חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות ראשון לציון והסביבה >>

אוטובוס הבריחה של Google מגיע לראשון לציון

 

גם תושבי ראשון לציון יוכלו ליהנות מחוויה ייחודית של פיצוח אתגר בסגנון חדרי הבריחה; ההשתתפות ללא תשלום, ברישום מראש

 

Google Escape Bus, או בשמו העברי אוטובוס הבריחה של Google, יוצא למסע ברחבי ישראל ובסוף השבוע  הקרוב, ב-9-10 ביוני, יגיע גם לרובע בראשון לציון (משה בקר 15). האוטובוס, שעוצב ותוכנן במיוחד לצורך פרויקט ייחודי זה, כולל חדר בריחה מפתיע. העובדה שהחדר על גלגלים מאפשרת להביא אותו לכל מקום, כמעט. האוטובוס יצא לדרך ב-7 ביוני ויסייר ברחבי הארץ במשך שבועיים, עם תחנות עצירה בעשרה ישובים: פתח תקוה, תל אביב-יפו, חדרה, באר שבע, ירושלים, ראשון לציון, עמק הירדן, מעלות תרשיחא, שדרות וחיפה. אוטובוס הבריחה הוא יוזמה מקומית של Google, שיוצאת לדרך זו הפעם ראשונה בישראל ובעולם כולו.

Google מזמינה את אלה שתמיד רצו לנסות חדר בריחה ואת אלו שכבר עשו מיליון שכאלו, להצטרף לחגיגה. החדר מתאים למשפחות עם ילדים גדולים, חברים לעבודה או ללימודים וחובבי הרפתקאות וחידות מכל סוג. בלי טלפונים אישיים ובלי עזרה מבחוץ, לכל קבוצה תהיה חצי שעה לנסות ולפתור את החידות באוטובוס.

חברת המועצה ומחזיקת תיק שירות עירוני וקידום מעמד האישה, לימור גור, שסייעה להבאת המיזם לעיר, מציינת כי "ראשון לציון היא עיר של חדשנות אשר מחפשת כל דרך לשלב טכנולוגיה מתקדמת בעשייה העירונית, ובדגש על השירות הניתן לתושבי העיר. אנו שמחים לארח את אוטובוס הבריחה של גוגל, ומזמינים את תושבי ותושבות העיר להתנסות ולפצח את האתגר".

הקבוצה הראשונה שתתנסה באוטובוס הבריחה היא קבוצת מתכנתות צעירות החברות בעמותת "אליסקוד" אשר מלווה ומחנכת את הדור הצעיר של ילדות ונערות בכניסתן לעולם הטכנולוגי. העירייה מסייעת לעמותה ורואה חשיבות גדולה בשילוב עוד ועוד מבנות העיר במקצועות טכנולוגיים. גור: "החיבור בין גוגל לבנות "אליסקוד" הוא טבעי ומתבקש ואין לי ספק שהן ידעו לפצח גם את האתגר הזה".

כל מה שצריך לעשות הוא לארגן קבוצה של חמישה משתתפים ולהיכנס לאתר escapebus.withgoogle.com. באתר יחכו לגולשים שלוש שאלות ומי שיענה על השאלות נכונה, יועבר לטופס הרישום. מי שלא יצליח לפתור את החידות, יוכל לנסות שוב מאחר והשאלות יתחלפו בכל ניסיון. בעת הרישום, כל ראש קבוצה יצטרך לרשום את חברי הקבוצה ולבחור את השעה והמקום המתאימים לו.

בין כל הפותרים נכונה, תערך הגרלה והצוותים שיעלו בגורל יוזמנו למקום ולזמן על פי בחירתם. לא נבחרתם? לא נורא, סביב האוטובוס יוקם מתחם ייעודי לאלו שרוצים גם הם לטעום מהחוויה. במתחם יהיו מפוזרות חידות, ולפותרים נכונה יחולקו פרסים. ולאלו שרק באו ללוות, יהיה בו גם מקום לנוח ולחכות לאלו שכן הצליחו לעלות לאוטובוס.

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

לשכת המסחר

 

מדורים