חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות ראשון לציון והסביבה >>

מי גנב לצופים את הכסף לטיול בפסח?

 

בסוף השבוע האחרון נפרץ מבנה הפעילות של שבט יעד של הצופים * מחשב נייד וכ-20 אלף שקלים המיועדים לפעילות השבט בפסח נגנבו * ראש העירייה החליט להקצות את הסכום על מנת לאפשר את הטיול המתוכנן

 

מחשב נייד וכעשרים אלף שקלים נגנבו בסוף השבוע האחרון ממבנה של הצופים ברחוב הנחשול 30 . מדובר בסכום כסף גדול שנאסף עבור פעילות השבט בחול המועד פסח. השבט הגיש תלונה במשטרה ובשחזור המצלמות במקום נראה רוכב אופניים, ללא זיהוי פנים, כחשוד העיקרי בפריצה. במינהל קהילה בעירייה, האמון על פעילות תנועות הנוער בעיר, מיהרו לתקן את הדלת שנפרצה על מנת לאפשר את המשך פעילות השבט.

מדריכי השבט המומים ובעיקר חוששים שהפעילות השנתית, שאליה אמורים לצאת השנה כ-300 חניכים, תיפגם. "אני שובר את הראש מהיכן להשיג את הסכום החסר למימון הפעילות בפסח" אומר ראש השבט ארז קונפורטי "אני פונה לתושבים שאכפת להם לתרום כפי יכולתם לפעילות חשובה זו". יש לציין שעיריית ראשון לציון תומכת בשבט הצופים בעיר והשנה הגדילה עבורם את התקציב העומד על כ-1.75 מיליון ¤. מנהלת היחידה לתנועות נוער, זהבה אושריאל, אמרה כי שום דבר לא ישבור את רוח ההתנדבות בצופים.

בחג הפסח הקרוב צפויים לצאת כ-300 חניכים בכיתות ד’ ה’ לשלושה ימים טיול בצפון ולינה בקיבוץ אשבל. חניכים מכיתות ו’ צפויים לצאת לטיול בגן השלושה (סחנה) במסגרת הנהגת חוף. חניכים מכיתות ז’ ח’ יצאו לארבעה ימים במסגרת טיול "ים אל ים" מהים התיכון לים כנרת. שכבת ט’ ישתתפו בקורס הדרכה במשך ארבעה ימים במסגרת מסע נודד בצפון הארץ. המדריכים וצוות החניכים המשיכו השבוע את פעילותם כרגיל. בין היתר קיימו פעילות במתנ"ס רמת אליהו עם אוכלוסיית הקשישים ולימדו אותם צופיות.

בהמשך נמסר כי ראש העירייה, דב צור, החליט להקצות את הסכום על מנת שהשבט יצא לטיול כמתוכנן

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

לשכת המסחר

 

מדורים