חיפוש
 
לדף הבית >>     >>

חם ברשת / האמא איחרה והילד הושב בפינה

 

חם ברשת - אמא של אחד הילדים בקייטנה של החברה העירונית, העלתה פוסט: אחרתי לקחת את הבן שלי והגננת הושיבה אותו בצד ללא אוכל”  הגננת: ”לא היה ולא נברא. הילד ביקש להמתין לאימו בפינת הספר”.  לפרטים המלאים...

 

בפוסט המדובר, אמו של הילד מספרת את המקרה הבא: לדבריה, היא איחרה בפעם הראשונה בחייה לאסוף את ילדה מהקייטנה. הילד שלה רשום עד לשעה 13.00 בקייטנה, וישנם ילדים שממשיכים גם מעבר לשעה הזו. האמא נכנסה לאחר שאיחרה, ראתה שהשולחנות ערוכים לארוחת הצהריים עם צלחות מלאות באוכל, בעוד שהילד שלה יושב בצד בפינת הספר ללא אוכל. 
האמא חותמת בקריאה לאנושיות של הגננת, על כך שהילד לא אמור להיענש על כך שאימו מאחרת לאסוף אותו מהגן.
"היכן האנושיות? היכן ההבנה כי ילד איננו אשם? מדוע לא להושיבו כמו כולם? אם יהיה צורך אביא לגן עשרות שקיות פתיתים. ולגננת היקרה שצלחת פתיתים היתה יכולה לבודד ילד או לחברו לקבוצה יש לי שאלה....האם כך היית רוצה שיעשו לביתך? בנך? נכדתך? מה קרה לחברה שלנו?" דברי האמא.

תגובת הגננת לא איחרה לבוא: הפוסט בפייסבוק סחף מאות לייקים ועשרות תגובות בדיון על המקרה שסופר ע"י האמא. גם הגננת הצטרפה ורצתה לטהר את שמה. 
לדבריה, באותו מקרה ספציפי הילד נשאל אם הוא רוצה להצטרף לכל

שאר החברים שלו או לחכות לאימו (תוך ידיעה שתגיע כל רגע) בפינת הספר הנמצאת כחצי מטר משם. הילד העדיף לחכות בפינת הספר. היה לה חשוב לציין שהאם הגיעה לאסוף את בנה, הילדים לא סיימו לשטוף ידיים ואף אחד עוד לא התיישב לאכול - כך שלא מנעה ממנו אוכל. במכה מתחת לחגורה, הגננת ציינה שזו לא פעם ראשונה שהאמא מאחרת.
"ובכן אף אחד עדיין לא אכל ושנית הבחירה היתה שלו להיות בפינת הספריה ושלישית אני אם וסבתא ואשת חינוך עם מלא אהבה וומקצועיות שעל כך יעידו דורות של ילדים שהיום גדולים ורצים לחבק ולבקר אצלי בגן." כך חתמה הגננת את תשובתה.

בעיריה לא יכלו להתייחס לידיעה ללא שאין בגוף הפוסט שום פרט שיסייע לזהות במי ומה מדובר.

הידיעה עלתה לראשונה בקבוצת הפייסבוק פורום תושבי ראשון

 
 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים