חיפוש
 
לדף הבית >>     >>

משרדים למכירה בישראל

 

שטח הפעילות של העסקנים השתנה בצורה משמעותית, זאת עקב פתיחה של יותר ויותר אזורי עסקים מעבר לגבולות תל אביב, שרבים מהם מתפתחים במהירות הבזק, ומביאים להתפתחות בסקטור הפרטי, משום שיותר ויותר אנשים העובדים במשרדים אלה מעוניינים גם לגור קרוב למקום העבודה.

 

רווחים בעולם הנדל"ן הם חלומם הורוד של אינספור אנשים בכל רחבי הארץ. חרף האזהרות על כלכלה קורסת והודעות על אנשים ש"לא גומרים את החודש", העולם העסקי בישראל לא מפסיק את פעילותו לרגע, ובכל עת נפתחים עסקים חדשים, שרובם זקוקים למקומות מאורגנים לפעול בהם, ולפיכך – דרושים משרדים.

לכן, אחד מאפיקי הנדל"ן הפופולאריים כיום הינו רכישת נכסים באזורים אסטרטגיים (נקודות נוחות לעסקנים במרכז הארץ, מרכזי תעשייה, נקודות שוקקות חיים) והסבת המבנים הפנימיים למשרדים. או, מציאת משרדים מאורגנים ורכישתם לשם השבחה ומכירה במחיר גבוה יותר, או עבור השכרה רגילה. כך או כך, מדובר בהתנהלות משתלמת במיוחד עבור כל המעורבים.

 

האם כדאי לרכוש משרדים אך ורק בתל אביב?

אין ספק ש"התפוח הגדול" של ישראל מהווה את מקור העניין המשמעותי ביותר עבור כל הפעילים בתחום הנדל"ן. עם זאת, לאחרונה, שטח הפעילות של העסקנים השתנה בצורה משמעותית, זאת עקב פתיחה של יותר ויותר אזורי עסקים מעבר לגבולות תל אביב, שרבים מהם מתפתחים במהירות הבזק, ומביאים להתפתחות בסקטור הפרטי, משום שיותר ויותר אנשים העובדים במשרדים אלה מעוניינים גם לגור קרוב למקום העבודה.

כך, משרדים למכירה מביאים להתפתחות של הכלכלה כולה. וזו הסיבה לכך שתחום הנדל"ן ממשיך לגדול ולהצמיח אפיקי רווחים חדשים, זאת בניגוד לדעה הרווחת על "בועת הנדל"ן". מדובר בכסף אמיתי – שמביא איתו עוד ועוד רווחים.

 

האם כל אחד יכול?

כאשר אנשים רואים את אחוז הצמיחה שערך של נכסי הנדל"ן השונים מביא תוך זמן קצר, השאלה המתבקשת היא – האם כל אחד יכול? וניתן לומר שמדובר באחד מאפיקי ההשקעות המשתלמים ביותר, במידה ואתם מוכנים לקחת אחריות על ההתנהלות ולהיות "בעניינים" לכל אורך הדרך.

האופציה הנפוצההאחרות של רווח באמצעות השקעות הן תיקי השקעות, אך במקרים אלה הכספים נמצאים בדרך כלל בידיים של אנשים אחרים הקובעים את גורלם. לכן, הנדל"ן מהווה אפיק השקעה מתאים יותר עבור אנשים שרוצים לדעת בוודאות איפה הכסף שלהם, ומה מצבו הנוכחי. כך שעם רצון והתמדה וחיסכון נאה – בהחלט כל אחד יכול.

 

סוגי משרדים למכירה וההזדמנויות שהם פותחים

רכישה של משרדים מוכנים באזורים אסטרטגיים יכולה להיות השקעה איכותית ומשתלמת ביותר לכל הצדדים. על מנת ליהנות מכל היתרונות של רכישות אלה, חשוב מאוד לעשות את כל התהליך המקדים בצורה איכותית וממוקדת.

יש לחפש משרדים זמינים למכירה אשר מתאימים מכל הבחינות: מיקום, שיפוץ, גישה לכבישים ראשיים ואווירה עסקית מיוחדת ותוססת. מציאת אזורים כאלה, לפני שהם הופכים ל"דבר הבא", הנה אחת המשימות של סוכן נדל"ן ברמה גבוהה – לראות את הנולד, לחזות את הטרנד הבא. במילים אחרות, אי אפשר להיות משקיע נדל"ן בצורה עדינה ולא מקצועית. מדובר בעיסוק שדורש את מלוא תשומת הלב שלכם וכמה שיותר זמן והשקעה במציאת המקום המתאים, הקונה הנכון והעסקה המשתלמת.

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים