חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

איך מבצעים איטום גגות לקראת הקיץ

 

אין סיטואציה יותר נוראית מאשר המצב שבו אתם יושבים בחמימות בסלון הבית שלכם עם כל המשפחה, מתחילים לאכול את ארוחת הערב שעמלתם עליה שעות ארוכות ופתאום רואים שיש רטיבות בתקרה.

 

אין סיטואציה יותר נוראית מאשר המצב שבו אתם יושבים בחמימות בסלון הבית שלכם עם כל המשפחה, מתחילים לאכול את ארוחת הערב שעמלתם עליה שעות ארוכות ופתאום רואים שיש רטיבות בתקרה. יש מצבים שבהם הרטיבות היא עד כדי כך חמורה, שפשוט יורדות לכם טיפות של מים מהתקרה אל תוך הבית. מה עושים במצב כזה? והאם זה באמת הכרח המציאות להתמודד עם הסיטואציה הזאת? האם לא יכולתם למנוע את המצב? הבעיה העיקרית היא שאנחנו נזכרים בכל בעיות האיטום רק כשיורד הגשם ואז הטיפול דברים יהיה הרבה יותר מורכב.

 מתי באמת נכון לאטום את הגג?

 כתוצאה מכך שרוב האנשים נזכרים בבעיות האיטום שלהם רק כשיורד גשם, הרי שהם מזמינם שירותי איטום גגות בחורף. האמת היא שזה לא משנה אם הפעולה שצריך לעשות על גג ביתכם היא פעולת זיפות, מתיחה של יריעות או כל עבודה אחרת, כי בכל מקרה לעשות זאת בחורף זו טעות חמורה. הזמן הטוב ביותר לטפל בבעיות כאלה הוא דווקא הקיץ, שכן אז כל החומרים מתייבשים הרבה יותר מהר. לכן, עכשיו, כשמזג האוויר כבר נהיה חמים יותר והגשמים יורדים לעיתים רחוקות יותר, זה הזמן להזמין שירותי איטום גגות מקצועיים.

 מדוע לא כדאי להתפשר על שירות חובבני?

 בתחום של זיפות ואיטום גגות ניתן לראות שיש לא מעט אנשי מקצוע שישמחו להגיע ולתת לכם שירות. לעלות על גג הבית שלכם, לבצע שם עבודה כלשהיא ולרדת מרוצים. עם זאת, סביר להניח שאתם בעצמכם לא תעלו אל ראש הגג כדי לפקח על העבודה וכדי לראות מה עושים בפועל אנשי המקצוע, מה שאומר שתצטרכו פשוט לסמוך עליהם. אתם יכולים לדמיין סיטואציה שבה הזמנתם שירותי איטום גגות בקיץ אך מייד עם הגשם הראשון, שיגיע אחרי כמה חודשים, תגלו שהאיטום גרוע? זו סיטואציה מאוד לא נעימה וכמובן שעדיף להימנע ממנה. לכן אנחנו מציעים לכם להזמין שירותי זיפות ואיטום גגות רק מחברה מקצועית, מוכרת וכזאת שעובדים בה אנשי מקצוע מובילים שחיים ונושים את התחום מזה שנים רבות. חשוב, כמובן, גם לברר באיזה חומרים הם משתמשים לאיטום ובאיזה שיטות הם מתכוונים לעשות את העבודה כי חבל שתתפשרו על פחות מהטוב ביותר.

  מתי כמה שיותר חוות דעת והמלצות

עוד טיפ קטן שנוכל לתת לכם בהקשר של בחירת אנשי המקצוע שיעלו אל גג ביתכם כדי לזפת ולאטום אותו, זו שאלת חוות הדעת. היום, כשאתם יכולים לקרוא חוות דעת על כל דבר ועניין באינטרנט, איזו סיבה יש לכם לוותר על כך? חוות הדעת כוללות את ההתרשמות של מי שכבר הזמין שירותי איטום גגות מהחברות השונות והן אמינות ביותר. בעזרתן תוכלו להימנע מהזמנת אנשי מקצוע שבפועל אינם מספיק רציניים וטובים כך שאין ספק שיש לכך משמעות ועדיף לפנות אל הטובים ביותר בתחום. לפעמים אפילו עדיף לשלם מחיר קצת יותר גבוה על שירותי האיטום אם זה מה שמבטיח תוצאה טובה שתחזיק מעמד לשנים רבות.

 

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים