חיפוש
 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

חוה מזר - תחזית שבועית: 15 – 21 באפריל 2016

 

התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר לשבוע:  15-22.4.2016

 

                                              חוה מזר - תחזית שבועית: 15 – 21 באפריל 2016

טלה

אוראנוס הקפריזי עדיין במזלכם, אך הדינאמיים שביניכם מרגישים כעת מלאי מרץ וחיוניות, כמצופה מטלה, מזל אש הנחשב לסוער וספונטני. עם זאת שימו לב! ביום ראשון מתחילה נסיגתו של כוכבכם מארס, הנמצא במזל קשת, והעניינים עשויים להיות מסובכים יותר אם לא תשימו לב לעיכובים ודחיות שעשויים להיווצר עקב הנסיגה. כדאי להיות מודעים לכך כדי למנוע מצב לא

 

שור

כניסת השמש למזלכם לקראת יום רביעי מכניסה אתכם לחודש משוחרר יותר, ואתם תתמלאו בכוחות פיזיים ונפשיים ותחזרו לקצב שהולם אתכם ואת שגרת חייכם. אלה חדשות טובות מאוד לאלה מכם שחשו (ועדיין חשים) את כל מסת הכוכבים מאחורי גבם. אתם עומדים להשתחרר מתקופת טלה המתישה (מזל אש) ונכנסים  בהדרגה לחודש שפוי יותר (אדמה).

 

תאומים

מיקום הכוכבים במזל טלה הופך אתכם לתקשורתיים וקלילים יותר. מצד שני, יש גם כוכבים מול מזלכם בקשת שעשויה לגרום ליחסים להצטנן ולצד החלש שבהם לאבד ביטחון. יוצא מכך, שכדי לשמור על קשר ועל שלום בית צריך להשקיע, שכן כל מצב של איום עלול להשפיע על מערכות היחסים שלכם. אלה מכם שלא סובלים מסוגיה לוחצת עשויים ליהנות מחיזור ומרומן בהתהוות.

 

סרטן

השבוע הקרוב מאלץ אתכם להתמודד עם אתגרים מקצועיים. מבחינה מקצועית קשה לכם להסכים לדפוסים נוקשים, אך רצוי שתמתינו לעיתוי המתאים כדי להביע זאת בגלוי. בתוך שבוע חשוב שתיזמו ותזיזו דברים – עכשיו הזמן לפעול לטובת קידומכם. אתם זקוקים לשינוי אווירה, לרענון ולהתחדשות. בקרוב מאוד תיכנסו לחודש של מזל שור והמצב יתאים יותר לאישיותכם.

 

אריה

חדשו קשרים, אבל הגבירו גם את קצב החיזורים שלכם בארץ ובחו"ל. אתם מתכננים אומנם את העתיד, אך מאבדים סבלנות ורוצים שהדברים יתרחשו מיד. כאן ועכשיו. התקשורת עם אנשים בעבודה עלולה להיות חדה ומושחזת. חשוב שעמדתכם תהיה ברורה, ובו בזמן שלא תתפרש כתוקפנית או כביקורתית. כדאי שתשתמשו בכוח אישיותכם, זכרו כי לטווח הרחוק הסבלנות תשתלם.

 

בתולה

נסיגת כוכב יופיטר במזלכם עד 9 במאי עשויה לעצור תהליכים והבטחות שעוררו בנו אופטימיות. מישהו מקשה עליכם, והדרך הטובה ביותר להתמודד עמו היא להתעלם ולא להיגרר למאבקי כוח שאינם רצויים בחייכם כרגע. כל הסכם שתגיעו אליו השבוע כדאי לעגן בכתב, לפרט את כל הזכויות שלכם, את ההתחייבויות של הצד השני ולהשאיר לעצמכם פתח מילוט.

 

מאזניים

מיקום הכוכבים השבוע עשוי להיות מלווה ברגישות ובפגיעות. אתם מוטרדים ומודאגים ולפיכך יותר רגישים ופגיעים ונאלצים להתמודד עם יותר מדי דברים בו זמנית. הנטייה לפסימיות אינה מסייעת למצוא את הפתרונות הנכונים. יש כאן גישה חסרת פתיחות, כדאי להיזהר מתגובות קיצוניות שלא יודעים היכן ייעצרו. כבר לא מדובר בנתינה הדדית, אלא באינטרסים ובמחויבויות.

 

עקרב

אתם שואפים ליצור לעצמכם יסודות יציבים, גם אם אלה מלווים זמנית במועקה ובשאלות קיום בסיסיות. מפנה לטובה עשוי להתחולל בחייכם אם תהיו עקביים, כמו גם מודעים לחוסר היציבות והתזזיתיות המתלווה אצלכם לגחמות של רגע. אתם עלולים למתוח ביקורת חריפה ולגרום למישהו לנטור לכם טינה. מאמצע השבוע אתם נכנסים לחודש שישפיע על התנהלות מערכות היחסים שלכם.

 

קשת

אתם מרגישים צורך בחופש ובעצמאות, ורוצים לחדש ולהתחדש. השבוע מזמן התחדשות תקשורתית. נצלו את העירנות העכשווית לשדרוג יחסים שחשובים לכם. תוכלו ליהנות מהחופש ולפעול על פי רחשי ליבכם. עקב אכילס: סטורן במזלכם בצמידות למארס עשויה להעיד כי הרגשה מעיקה עלולה ללוות אתכם ועמה תחושה שהדברים הופכים להיות תובעניים ומסובכים יותר.

 

גדי

עוצמה מורכבת של כוכבים עלולה לגרור חוסר יציבות למצבים בלתי צפויים. אבל לפני כן יש למצוא את האיזון בין דינמיקת המבטיח לבין המוציא לפועל. עשו זאת כדי לתעל את האנרגיה למקום לא מזיק אלא מפרה ובונה. התוצאה, גם אם תלווה בקשיים, תהיה תכליתית, כיאה למזלכם, ותהיו עסוקים בפעילות פורה, הטומנת אפשרות להכרה עתידית מבורכת. שימרו על דיסקרטיות.

 

דלי

ימי סוף השבוע עשויים להפיח נשמה וחיות לחייכם השגרתיים. נסיגת כוכב מארס מ-17 באפריל עד תחילת חודש יוני עשויה להעיד כי רגשות שהצטברו בתוככם זמן רב צפים ועולים ולפעמים מאלצים אתכם להגיע לעימות על נושאים שקודם השתדלתם להפגין איפוק לגביהם. לשם כך תצטרכו לגשר על פערים מהותיים בהשקפותיכם. הימנעו מלשתף פעולה עם אנשים לחוצים ותובעניים.

 

דגים

השבוע מצביע על הצורך לקבוע מה הן המטרות החשובות לכם ועל מה תוכלו לוותר, וכן את הצורך לשקול דברים מבחינה מעשית וכלכלית. אל תתפתו להחלטה ספונטנית או להסתכן. יש לתרגם השראה אידיאליסטית למעשים ולהגדיר נכונה את האידיאלים,  שכן יש מביניכם כאלה שעשויים ליפול טרף לעולם האשליות שמעצים אידיאליזציה מוטעית ובריחה למציאות לא ריאלית.

 

הטור האסטרולוגי של חוה מזר-טלפון  5731540 – 03  כל הזכויות שמורות @

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים