חיפוש
 
לדף הבית >>     >>

מכוניות למכירה יד 2

 

רוב האנשים מחזיקים בשתי אמיתות שלא בהכרח מתיישבות האחת עם השנייה. האמת הראשונה היא שכולם מעדיפים שבחנייה שלהם תחכה מכונית חדשה שאיש מלבדם טרם נסע בה

 

מכוניות יד שנייה למכירה

רוב האנשים מחזיקים בשתי אמיתות שלא בהכרח מתיישבות האחת עם השנייה. האמת הראשונה היא שכולם מעדיפים שבחנייה שלהם תחכה מכונית חדשה שאיש מלבדם טרם נסע בה, והאמת השנייה היא שאיש אינו שש לשלם את המחיר המלא עבור מכונית חדשה. אם כן מה עושים? ובכן פשוט מאוד מתפשרים! כיום רוב האנשים שעומדים לקראת רכישת מכונית, מחפשים מכוניות למכירה יד 2, כאשר הם מחפשים מכונית שהיא כמה שיותר שמורה, שלמה ומרגישה כמו חדשה. כמו כן, הקריטריון בו אנשים מבקשים למצוא את הפער הגדול ביותר (ביחס לרכב חדש), נוגע כמובן למחיר.

 

בדיקה מעמיקה לפני רכישת רכב

לצד העובדה שניתן לשלם הרבה פחות ואף להימנע מאיבוד הערך הכי משמעותי (בעת רכישת מכונית יד שנייה), גם יש לציין שרכישת מכונית יד שניה יותר קשה ומצריכה יותר השקעה, ולו כיוון שיש לבדוק בדיוק מה מקבלים, ולו כי מראית עין אינה משחקת תפקיד בעת רכישה יד שנייה. אם כן מה יש לבחון? ובכן יש לבדוק מי היו הבעלים הקודמים, כלומר האם הבעלים הקודמים הקפידו לשמור על הרכב, האם נסעו בו כפי שצריך מבלי להגביר את הבלאי שלא לצורך, כמה ק"מ הרכב עשה, מהי היסטוריית התאונות והטיפולים שלו, מה המחיר המבוקש ביחס למחירון, האם הרכב מכיל תוספות כלשהן וכדומה.

 

טיפים לרכישת מכונית יד שנייה

כאשר מתעניינים לגבי מכוניות למכירה יד 2, יש לקחת בחשבון שההוצאה אינה נגמרת רק בתשלום על הרכב, אלא לרוב רכב יד שנייה גם יותר רואה מוסך, ועל כן יש לשקלל זאת בסכום המרבי אותו מעוניינים להוציא. עוד יש לבחון האם הרכב כבר עבר טסט, ואיזה סוג של טסט הרכב שעומדים לרכוש מצריך (משפיע על גובה ההוצאה על הטסט), יש לבחון האם הבעלים הקודמים הקפיד על טיפול תקופתי, ואף רצוי להתייעץ עם מוסכניק לגבי איכות הרכב הרצוי.
שימו לב! אוטו קאר מוביל מציע מכוניות יד שנייה למכירה במימון מלא

 

דגשים לפני רכישת מכונית יד שנייה

בעת בחינת רכב יד שנייה, יש לתת דגש מיוחד על פרמטר הבלמים, וזאת כי נהגים שעומדים הרבה בפקקים, בקלות עשויים לשחוק את הבלמים יותר מהר, ועל כן ראוי לבחון מתי הבלמים הוחלפו בפעם האחרונה. בנוסף יש לבחון את נתוני צריכת הדלק בנסיעה משולבת, יש לבחון את פרמטר ירידת הערך (בעיקר לאור בחינת ההיסטוריה של הדגם), יש לבחון את איכות הצמיגים, יש לוודא שהביטוח חובה בתוקף (לשם כך ניתן לבדוק במחשבון הממשלתי) ולבסוף יש להעדיף רכב יד שנייה שאחריות היצרן עדיין חלה עליו. רכישה חסכונית ונעימה.

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים