חיפוש
 
לדף הבית >>     ספורט >>

שבוע עגום בכתום - בכדורגל הכתומים מתרסקים

 

הפועל ראשל”צ המשיכה בנפילה והפסידה לרמה”ש, מחזור אחד לפני סיום העונה הסדירה. שמוליק ברנר טרם הביא את הישועה, ומכבי ראשל”צ סופרת כבר ארבעה הפסדים רצופים. בכדוריד, החבורה של עידן מימון הגיעה עד לבאר, אך הפסידה למכבי ת”א בגמר הגביע.

 

הכתומים התארחו בהברפלד (שישי) מול הפועל רמה"ש למשחק במסגרת המחזור ה-29 בליגה הלאומית, ונוצחו 1:2. היה זה משחק שמיני ללא ניצחון לניר ברקוביץ’ וקבוצתו, כאשר המאמן, בסיום המשחק באקט של זעם, התיז מים על אוהדי הקבוצה, שהתגודדו בקריאות כלפיו. ראשל"צ ספגה את הפסדה העשירי עד כה העונה, והיא עדיין עם 35 נק’ במאזנה, שבע יותר ממכבי שעריים, שנמצאת מתחת לקו האדום, ורק חמש נק’ הפרש מהפועל נצרת עילית מהמקום ה-14, שמוליך בתום העונה למשחקי המבחן על ההישארות בליגה הלאומית מול נציגת ליגה א’. הפועל רמה"ש נחלצה מהמקום הלפני אחרון בעקבות הניצחון הביתי. פאדי זידאן העלה את רמה"ש ליתרון כבר בדקה השישית, אחרי שהצליח לחמוק מאבי סטרול, ולהכניע את איתמר ישראלי, שוער ראשל"צ. איליי בכר איזן את התוצאה בחלוף 20 דקות משער היתרון. למגינת לבם של האורחים, גל מאיו כבש את השני למקומיים בדקה ה-70, ובסיום הפסד נוסף לחבורה מעיר היין. הפועל ראשל"צ תארח את מכבי נתניה המוליכה במחזור הסיום,רגע לפני הפלייאוף, מיד אחרי פגרת משחק הנבחרת הלאומית מול ספרד במוקדמות הגביע העולמי.
 
מכבי ראשל"צ נוצחה (שני) ע"י הפועל אילת 85:94 במסגרת המחזור ה-23 של ליגת העל בכדורסל. עבור האלופה היה זה הפסד רביעי ברצף וה-13 בסך הכל, מול 10 ניצחונות. הכתומים יכולים להיתלות בחסרונם של מספר שחקני מפתח, כמו שון דוסון, פטריק ריצ’ארד ואבי בן-שימול, אך ספק אם זה מנחם את שמוליק ברנר על הקווים. מאליק וויינס עם 23 נק’, וצ’ארלס תומאס היו נקודות האור היחידות אצל האורחים מעיר היין, אך הם היו מעט מדי אל מול משחק שיא של רפי מנקו, אשר קבע שיא קריירה בנקודות (22) ובריבאונדים (133). המחצית הראשונה בדרום עוד הייתה שקולה, והסתיימה בנקודה יתרון בלבד לחניכיו של עודד קטש, 42:43, אולם המחצית השנייה הייתה כבר אופרה אחרת לגמרי. הרבע השלישי בישר על הבאות, עם יתרון תשע נקודות לאילת בסיומו. רפי מנקו המשיך ללהוט, ויחד עם 17 נק’ של מילבורן, הוביל את קבוצתו לניצחון, 94:85. הכתומים במקום התשיעי בלבד, ובנקודת הזמן הזו הם מחוץ לפלייאוף העליון. במכבי ראשל"צ מעוניינים בשינוי, וייתכן שבקרוב ג’אבון מקריי המאכזב ישלם את המחיר, וייחתך מהקבוצה. סנטר הקבוצה קלע אגב נקודה בודדת בהפסד לאילת. המבחן הבא של ראשל"צ יהיה כבר במוצאי שבת, בשעה שתארח את הפועל ירושלים החזקה, שהודחה מהיורוקאפ ע"י ולנסיה.
כדוריד - הפועל ראשל"צ נוצחה בגמר הגביע ע"י מכבי ת"א 24:27 אחרי הארכה. חניכיו של עידן מימון שיחקו מול מוליכת הליגה השבוע (שלישי), וראו בסיום את מכבי ת"א מניפה לראשונה בהיסטוריה שלה את גביע המדינה. המשחק היה קצבי ומותח אל מול קהל של 2,400 צופים באולם בת"א, בזמן שהאדומים מראשל"צ קיוו לזכות בפעם ה-16 בגביע הנכסף. רנאטו ווגרינץ עם שבעה שערים, ואבישי סמולר עם שישה, הובילו את המבקיעים בראשל, שלא יכלה לעדיפות התל אביבית בדקות ההארכה, והבקיעה רק שער בודד. הצהובים מנגד השכילו לכפר על שלושה הפסדים רצופים בגמרים האחרונים.
 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים