חיפוש
 
לדף הבית >>     ספורט >>

נצחון בכורה לניר ברקוביץ׳ בהפועל ראשל״צ

 

 נצחון בכורה לניר ברקוביץ׳ בהפועל ראשל״צ; בכדורסל מכבי ראשל״צ עם נצחון דרמטי

 

הפועל ראשל״צ השיגה נצחון ראשון אחרי בצורת של חודש וחצי בסופ״ש האחרון (ו׳) לאחר שגברה בביתה על הפועל קטמון מתחתית הטבלה. מדובר בנצחון בכורה לניר ברקוביץ׳ כמאמן ראשי. הקבוצה מעיר היין גברה 2:0 על הפועל קטמון ירושלים. אורי כהן האורח נגח לשערו הוא, והעלה את המקומיים ליתרון לקראת סיום המחצית הראשונה. השער נתן זריקת מרץ לכתומים שהגדילו את היתרון בדקה ה-77 עם נגיחה של גיא גרוס מכדור גובה שהוגבה לעברו.  
נדמה שחילופי המאמנים על הקווים שעשה אייל ברקוביץ׳, הבעלים ואח של ניר, עשו רק טוב לכתומים. לעת עתה לפחות. אחרי הנצחון התייצבה הפועל ראשל״צ במקום השמיני בטבלת הליגה הלאומית עם 22 נקודות. במחזור הבא (18) ייפגשו חניכיו של ניר ברקוביץ׳ את הפועל עפולה באצטדיון טוטו בגלבוע, כשלא ברור עדיין אם אייל לחמן יישאר להדריך את העפולאים למשחק הבא. 
 
מכבי ראשון לציון גברה על הפועל אילת במסגרת ליגת העל בכדורסל. חניכיו של אריק שיבק השיגו נצחון חוץ דרמטי באילת על הפועל המקומית, לא לפני סיום דרמטי במיוחד. ראשון לציון ניצחה אחרי הארכה את  שחקניו של עודד קטש 94:88, וזאת אחרי שהאילתים לא השכילו לקלוע ולו נקודה אחת במהלך חמש הדקות של ההארכה. הכתומים היו טובים יותר לאורך כל המשחק, והובילו בחלקים גדולים שלו בפער דו-ספרתי. הפועל אילת
ביצעה קאמבק מרשים לקראת סיום המשחק, ואף הייתה קרובה לנצחון אחרי שפייריה הנרי, המצטיין באילת, החטיא מהקו בשניות הסיום של המועד החוקי. להארכה הופיעה,
כאמור, רק האלופה שסגרה עניין. בראשל״צ בלטו כמעט כרגיך צמד הזרים פטריק ריצ׳ארד וג׳אבון מקריי. הראשון קלע 21 נק׳ והוסיף להם 7 כדורים חוזרים. מקריי צלף 18 נק׳ ותיבל ב-8 כ״ח. גם הישראלים תרמו את חלקם לנצחון כאשר אבי בן-שימול דייק עם 13 נק׳ ו-5 ריבאונדים מפתיעים משהו, כשהוא נעזר באלישי כדיר שפגע גם הוא עם 13 נקודות. עושה רושם שהבחורים של שיבק בקו עלייה מסוים. עם תום המחזור ה-12 טיפסה האלופה עד למקום הרביעי המכובד עם 19 נקודות, כשהיא עוקפת בדרך את הפועל ירושלים המאכזבת. בשבוע הבא (א׳) יארחו הכתומים למשחק מסקרן את הפועל ת״א הבלתי יציבה, שתגיע עם מאמן חדש על הקווים אחרי פיטוריו של שרון אברהמי. 
 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים