חיפוש
 
לדף הבית >>     >>

חיפוי זכוכית לקיר

 

כאשר אנשים מבקשים לשפץ את הבית, לרוב הם מבקשים לחדש, לשנות, לרענן ואף להפתיע את עצמם עם תוצאה הרבה יותר מרגשת- מאשר זו שקיימת. על כן בין אם מבקשים לעצב מחדש את חדר השינה

 

כאשר אנשים מבקשים לשפץ את הבית, לרוב הם מבקשים לחדש, לשנות, לרענן ואף להפתיע את עצמם עם תוצאה הרבה יותר מרגשת- מאשר זו שקיימת. על כן בין אם מבקשים לעצב מחדש את חדר השינה הפרטי ולתת לו תחושה יותר רגועה ואף רומנטית, ובין אם מבקשים לשפץ את חדר הילדים ולהעניק לו תחושה יותר ילדית ורכה- אתם מוזמנים להכיר אופציה אחת שבכוחה להשפיע רבות על אפקט התוצאה, וזאת מבלי באמת לעשות שינויים דרסטיים שמצריכים לגור כמה ימים באתר בנייה. במה מדובר? על האפשרות לחפות את הקיר ע"י זכוכית מעוצבת!

 

מבחר דוגמאות עבור חיפויים

אם עד לפני כמה שנים ניתן היה לראות רק בקטלוגים עיצובים שעושים שימוש בזכוכית עבור חיפוי משטחים, הרי שכיום עם פיתוח הטכנולוגיה, ניתן למצוא שאופציה זו גם יודעת לפנות אל מגוון האוכלוסייה, כך שגם אתם יכולים להחליט שאתם מבקשים לחפות את מקטע הקיר שסמוך לשידת האיפור עם זכוכית בגוון צהבהב, גם אתם יכולים להחליט שאתם בוחרים לכסות את הנישה שבקיר בזכוכית תכלכלה עבור יצירת אשליה אופטית כגון עומק, גם אתם יכולים להזמין זכוכית עם הדפס של תמונה משפחתית עבור הקיר של חדר המשפחה וכדומה.

חברה מובילה בתחום עבודות זכוכית:
אוריון גלאס לקבלת ייעוץ התקשרו: טל 074-70-10000  או לחצו לכניסה חיפוי זכוכית

הדפס על גבי לוחות זכוכית

כיום ניתן להשיג מגוון תוצאות של זכוכית מודפסת, כאשר אין גבול למרחב האפשרויות אליהן ניתן להגיע. בזכות טכנולוגיה חדישה, ניתן ליצור לוחות זכוכית צבעונים בגוונים אטומים, ניתן ליצור לוחות זכוכית צבעוניים בגוונים שקופים, ניתן לקחת תמונה שאתם צילמתם ולהעביר אותה על גבי משטח הזכוכית, וניתן לבחור כל תמונה שרק ניתן לחשוב עליה- כולל מלל והדמיה של טקסטורות. כמו כן חשוב לציין שכשתמונה יושבת על משטח מבריק וחלק כגון זכוכית, היא זוכה למראה הרבה יותר מרשים, ומאפשרת לתוצאה לצאת הרבה יותר אלגנטית ויוקרתית.

בחירת המקטע עבור חיפוי זכוכית

יש להתייחס אל אופציית חיפוי זכוכית לקיר כאל תוספת של פריט אומנות, יש להתייחס אל אופציית חיפוי זכוכית לקיר כאל תוספת של תמונה. מכאן שניתן לבחור בין חיפוי כללי עבור קירות החדר (אופציה שיותר מתאימה לחדרים רטובים כגון חדר אמבטיה), לבין האופציה לבחור רק מקטעים מיוחדים עבור חיפוי עם לוח זכוכית.

אתם מוזמנים לקבל ייעוץ מצוות אוריון גלאס http://www.orionglass.co.il

מקטע שכזה יכול לרוץ לכל אורך הקיר, להסתיים כמטר מתחת לתקרה, לכסות קיר צדדי של גומחה שמיועדת להיות ספרייה וכדומה. כל היופי שמבחר ההזדמנויות עשיר ומגוון, כך שכל שנותר לעשות זה להבין מהי המטרה, ולהתחיל לבחון אפשרויות שקופות וחלקות.

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים