חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות ראשון לציון והסביבה >>

מונה מנכ”ל חדש לעיריית ראשון לציון

 

גונדר במיל’ ומנכ”ל אוניברסיטת בר-אילן לשעבר, חיים גליק, נבחר לאחר הליך איתור וסינון * יחליף את פרנקו גונן בתום שבע שנים בתפקיד * ”אני נכון לאתגרים העומדים בפני העיר” אמר המנכ”ל החדש

 

בתום הליך איתור וסינון ארוך נבחר מנכ"ל חדש לעיריית ראשון לציון. חיים גליק, לשעבר בכיר בשב"ס ומנכ"ל אוניברסיטת בר-אילן וחברת "מבט לנגב – תפעול". גליק יחליף בתפקידו את פרנקו גונן שמסכם שבע שנים בתפקיד. ראש העירייה, דב צור, הודיע על המינוי לעובדי העירייה ואמר: "אני שמח לבשר לכם על מינוי מנכ"ל חדש לעירייה – חיים גליק. הליך המינוי כלל איתור וסינון של עשרות מועמדים, מבחנים וראיונות. המועמדים המובילים רואיינו על ידי ועל ידי וועדת ייעוץ. אני מאחל לחיים בהצלחה ומקווה לשיתוף פעולה פורה של כל אחת ואחד מכם עימו".

גליק שירת בשב"ס במשך 26 שנים. בין היתר שימש ראש מטה שב"ס וסגן נציב בתי הסוהר והגיע עד לדרגת גונדר. עם שחרורו מונה לתפקיד מנכ"ל אוניברסיטת בר אילן, אחרי חמש שנים עבר לנהל את חברת מבט לנגב – תפעול". מדובר בחברה האחראית על ניהול ותפעול פרויקט עיר הבה"דים בנגב. מדובר בחברה האחראית על ניהול ותפעול עיר הבה"דים שמרכזת לתוכה את כל פעילות ההדרכה של בסיסי צה"ל שעברו לנגב.

גליק הוא בוגר תואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים ותואר שני במדיניות ציבורית, כמו כן הוא בעל תואר במשפטים ובוגר קורס דירקטורים של בית הספר למנהל. "העיר ראשון לציון היא מופת לניהול והתפתחות מרשימה" אמר גליק "אני מקבל על עצמי באהבה גדולה וצניעות את האתגר העצום להוות חוליה בשרשרת אנשים מופלאים שמובילים את העיר להיותה מתקדמת ומדהימה. אני נכון לאתגרים העומדים בפני העיר ואשמח לקדם אותם יחד עם העובדים וראש העירייה".

ראש העירייה, דב צור, איחל הצלחה רבה למנכ"ל היוצא, פרנקו גונן "פרנקו החל איתי דרך משותפת לפני למעלה משבע שנים, בהן היה יד ימיני ושותפי להצעדת העירייה והעיר קדימה. בזכות יכולותיו כמנהל של ארגון כה גדול, הצליחה העירייה להגיע להישגים רבים, בין היתר, להתמקם בצמרת הערים הגדולות בתחום החינוך, להפוך לעיר הגדולה בה התושבים הכי מרוצים מאיכות החיים ומשירותי העירייה השונים, לקטוף פרסי ניהול תקין ופרסי שקיפות שנה אחר שנה והרשימה עוד ארוכה. אין לי ספק שתרומתו לארגון ולעיר תמשיך ותלווה אותנו עוד שנים רבות".

 

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

לשכת המסחר

 

מדורים