חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

סלון פינתי בעיצוב אישי עבור ניצול מרבי

 

ארנה מעצבים רהיטים איכותיים, כמה טיפים שכדאי לדעת.

 

ארנה מעצבים רהיטים איכותיים, כמה טיפים שכדאי לדעת.

רוב הבתים אינם מכילים מרחבים בלתי נגמרים, אלא ברוב הבתים כל מקום פנוי הנו ברכה ויש לנצלו בחוכמה, ולו כי תמיד יש רצון להוסיף עוד מדף, ויטרינה, לתלות עוד תמונה, להוסיף עוד תאורה, לקשט עם עוד עציץ וכדומה. על כן בטרם יוצאים לרכוש סלון, יש לקחת דף, נייר ומטר, למדוד מהו הגודל המרבי והמינימלי שאתם יכולים להרשות לעצמכם, ואם בורכתם עם פינה בסלון, הרי שמומלץ לחפש אחר סלון פינתי, ולו עבור ניצול מרבי.

מה נמצא אצלכם בסלון?

מה סלון צריך? מהבחינה הבסיסית נציין שמקבץ של אמצעי ישיבה, שולחן עליו ניתן לשים כוס קפה ועיתון, כמה כריות עבור תחושה ביתית ותוספות עיצוב כיד הדמיון.

כמו כן, אם מבקשים להמשיך לעצב ולעבור לשלב הבא, נציין שגם תמיד ניתן לשקול להוסיף שטיח, עציץ, מספר תמונות, כוננית ספרים, מסך טלוויזיה, כוננית עבו חפצי נוי וכדומה. מכאן שניתן להבין שמדובר בריבוי של פריטים שצרכים לדעת "לחיות" אחד ליד השני באופן הרמוני, ועל כן נציין שליקוט האלמנטים השונים ממקומות שונים, עשויה להיות חוויה מאתגרת, (אלא אם כן נעזרים בתמונה לשם המחשה). על כן מומלץ להגיע אל מקום אחד בו ניתן למצוא מקבץ של ריהוט איכותי ומרהיב, ופשוט להתחיל לבצע התאמות.
אתר הבית של ארנה מעצבים רהיטים: http://www.areena.co.il

מבחר דגמים נהדרים עבור סגנונות שונים

אצל חברת "ארנה" (רהיטים בהתאמה אישית) אתם מוזמנים למצוא שלל דוגמאות נהדרות ואיכותיות של סלון פינתי. מכאן שניתן למצוא סלון פינתי מבד צבעוני בעל טקסטורה חלקה, סלון פינתי מבד גס בצבעים בהירים מודרניים, סלון פינתי מעור רך ומזמין, סלון פינתי שעושה שימוש עליז בשלל גוונים שמוסיפים בחינניות נקודות צבע ועוד הרבה יותר. מוזמנים להגיע אל אולם התצוגה של חברת "ארנה" (אבולעפיה תל אביב) וליהנות ממבחר מרשים במיוחד במקום אחד.

גם עבור סלון גדול ומרווח

כידוע, סלון פינתי  אידאלי עבור ניצול מרבי של פינה, אך גם טוב לדעת שהוא אידאלי עבור סלון גדול ומרווח שמבקש להתרחק מהקירות, ולו כיוון שרצה עליהם ספרייה גדולה.

מכאן שבין אם יש לכם סלון גדול או קטן, יהיה זה נכון לשקול לרכוש סלון פינתי, ולו כי יש משהו בצורה המוגדרת שיוצר שקט, שמבקש אינטראקציה ושמקרין ביתיות. כמו כן, תמיד ניתן לשקול להוסיף ספה זוגית, הדום נפרד, או כורסת יחיד, כאשר יש לבחור במיקום הנכון על מנת לשמור על תחושת החמימות שהסלון הפינתי משכיל לייצר. 

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים