חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

חופשה קל”ב – תל אביב כפי שלא הכרתם

 

עם מיקום יוצא דופן, מעצבי-על ישראליים והרבה תשומת לב לפרטים הקטנים, מלונות בוטיק בתל אביב מציעים חופשת קונספט קרובה לבית. בקיצור, חוויה תל אביבית יוצאת דופן

 

הקונוטציה הראשונה למילה חופשה היא נסיעה של שעתיים-שלוש, מזוודה עמוסת בגדים, חוף ים עמוס מתרחצים, אוכל סטנדרטי וצוותי בידור בבריכה. אבל יש כאלה שכל מה שהם מחפשים זו חופשה קל"ב: מקסימום פינוקים הכי קרוב לבית, שיק של חו"ל, עיצוב מלא סטייל – ובתל אביב כמובן.

מלונות קונספט הם הדור הבא של מלונות הבוטיק שכבשו את אירופה

וגם את ישראל. לרוב מדובר בבתי מלון עם כמות חדרים קטנה (כדי לשמור על אווירה אינטימית), הממוקמים בלב העיר בתוך מבנים ייחודיים המושכים את העין.


הכי סטייל שיש
תשכחו כאן מבריכות שחייה או חדרי אוכל סטנדרטיים – מה שעובד כאן הכי חזק זה סטייל, והרבה. וכדי לייצר כזה, נעזרים בתי המלון במיטב המוחות של מעצבי העל בישראל. לא עוד לובי סטנדרטי או חדרים אנמיים, אלא ירידה לפרטים הכי קטנים: ציורי קיר ופסלים של אמנים מובילים, נברשות מעוצבות, שטיחים, חדרים וסוויטות עם מכונת קפה ולחצני מגע, חדרי אמבטיה יוקרתיים ועוד
העיצוב מגיע גם לקולינריה: צלחות מעוטרות עליהן מניח שף המלון יצירות גורמה טעימות ומקוריות שכל אחת מהן שווה תמונה לאינסטגרם. לצד זה, תיהנו מתפריט אלכוהול מובחר, קוקטיילים מיוחדים וקפה מצוין.

קפיצה קטנה לחופשה

היתרון הגדול של מלונות בוטיק הוא קל"ב. במרחק של 30 דקות נסיעה אתם נכנסים לחוויית נופש מעולם אחר: פלייליסט מוקפד מחליף את מוזיקת המעליות הבנאלית, מהחלונות נשקף נוף מרהיב של העיר, וכל האטרקציות הגדולות בעיר ללא הפסקה נמצאות במרחק הליכה קצרה מכם.

ובדיוק כשתסיימו עוד בילוי לילי משגע עם הרבה מוזיקה טובה, תוכלו לחזור למיטה הגדולה, הרכה והמפנקת שמחכה לכם בחדר. ואפשר לישון בשקט, כי מחר תתעוררו לארוחת בוקר עשירה, אחריה תוכלו לצאת לטיול נפלא בסמטאות הפסטורליות של העיר, לבקר במוזיאון, לראות הצגה יומית בקולנוע, לפגוש חברים... בקיצור, החיים הטובים.

 

גם לאנשי עסקים
חופשת קונספט היא פתרון מצוין לאנשי העסקים שביניכם. מלונות הבוטיק מציעים טרקלינים מעוצבים בהם תוכלו להמשיך בעסקים כרגיל, לפגוש קולגות, לנהל את המשרד מרחוק, לשתות קפה, ליהנות מכיבוד קל ולגלוש באינטרנט WiFi ללא תוספת תשלום. וגם אם אתם לא אנשי עסקים, תוכלו ליהנות בטרקלין מכמה שעות של שקט וניתוק מהשגרה, או לפרוק אנרגיות בחדר הכושר המשוכלל.

למידע אודות מלונות בתל אביב לחופשה זוגית או עסקית גלשו

http://www.fattal.co.il/tel-aviv-hotels

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים