חיפוש
 
לדף הבית >>     ספורט >>

הכתומים ספגו בדקה ה-93 והחמיצו המקום השני

 

הפועל ראשל”צ ספגה שער שוויון דרמטי בחדרה. בכדוריד, הכל מוכן לחצי גמר גביע המדינה ביום שלישי

 

הפועל ראשון לציון קיוותה לשמור על המקום ה-2 היקר, אולם שער שוויון אכזרי מבחינתם בדקה ה-93 של סמיר ביארקרטרביץ’, חלוץ הפועל חדרה, חילק את הנקודות בין הקבוצות. בעקבות תוצאת התיקו ירדה החבורה של ניר ברקוביץ’ בדירוד שלב אחד למקום ה-3 בטבלת הליגה הלאומית.

עומרי שקל העלה את האורחים מעיר היין ליתרון במשחק החוץ כבר בדקה ה-10, סמיר ביארקרטרביץ’ איזן, כאמור, עמוק בתוך תוספת הזמן. בשישי יפגשו הכתומים את בני לוד, שמנגד תגיע למשחק אחרי 2 ניצחונות רצופים ובמומנטום חיובי.

נוער

הפועל ראשון לציון סיימה ב-0:0 את משחק החוץ מול מ.ס. אשדוד במסגרת המחזור ה-20 של ליגת העל לנוער. בשבת יארחו הצעירים את הפועל אשקלון האחרונה בטבלה, כל זאת כשהם מרוחקים 4 נקודות בלבד מהקו האדום.

כדוריד

חצאי גמר גביע המדינה בפתח (שלישי) כששתי הקבוצות הבכירות של העיר ייטלו חלק במעמד המכובד. הפועל ראשל"צ, הפיינליסטית מאשתקד תפגוש את הפועל אשדוד. האלופה, מכבי ראשל"צ תשחק מול א.ס. רמת השרון.

האדומים של עידן מיימון חווים עונה מצוינת מבחינתם כשהם מדורגים במקום הראשון בליגת העל ומקדימים ב-3 נק’ את מכבי ת"א. בצד השני של העיר, סער פרנקל וחניכיו רק במקום ה-4 המאכזב משהו עבורם, ויקוו ללכת עד הסוף בגביע.

כדורסל נשים

קבוצת נערות א’, הראשונה בדירוג של הצעירות, הביסה במחזור האחרון את מכבי חיפה 46:88, ותגיע מוכנה למפגש בשלישי במסגרת המחזור ה-7 של הפלייאוף העליון מול א.ס. רמה"ש. ראשל"צ גברה במפגש הקודם על השרוניות 39:73 ומאז שמרה על מאזן מושלם. 

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

לשכת המסחר

 

מדורים