חיפוש
 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

תחזית שבועית:30.3-46.4/2018 / חוה מזר

 

התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר

 

 

                                           תחזית שבועית:30.3-46.4/2018 / חוה מזר

 

 

טלה

הירח המלא שמופיע בשבת-ראשון במזלכם עשוי למצוא אתכם מוקפים בבני משפחה, חברים וידידים. היחסים עם בני הזוג דורשים הרבה טאקט וזהירות. בכל מקרה, מומלץ לצאת לחופשה, לשנות אווירה או להתמסר לעיסוקים ותחביבים. לבני המזל שביניכם: זוהי תקופה חיובית, אקטיבית ודינמית. עם זאת, חשוב להקדיש מחשבה בוגרת ואחראית לסוגיה שדורשת התייחסות.

 

שור

בימי סוף השבוע האנרגיות עשויות להיות נמוכות, אך אתם מתחזקים בהמשכו של השבוע. נסיגת כוכב התקשורת מרקורי מצפה מכם לשמור על סודיות בכל מה שקשור לחייכם. מצד שני, חשוב מאוד לא לשמור דברים בפנים ולשוחח על מה שמציק. ביום ראשון נכנס כוכבכם ונוס למזלכם ויצור היבט מבטיח עם כוכב מארס, מצב שיכול להעיד על פגישות, נסיעות ועידוד חיי חברה.

 

תאומים

ליל שישי ושבת מחזירים לכם את החיוניות, ההתגודדויות המשפחתיות ו/או פגישות חברתיות. מומלץ לנצל את הפן החברתי והתקשורתי כאחד. מצד שני, זהירות: נסיגת כוכבכם מרקורי מצפה מכם לסגל רגישות ודיפלומטיה. החוכמה היא למצוא את דרך האמצע. שימו לב כי הנתונים שאתם מקבלים רשומים כראוי, זאת כדי לא לסבול מפיזור ושכחה לגבי נתונים ומקומות.

 

סרטן

ערב החג תהיו מוקפים באווירה משפחתית וחברית חמה ואוהדת. ילידי מזל סרטן יודעים לארח ולתת הרגשה מלטפת. לאחרים אייעץ שכדאי להתחשב ברצונותיהם ובדעתם של בני הזוג, או בכלל, של אנשים הקרובים אליכם. מודעות: יש מביניכם גם כאלה שעשויים להיות עסוקים וטרודים מעל ומעבר בכל העניינים הקשורים לקריירה. מומלץ למצוא זמן גם לרגיעה ולמנוחת הנפש.

 

אריה

לתקופה הנוכחית השפעה חזקה על הרגשתכם, אלא שחוסר שקט ועצבנות מסוימת מחייבים הגברת זהירות בכל מעשיכם, במיוחד בימים שני-שלישי. יכול להיות שדברים לא יוצאים כמו שאתם רוצים ותיאלצו להנמיך את הציפיות. ערב החג מעביר אתכם עם אנשים תקשורתיים והרמוניים. מצד שני, גלו זהירות מחוסר רגישות שלכם או של אחרים כלפיכם.

 

בתולה

זהו שבוע תובעני. אתם רגישים יותר ונוטים להתעייף בגלל העבודה האינטנסיבית ובגלל המתחים הנובעים ממנה. נסו בכל זאת למצוא לעצמכם זמן למנוחה. שימו לב לנסיגת כוכבכם מרקורי, שעשוי לגרור הרגשה קוטבית. מצד אחד אתם חוזרים ומתמלאים במרץ, אך מצד שני תמצאו את עצמכם מעורבים בעניינים שיותירו אתכם מתוסכלים. אל דאגה, מהר מאוד תפעלו נכון, כמו תמיד.

 

מאזניים

הכוכבים מביאים לשינוי בולט באווירה. מומלץ להיות מוקפים באווירה אסתטית והרמונית. החג יספק לכם הזדמנות לארח או להתארח, לנסוע, או להתראות עם אנשים ולהיפגש עם מי שלא ראיתם מזמן. טיפ השבוע: אם אתם שרויים בחוסר שקט אנרגטי, ארגנו פעילות חברתית והתאוששו באמצעות פגישות מחודשות עם חברים, אלה עשויים להוסיף לחייכם ממד של אוורור מבורך.

 

עקרב

בני המזל הנמרצים והשאפתניים שביניכם יוכלו להשתמש בכושר ביצוע ולהשקיע אנרגיה רבה בדברים בונים. קשרים עשויים להלהיב, אבל יהיה קשה לאבחן את התאמתו של הצד השני לקשר איתכם בגלל אלמנט אשלייתי, שמיקומו לא מאפשר ראייה נכונה ועשוי לסחוף אתכם לכיוונים שיתגלו לאחר מכן כמוטעים. כדאי להיפגש, לחזר ולהיות מחוזרים. עם זאת, יש להימנע מאובדן שליטה.

 

קשת

התחדשות תקשורתית תוסיף ערנות והערכה מבורכות. התקופה הקרובה תהיה בלתי שגרתית, ורוח חדשה תנשב בחייכם, מצב שעשוי להוסיף לחייכם התחדשות תקשורתית והערכה מבורכות. האווירה תהיה ידידותית ונעימה ותתאים לנסיעות, לטיולים ולבילוי עם חברים ועם קרובי המשפחה. מצד שנהי, הימנעו ככל שניתן מזרמים של מתח ונטייה לריב. שמרו על איזון.

 

גדי

ענייני בית ומשפחה מעסיקים אתכם במהלך השבועות הבאים. למרות מורכבות התקופה, יש מישורים שאתם מצליחים בהם, במיוחד כאשר הראייה מקורית, נועזת ושונה. לא יזיק לצאת קצת מהקליפה השמרנית ולחפש פתרונות יצירתיים לבעיות בוערות. בהמשך החודש תיכנסו לחודש מעט יותר משוחרר ותקשורתי, אז צפויות נסיעות לצורך קידום המוניטין והמעמד שלכם, בארץ או בחו"ל.

 

דלי

ימים אלה משפיעים עליכם. אתם מחפשים לצאת מהשגרה וגם להיפגש עם אנשים שאתם חפצים ביקרם. השמש בבית התקשורתי שלכם בולטת עכשיו. מומלץ להתחבר למי שיש להם השפעה מבורכת על עיצוב חייכם ועל שינוי נקודת המבט שלכם. אין כמוכם בהסקת מסקנות נכונות ובשימוש בהן, וחשוב שתפעלו לפי מה שאתם רואים, חשים ומאבחנים. שמרו על סודיות.

 

דגים

כוכב מארס הדומיננטי מחזק אתכם במאבקים הקיומיים, אך גם גורם לעיתים לתחושות של כעס מתח ותסכול, מצב שלא מאפשר לו לבטא את עצמו, דבר שיכול לגרום לניתוקים ביחסים שהם לא מאה אחוז תקינים. שימו לב, כוכב ונוס (שנמצא בבית התקשורת והנסיעות שלכם עכשיו) עשוי להגביר את הכריזמה.

 

הטור האסטרולוגי של חוה מזר-טלפון  5731540 – 03 כל הזכויות שמורות ©

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

לשכת המסחר

 

מדורים