חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות ראשון לציון והסביבה >>

נחנכה לשכת תיירות במדרחוב רוטשילד  

 

חופים ואגמים יש * היסטוריה מפוארת יש * מקומות בילוי ופנאי יש * מוזיאון יש * ראשון לציון מצטרפת לערים הגדולות בארץ ובעולם וקובעת נקודת Information ראשונה במרכז העיר בהשתתפות שר התיירות 

 

עיריית ראשון לציון בהצהרת כוונות בתחום התיירות. אחרי שהשתתפה שלוש שנים ברציפות בתערוכת התיירות הבינלאומית בגני התערוכה בתל אביב, חנכה העירייה את לשכת התיירות העירונית במדרחוב רוטשילד בהשתתפות ראש העירייה- דב צור, מחזיק תיק התיירות וקשרי חוץ- מיכאל רייף ובמעמד שר התיירות יריב לוין.

לשכת התיירות ממוקמת ברוטשילד 19 ובמקום גישה לעמדות מחשב ואינטרנט, חומרי הסברה, פינת ישיבה ומשרד פנימי בו ישב נציג לשכת התיירות שייתן מענה לפונים.

ראשון לציון מצטרפת לערים גדולות בארץ ובעולם המתהדרות בנקודת Information במרכז העיר. התכנון הוא למנף ולאגם את מגוון נקודות התיירות, הפנאי והבילוי ברחבי העיר. לראשון לציון היסטוריה ענפה ומבנים היסטוריים מסוף המאה ה-19, פארקים רחבי ידיים, חוף ים כיאה לעיר נופש, אגמים במערב העיר שכבר היום מהווים פנינות טבע עירוני ולצד נדידת ציפורים ובעלי חיים באזור יש במקום פארק שעשועים, מתחם סרטים ובילוי, מתקן רחיפה וטיילת דק

על פני המים. בשנים הקרובות תפתח העירייה פארק אקולוגי ענק סביב אגם הנקיק. לעיר יש גם שני מוזיאונים, מוזיאון לתולדות ראשון לציון ומוזיאון אגם. בעירייה פועלים לקדם את המכרז לניהול מלון בוטיק בבניין העירייה הישן ותכנון מלון נוסף בחוף הים, כך שלמבקרים בעיר תהיה אפשרות ללון בה וליהנות מחיי לילה תוססים. ראשון לציון עשירה במוקדי בילוי, פנאי וקולינריה.

ראש העירייה, דב צור אמר כי אחת משאיפותיה של העיר היא להוות מוקד משיכה תיירותי המשלב היסטוריה, טבע ופעילויות פנאי ותרבות.  מחזיק תיק קשרי חוץ ותיירות, חבר המועצה מיכאל רייף, סיפר כי בתערוכת התיירות האחרונה, נרשמה התעניינות רבה מצד תיירנים ואנשי מקצוע על מה שיש לעיר להציע "עם פתיחת לשכת התיירות, ראשון לציון מצטרפת למגרש התיירות הפנימי והבינלאומי".

 

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים