חיפוש
 
לדף הבית >>     בחירות מוניציפאליות 2018 >>

דעבול מצטרף למרוץ: ”אחזיר את ראשון לתושבים”

 

הוא היה סגנו של מאיר ניצן, מילא שורה של תפקידים בעישור האחרון כולל בתפקידו כיו”ר האופוזיציה. עכשיו הוא החליט שזה הזמן להצטרף למאבק על כיסא ראש העיר והוא מבטיח להחזיר את השלטון לתושבים

 

הוא היה סגנו של מאיר ניצן, מילא שורה של תפקידים בעישור האחרון כולל בתפקידו כיו"ר האופוזיציה. עכשיו הוא החליט שזה הזמן להצטרף למאבק על כיסא ראש העיר והוא מבטיח להחזיר את השלטון לתושבים. היום אסף געבול מכריז: "החלטתי להתמודד לראשות העיר"

דעבול לא זורק משפטים בעלמא וגם מנמק מדוע הוא חושב שהוא יכל: "יש לי את הניסיון הגדול ביותר מבין כל חברי מועצת העיר: כיהנתי כסגן ראש עיר בתקופת מאיר ניצן, יו״ר האופוזיצייה ויו״ר ועדת הביקורת בעשור האחרון ושורה של תפקידים בתחום החינוך והרווחה בעיר. הובלתי מאבקים רבים לטובת תושבי העיר כשהבולטים מביניהם: ביטול אגרת הביטחון, ״אורוות הברון״, מתחם היקב, ה״לאגו״, ה״לופט״ ועוד".

אליבא של המתמודד לראשות העיר, הוא לא מסתפק בעשיה דרך מועצת העיר וממש את תפיסתו של הכר את התושב בביתו: "אני פוגש אתכם מדי יום מדלת לדלת ובסיורים בעיר. אני שומע את הצרכים ומבין את הבעיות המשמעותיות: תשלומי הארנונה הגבוהים, תקצוב נמוך מדי לחינוך, חוסר ההתחשבות בתושב ורצון לפתרון בתחום התחבורה".

ומה דעבול יכל לפחות לנסות ולהבטיח: "החלטתי להחזיר את העיר לתושבים. כראש העיר אני מתחייב שאסייר בעיר מדי שבוע, אנהיג דלת פתוחה לתושבים ואנהג בשקיפות מלאה".

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים