חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

כיצד פסיכולוג קליני יוכל לעזור לכם?

 

החיים מביאים איתם אתגרים שונים לאורך השנים וברור שלא נוכל לעמוד מול כל אתגר באותה הדרך. טראומות הן חלק בלתי נפרד מחייו של כל אחד מאיתנו, בין אם מדובר על גירושי ההורים, תאונה קשה או כל דבר אחר.

 

החיים מביאים איתם אתגרים שונים לאורך השנים וברור שלא נוכל לעמוד מול כל אתגר באותה הדרך. טראומות הן חלק בלתי נפרד מחייו של כל אחד מאיתנו, בין אם מדובר על גירושי ההורים, תאונה קשה או כל דבר אחר. השאלה הגדולה היא איך אנחנו מגיבים לכל מה שקורה לנו ובהחלט ניתן לומר שבעידן המודרני אחת מהמחלות מהתופעות המורכבות ביותר זה דיכאון. אחוזים ניכרים מהאוכלוסייה סובלים מדיכאון קליני ברמות כאלה ואחרות ואין ספק שיש דבר אחר חשוב לדעת: אין סיבה להתמודד עם זה לבד. פסיכולוג קליני הוא האדם שיוכל לעזור לכם, אז למה שלא תפנו אליו עוד היום?

 אל תדחו את הטיפול בבעיה

 זה לא משנה אם מה שאתם זקוקים לו עכשיו זה טיפול בטראומה כזו או אחרת או שאתם פשוט סובלים מדיכאון בגלל משהו שקרה. מה שבטוח זה שלא כדאי לכם לדחות את התחלת הטיפול כי לא מדובר על "זבנג וגמרנו". כלומר, אם אתם רוצים לעבור טיפול בטראומה בהחלט כדאי שתבחרו לכם עוד היום את הפסיכולוג הקליני שלכם כי עליכם להכין את עצמכם לתהליך שאינו פשוט וקצר. טיפול פסיכולוגי לא תמיד יהיה נעים ויהיו בו בוודאי עליות וירידות, מה שאומר שאתם צריכים להשקיע בכך אנרגיה וזמן. לכן ככל שתתחילו להתמודד עם הדברים מוקדם יותר כך השיפור בהרגשה יגיע מהר יותר.

 כיצד לבחור את איש המקצוע שלכם?

 חיפושים קצרים באינטרנט לא משאירים מקום לספק: יש היום בישראל הרבה פסיכולוגים קליניים שיוכלו להציע לכם שירות ולעזור לכם. עם זאת, האם באמת יכולה להיות לכם כימיה עם כולם והאם בכל אחד מהם תבחרו? כנראה שהתשובה לכך שלילית.

 לכן אנחנו מציעים לכם לבדוק מספר פרטים אודות כל פסיכולוג קליני שנראה לכם מתאים, כמו לדוגמה:

  • האם הוא מנוסה?
  • האם המטופלים האחרים שלו ממליצים עליו בחום?
  • איפה הוא למד את התחום?

את כל המידע הזה אודות אנשי המקצוע השונים מהתחום ניתן למצוא היום בקלות, אז למה אתם מחכים?

 כמה עולה טיפול פסיכולוגי?

 רוב האנשים שרוצים לפנות אל פסיכולוג מקצועי ולקבל ממנו סיוע רוצים גם לדעת ובצדק לאיזו הוצאה כלכלית הם נכנסים. אומנם זה נכון שהבריאות, בין אם הנפשית ובין אם הפיזית, באה לפני הכול, אך האם זה אומר שעליכם להסכים לשלם כל סכום שידרשו מכם? כמובן שלא. לכן אנחנו מציעים לכם לפנות אל מספר פסיכולוגים ולראות על איזה מחירים מדובר. בסופו של דבר כדאי לזכור שאפילו אם תבחרו איש מקצוע שיגבה מכם מחירים קצת יותר גבוהים זה עדיין לא אומר שכדאי לוותר עליו. המטרה צריכה להיות טיפול יעיל וכמה שיותר מהיר, מה שאומר שאתם חייבים לפנות אל אדם מנוסה ובעל מוניטין רב בתחום.

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים