חיפוש
 
לדף הבית >>     ספורט >>

ראשל”צ עם הפסד בית 2:1 להפועל ירושלים

 

החבורה של ניר ברקוביץ׳ המשיכה במגמת ההידרדרות עם הפסד בית 2:1 להפועל ירושלים בדקה ה-95. חלום העלייה של הכתומים הולך ומתרחק.

 

אמש (שני) ארחה הפועל ראשל״צ את האורחים מהבירה במסגרת המחזור ה-24 בליגה הלאומית. חניכיו של אוהד בוזגלו, המסובכים בתחתית, שיוועו לנקודות בתחתית, וכנראה שחרב הירידה מאיימת יותר ממנעמי העלייה, אחרח אין הסבר להפסד אתמול של ראשל״צ.
בדקה ה-27 הכל עוד נראה אחרת עם שער יתרון של נס זמיר המקומי, אולם אנתוני וארן האורח הימם את היציעים בהברפלד עם צמד, הראשון בדקה ה-85, והשני כואב במיוחד, עמוק בתוך תוספת הזמן, בדקה ה-95 מפנדל. הקבוצה מעיר היין נותרה במקום השישי עם 32 נק׳, שבע פחות מהפועל ר״ג השנייה. בכדורסל הביסה מכבי ראשל״צ את מכבי אשדוד/באר טוביה 58:80 במסגרת המחזור ה-19 בליגת העל. החבורה של אריק שיבק ארחה (שבת) את חניכיו של מאיר טפירו, והנחילה לה הפסד שישי ברציפות.
האורחים לא התאוששו מההדחה בחצי גמר גביע המדינה, וכנראה שגם חסרונו של אדם אריאל, שנפצע במהלך אותו חצי גמר, היה מכריע. המקומיים ברחו ברבע השני 8:21, ומשם לא הסתכלו לאחור. הכתומים עם מאזן חיובי 10:9. פטריק רישארד הוביל את רשימת הקלעים עם 17 נק׳. מאליק וויינס הצטיין עם 15 נק׳ בתוספת שישה ריבאונדים, חמישה אסיסטים וכמות זהה של חטיפות. כעת, הפנים של ראשל״צ למפגש מחר מול לודוויסבורג בגרמניה למשחק הגומלין בשמינית גמר ליגת האלופות של פיב״א, במטרה לעשות את הבלתי ייאמן, ולמחוק גיבנת של 18 נקודות מההפסד בבית מכבי. 
 
 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

לשכת המסחר

 

מדורים