חיפוש
 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

הורוסקופ שבועי : 12 – 18 במאי 2017

 

התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר לשבוע:  12 – 18 במאי 2017

 

 טלה

מיקום מארס בתאומים משנה את מפת השמיים עבורכם, במיוחד לאלה מכם שרוצים לחוות עשייה מנטלית מאתגרת. נקטו מדיניות של ריסון וביקורת. מומלץ שתיזהרו בכל מעשיכם ודבריכם והפעילו איפוק, המסתמכת על ההיגיון ושיקול דעת. יכול מאוד להיות שתיאלצו להקדיש מחשבה מדאיגה לסוגיה שדורשת התייחסות. ונוס במזלכם ממשיך להעצים את הקסם האישי שלכם.

 שור

שבת-ראשון: מומלץ לעסוק בפעילות חמה ומקרבת לבבות, לצאת מהשגרה ולהיפגש עם חברים וידידים אותם אתם מעריכים ומוקירים. התחום הכלכלי דורש התייחסות. צפוי מצב הפכפך שעשוי לפגוע בנקודה רגישה, מצב שדורש השבוע מחשבה ותכנון, כמו גם הימנעות מקבלת החלטות מחייבות ומהוצאות בסדר גודל שדורשות תכנון וחשיבה אחראית ומחושבת.

 תאומים

האנרגיות עשויות להיות נמוכות בימי תחילת השבוע. עם זאת, אלה שחוגגים את ל"ג בעומר עשויים ליהנות מהחג שבתנאי שיהיו מוקפים באנשים שהם אוהבים ומוקירים. שימו לב: ההוצאות שלכם גבוהות עכשיו ולעיתים אין שליטה במתרחש. לכן חשוב שתפעילו שיקול דעת שכלתני, ונסו להימנע מקבלת החלטות חשובות. דחו  זאת לשבוע הבא.

 סרטן

צאו מהשגרה והתחברו לאלמנטים חמים ומחזקים. הצורך לדאוג לאחרים ולעשות למענם, לוותר ולהקריב בולט אצלכם עכשיו. שימו לב: אתם יכולים להרשות לעצמכם לקחת את החיים קצת יותר בקלות ולהתייחס לשבועות הבאים כאל פסק זמן, שבו מותר לכם להתפנות למישור הפנימי-רגשי ולעצור למחשבה. השתדלו לקבל תחושה של איזון ותמיכה מאנשי שלומכם.

 אריה

ענייני חו"ל, לימודים ונסיעות עשויים לאפיין את ימי סוף השבוע. ימי תחילת השבוע עשויים להיות מתישים. בהמשך השבוע שימו לב: יש נטייה לבלבול ולפיזור נפש, וחשוב להיזהר משיקול דעת מוטעה ומאובדן כיוון מסוים ולהיות מפוקסים. הימנעו ממניפולציות והתרחקו מטיפוסים חלקלקים.  נראה שמישהו אינו נוהג איתכם בגילוי לב. כדאי שתתנהלו בזהירות ולא תסתכנו כלל.

 בתולה

השבוע מומלץ שתפעילו את שיקול דעתכם ותנהגו בזהירות. הצורך לעמוד בלוח זמנים ולגלות משמעת ואחריות - בולט עכשיו. ייתכנו מצבים של חוסר נוחות, רגישות ותסכול, במיוחד לאלה שחשים תקועים ונוטים להגזים בתגובות. שימרו על איזון ואל תיגררו לקיצוניות. היזהרו ממהלך חלקלק. האינטואיציה הטובה שיש לכם בנוגע לאנשים ולמניעיהם תהיה חשובה השבוע.

 מאזניים

נסו למתן את העצבנות מסביב, כמו גם להתרחק מאנשים שיש להם השפעה מלחיצה על חייכם.  יש השבוע אנרגיה שסוחפת לדואליות ולמלוא החופן ולניגודים, ייתכן בענייני עבודה וקריירה. מעורבות עסקית או רגשית גבוהה מדי עלולה לתעתע, לערפל את המחשבה ולהביא לשיקולי דעת מוטעים. מי שנראה ידידותי ביותר אולי מסתיר אינטרסים שאינכם מודעים להם.

 עקרב

שלבו איפוק ותבונה אל מול הצורך בשליטה כדי להתקדם ביעילות. אתם עשויים לנווט בסביבה תובענית ולוחצת. מצבכם הכספי מחייב זהירות ושיקול דעת. גלו זהירות בטיפול בענייני כספים והשקעות. העדיפו היגיון בריא ותקשורת בונה. מי שמרס בולט או בעייתי במפה שלו, יכול לגלות שקשה לו לשמור על איפוק. אפשר למתן את השפעת מארס בדרך של מודעות והתרסנות.

 קשת

הימנעו השבוע מלשתף פעולה עם אנשים לחוצים ותובעניים שעשויים לשבש את תוכניותיכם. לקלקל לכם. כוכב מארס מול מזלכם: שימו לב לנושא יחסי אנוש, שכן אתם עלולים לפגוע במישהו וליצור בעיה. מול גל המתחים והעומסים ייתכנו גם ימים מתמזגים ומאירי פנים – כל זאת בתנאי שיש לכם מרחב אישי גדול וחופש פעולה, ולא עומס סביבתי המקנה לכם תחושת חנק.

 גדי

מצב הכוכבים מבשר כי לא תפקוד אתכם תקופה קלה, אך בצידה יש ימים מבטיחים ומאתגרים, ושאיפה זו או אחרת עשויה לקרום עור וגידים. דאגו שהקרקע תהיה מוכנה לכל תוצאה והיו בטוחים ביכולתכם לעמוד בלחצים מתישים. הימנעו ממצבי מתח והתרכזו בעיקר בחיזוק הנפש ברגעים של תחושות קיומיות, עמן יהיה קשה לכם להתמודד והתרכזו בעיקר בחיזוק עצמי.

 דלי

שימו לב: כוכב נפטון במזלכם עשוי ליצור ענן של ערפל סמיך, שעלול לפגוע בהיגיון ובכושר השיפוט שלכם. כשהדברים נעשים בהסתר, תמיד יש מקום לדאגה, כי נפטון אחראי בין השאר על רמאויות והונאות ועל כל המהלכים הלא ישרים שנעשים במסווה של נעימות. המשך החודש עשוי להעיד כי ככל שתתחברו לרצונות האמיתיים שלכם, כך תוכלו להשפיע באופן בולט יותר, הן על מהלכים והן על הסובבים אתכם.

 דגים

מומלץ להסתפק בקצב איטי ונינוח יותר של פעילות. מיקום כוכב נפטון במזלכם עלול להעיד או לגרום לפערים בין ציפיות למציאות ולעורר קונפליקט. הפרה של האיזון העדין ביניכם לבין אדם אחר עלולה לגרור האשמות הדדיות ועוינות גלויה. חפשו פתרונות יצירתיים לסוגיות בוערות. קיימת סכנה שהתגובות סביבכם לא יהיו אוהדות. למרות כל זאת, עליכם להמשיך בכיוון שבו בחרתם.

הטור האסטרולוגי של חוה מזר-טלפון  5731540 – 03

כל הזכויות שמורות @

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים