חיפוש
 
לדף הבית >>     >>

שירותים חדשים להובלות דירה בראשון לציון

 

ידעתם שהביקוש לשירותי הובלות הוא מהשירותים המבוקשים בישראל? לצד שירותים כגון שיפוצים, וחיפוש אחר בעלי מקצוע מתחומים שונים, לענף ההובלות כך מסתבר, יש ביקוש שהולך וגדל...

 

ידעתם שהביקוש לשירותי הובלות הוא מהשירותים המבוקשים בישראל? לצד שירותים כגון שיפוצים, וחיפוש אחר בעלי מקצוע מתחומים שונים, לענף ההובלות כך מסתבר, יש ביקוש שהולך וגדל מדי שנה והעיר הרביעית בגודלה בישראל (והגדולה ביותר במחוז המרכז), עם מעל רבע מיליון תושבים וקצב גידול שנושק ל-1.5% אין פלא אם כן שראשון לציון היא מהצרכניות הגדולות שי שירותי הובלות בישראל.

לאחרונה הושקו שני שירותים שמטרתם לחסוך זמן והתעסקות במלאכת איתור חברות הובלות בראשוןלציון מצד אחד ובמלאכת אריזת הדירה ואיסוף חומרי אריזה מצד שני.

השוואת מחירי הובלות בקליק

האתר ASK5, שם לו למטרה לקצר את פרק הזמן שדרוש לאיתור חברת הובלות איכותית בראשון לציון למינימום. במרכזה של הפלטפורמה, עומד מנוע חיפוש שיקשר בינכם לבין מובילים בראשון לציון. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא למלא פרטים מזהים, את סוג הדירה והתאריך המבוקש שבו אתם עוברים דירה ומכאן כמעט הכל יתבצע באופן אוטומטי. פרטיכם ישלחו אל שלוש עד חמש חברות הובלה בראשון לציון – בהתאם לזמינות שלהן בתאריך המבוקש, אלה יתמחרו את עלות ההובלה ויתקשרו אליכם על מנת לאמת את ההודעה, לקבל פרטים הכרחיים נוספים ויספקו לכם הצעת מחיר עבור ההובלה. בנוסף, יאפשר האתר להיכנס לכרטיסי העסק של כל אחד מהמובילים ולהתרשם ממקצועיותם וכמובן לקרוא חוות דעת של גולשים אחרים ששכרו את שירותיהם. בסופו של התהליך הקצר, יהיו לכם רשימת של הצעות מחיר מהן תוכלו לבחור את ההצעה המשתלמת ביותר. על פי מנהלי האתר, השיטה הזו חוסכת בממוצע עשרות אחוזים בעלויות ההובלה ומעבר הדירה.

חשוב לציין שמעבר לשירותי הובלות, האתר מציע לגולשים רימה מפורטת של נותני שירותים נוספים כגון אחסון תכולה ואריזת דירה על ידי חברות מקצועיות. אחד השירותים שלוכד את העין הוא האפשרות לשכור רכב להובלה עצמית. שירות שמתאים במיוחד לסטודנטים ובעלי דירות קטנות. כל זאת מתווסף למאגר מדריכים מקצועיים שיכולים להפוך אתכם למומחים בתחום ההובלות בישראל.

כמה זה עולה? השירות באתר ניתן לגולשים ללא עלות.

חומרי אריזה למעבר דירה

אם גם אתם חושבים שאיסוף קרטונים וחומרי אריזה למעבר דירה כרוך בריצה מטורפת אל המחסנים של רשתות השיווק השונות, כדאי שתכירו את Bestbox - החנות האינטרנטית לממכר חומרי אריזה למעבר דירה. זוהי למעשה חנות אינטרנטית שנולדה מתוך הצורך לספק חומרי אריזה וקרטונים לחברות הובלה ולכל מי שעובר דירה. בחנות מגוון עצום של קרטונים מסוגים וגדלים שונים כאשר את תשומת ליבנו צדו דווקא הקרטונים הממוחזרים. הכוונה היא לקרטונים שלרוב שימשו לייבוא של מוצרים לישראל, אם בתעשיית ההי טק או בתעשיית הטקסטיל ולכן רובם במצב כמעט חדש ולבטח יכולים לשמש אתכם לאריזה תכולת ביתכם בשעת מעבר דירה.לאחר חיפוש קצר ומפתיע בחנות, מצאנו קרטונים למעבר דירה שעולים פחות מ-3 שקלים. על פי בעלי החנות, חבילה מושלמת של חומרי אריזה למעבר דירה ניתן למצוא בפחות ממאתיים שקלים. כמובן שככל שהדירה גדולה יותר ומספר הנפשות רב יותר, כך יגדלו העלויות אך מצד שני, מספיקה המחשבה אודות הזמן והאנרגיה שידרשו על מנת להשיג קרטונים ממקורות אחרים.

הסיבה שאנו מציגים את Bestbox במקומון של ראשון לציון היא הסיבה שלחברה שעומדת מאחורי האתר ישנה חנות שממוקמת ברחוב בן צבי בראשון לציון כך שאתם אפילו לא צריכים לעשות שימוש בשירות המשלוחים שהאתר מציע. בתוך כמה רגעים תוכלו להעמיס על רכביכם את כל חומרי האריזה הנדרשים והובלת ביתכם.

כמה יעלה לכם השירות? החל משקלים בודדים ועד כמה מאות שקלים – תלוי מן הסתם בכמות חומרי האריזה שתזדקקו להם.

 

עוד דברים שכדאי לדעת לפני מעבר דירה

לחלק מנותני השירותים השונים התפתח במהלך השנים מוניטין בעייתי. אנו מאמינים שבעלי מקצוע כמו בכל תחום אחר, מורכב ברובו מאנשים מקצועיים שהמקצועיות והשירות עומדים לנגד עיניהם. אנו ממליצים לבחון את בעלי המקצוע שאתם שוכרים בכובד ראש. בדקו המלצות, חתמו על חוזה מפורט והחשוב אולי מכל – אל תתפתו למחירים זולים במיוחד. כשזה מגיע להובלות דירה, המחיר שתשלמו על בחירה בבעל מקצוע בעייתי, עשויי להיות יקר במיוחד. בדיקה מבעוד מועד  - בעיקר בחודשים שבהם הביקוש לחברות הובלה נמצא בשיאו, והיערכות מתאימה יבטיחו לכם שמעבר הדירה שלכם יתנהל בדרך הטובה ביותר.

נצלו את הכלים שעומדים לרשותכם. אנו מאמינים ששימוש נכון בהם יכול לחסוך זמן רב ולהקל עליכם בים המשימות שעומדות בפניכם בשעת המעבר.

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים