חיפוש
 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

הרוסקופ:  17 – 23 בפברואר 2017

 

התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר לשבוע:  17 – 23 בפברואר 2017

 

   טלה

מיקום השמש במזל דגים במהלך החודש הקרוב עשוי להעיד כי האנרגיות שלכם עשויות להיות נמוכות, ועדות לכך כבר תחושו לקראת סוף החודש. עם זאת, למזלכם נמצאים במזלכם שני כוכבים מיטיבים (וונוס ומארס), כך שיהיו לכם ימים נמרצים שעשויים להיטיב עם האגו שלכם.  ימי סוף השבוע עשויים להיות עמוסים נפשית, אך ראשון-שני עשויים להיטיב בענייני חו"ל ונסיעות.

 

שור

כניסת השמש לבית החברתי שלכם לקראת יום ראשון בה תשהה כחודש, עשויה להדגיש השראה ויכולת יצירתית המאפשרות עשייה הישגית. בתחום הרגשי הימנעו מהנטייה לראות דברים בצורה ורודה וסטריאוטיפית. קשר מסוים שמעורר בכם רגשות סותרים ומבולבלים, ושדורש מכם יותר מדי, הופך למעיק ומריר. במצב כזה קשה מאוד לשפוט דברים בהיגיון, וההיבט מעט מחליש, מייאש ומדכדך.

 

תאומים

ימי סוף השבוע מומלצים למנוחה. ימי תחילת השבוע עשוי להדגיש ענייני קריירה ותדמית, מצב המצפה מכם להיות מעשיים וממוקדים. תחושת חוסר הודאות שקשורה להתייחסות המקצועית שלכם מטרידה אתכם. מישהו עלול להתנהג אליכם בעוינות בלתי מובנת, במיוחד מול אדם ביקורתי ושיפוטי שקשה להתמודד מולו. סגלו לעצמכם חשיבה מכילה וסובלנית.

 

סרטן

החודש עשויים להעסיק אתכם ענייני חו"ל, נסיעות וקריירה. אחרים יהיו עסוקים בקידום תוכניות עבודה ויצירה. עם זאת, בהשפעת נפטון, מומלץ להימנע מדואליות ולהתרחק מאנשים וממצבים חלקלקים. היעוד הקרמטי שלכם הוא לפתח חוש אבחנה ויכולת ראייה מרחבית, לראות גם את העצים וגם את היער. במישור העבודה התרחקו ממצבי מאבקים ושיקולי יוקרה.

 

אריה

השבוע מורגשת מאוד השפעתם של הכוכבים, שמייצגים את הדימיון ואת ההשראה, אך גם את הנטייה לאסקפיזם, גלו זהירות בטיפול בענייני כספים והשקעות. כדאי לסמוך על תחושתכם הפנימית בנוגע לכוונותיו של אדם סמכותי או קולגה. שימו לב לקשרים שעשויים להתפתח עם אנשים בחו"ל, וכן בנסיעות. מומלץ לעסוק בפעילות יוצרת וחברתית שתכניס אנרגיה.

 

בתולה

השבוע בולטת השפעתו של כוכב הכיסופים, האשליה והיצירה נפטון שניצב מול מזלכם. בהשפעתו, אנשים נהיים פגיעים ורגישים מתמיד ומעדיפים למצוא דרכי מילוט במקום להתמודד עם המציאות, מצב המתריע מפני אשליות ומצביעת המציאות בוורוד. הימנעו משיפוט לא נבון, מתלות ומהתמכרות. קשר (אישי או מקצועי) מעורר ומטלטל כאחד. אל תיסחפו מדי, אחד הצדדים נוטה לשחק ברגשותיכם.

 

מאזניים

מארס מול מזלכם עשוי להגביר מריבות/קונפליקטים. מסתמנים סימנים למצב של רפיון מתמשך או למאבק כוחות סמוי, הדורש שמירה על דיסקרטיות. כדי לאפשר תפקוד נבון וחכם צריך להיזהר לא להיכנס למצבים אשלייתיים/כפייתיים בהשפעת סערת הרגשות הסותרות שמציפה אתכם. ולמרות הכל, אל תפחדו להביט לאמת בפנים. הבחירה נמצאת בידיכם, גישה בוגרת ואחראית תעזור לכם לגבש ביטחון עצמי.

  

עקרב

תקופת מזל דגים (שנפתחת ביום ראשון) פותחת עבור רבים מכם חודש מכונן והישגי. יצירתיות ומקוריות הן הצד החזק שלכם עכשיו, כמו גם פעילות פיזית, אנרגיה מבוקרת וכוונות שיהפכו למעשים בשטח. אל תחששו לשלב חזון, אידיאל והעזה. הצעה או הזדמנות מבטיחות, יגרמו לכם לראות מצב מסוים מזווית מאתגרת. בענייני רגשות וסקס: צפויה הצעה מפתה אם כי לא יציבה.

 

קשת

תקופת מזל דגים שנפתחת ביום ראשון עשויה בחודש הקרוב להשפיע על הלך הרוח שלכם, במיוחד בעניינים משפחתיים ובסוגיות של מחויבות ואחריות הקשורות לעבודה ולקריירה. אתם במצב רוח הרפתקני, מגרה ומרגש, אך שימו לב: הוא עלול לטשטש גבולות. מישור מסוים בחייכם נוטה לאידיאליזציה, אך נוטה לייצר סתירה באופוריה. אל תייפו את המציאות ואל תסמכו על איש.

 

גדי

השבוע מצופה מכם לגלות אחריות ולא להיסחף למצבים דו-משמעיים, או לא יציבים, מבחינה רגשית ומקצועית כאחד. מישהו עשוי להטעות אתכם, היזהרו במיוחד משמועות שמקורן לא ברור. תוכלו להתייצב ולהתחזק ככל שנגיע לחודש מרץ. למגעים מקצועיים כאלה ואחרים יש השפעה חזקה על הרגשתכם. תצטרכו להגדיר מטרות וגבולות בקשר עסקי או אחר, כך ששני הצדדים יפיקו תועלת מכך.

 

דלי

מיקום כוכב התקשורת מרקורי במזלכם עשוי להיטיב עימכם בענייני תקשורת ונסיעות. אתם קורנים אנרגיה מהסוג שמושכת אליכם תשומת לב והתעניינות. מצד שני, כדאי שתמתנו את התלהבותכם ותנסו לבחון עד כמה ענייני כספים או תוכניות הם אכן מעשיים. במיוחד עבור אלה מכם שנוטים לרגשות קוטביים של אופוריה ואידיאליזציה מטעים. מומלץ להימנע מהתקשרות המשדרת לכם חוסר יציבות והפכפכות.

 

דגים

מיקום השמש ונפטון במזלכם עשוי לחדד את המישור היצירתי, את החשיבה ואת האינטואיציה, שיהיו טובות מתמיד. קל יותר לשפר יחסים, ליצור קירבה ולחשוף את הצדדים המושכים באישיותכם. התאהבות מבחינתכם היא כמו סם ויש בכם נטייה לאופוריה שמרגשת, מטשטשת, וממכרת אתכם. התייחסו לכל סיטואציה בעיניים מפוכחות ומציאותיות, כדי לא להיסחף לאשליות ואי בהירות.

 

הטור האסטרולוגי של חוה מזר-טלפון  5731540 – 03

כל הזכויות שמורות ©

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים