הרבה קינים בכל מקום שמזדמן להן וכך הן מגנות על עצמן מפני סכנת חיסול.

 מניעה גם לטווח הרחוק

אחד השירותים הפופולאריים ביותר בקרב חברות הדברה בראשון לציון בשנים האחרונות, זה הדברת צרעות בבית פרטי או בדירה בבניין. נדמה שראשון חשופה יותר למזיק המסוכן ובמון משקי בית עולה צורך קריטי לביצוע הדברת צרעות ודבורים כדי להגן על יושבי הבית מעקיצות כואבות ומסוכנות. ישנם מקרים של הדברת קן צרעות במזגן חלון שיושב מחוץ לדירה בקיר החיצוני של הבניין, ויש גם לא מעט מקרים של הדברת צרעות שמיקמו את הקן שלהן בתוך תריס גלילה של חלון חשמלי. תפקידו של מדביר מקצועי זה לזהות את כל מוקדי הנגיעות הקיימים ולהתאים טיפול ראוי שיביא למיגור מוחלט של המזיקים הקיימים בזמן הווה ויצירת הגנה מונעת מפני חזרתם של המזיקים בעתיד הקרוב שוב. וודאו שכל חברת הדברה שאתם מזמינים לביצוע הדברת מזיקים בבית, נותנת לכם התחייבות (עדיף בכתב במייל) לאחריות שתקפה למשך זמן מסוים.

קרדיט לתמונה: gurhadbarot

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים