חיפוש
 
לדף הבית >>     >>

בחירה נכונה של מסך מחשב בעת קניית מחשב

 

בעידן שבו אנחנו תלויים במחשב יותר מתמיד, שבו הקופסה החשובה כל כך מאגדת את המידע העסקי והאישי שלנו, אין ספק שהשמירה על המחשב ועל תכניו חשובה מאי פעם. ככל שהזמן חולף נדמה שיחסי התלות הללו רק מתחזקים

 

תוכנת האבטחה נוד 32

בעידן שבו אנחנו תלויים במחשב יותר מתמיד, שבו הקופסה החשובה כל כך מאגדת את המידע העסקי והאישי שלנו, אין ספק שהשמירה על המחשב ועל תכניו חשובה מאי פעם. ככל שהזמן חולף נדמה שיחסי התלות הללו רק מתחזקים, מה שאומר שאנחנו נדרשים לפעול כדי להגן על הנתונים, על התוכנות, על הקבצים ועל התמונות. אחת הדרכים הטובות ביותר לעשות זאת היא להתקין תוכנת אנטיוירוס, גם אם לעיתים נדמה שאפשר להסתדר בלעדיה או שגיבוי קבצים על הענן יספיק. לאורך השנים פותחו ושווקו תוכנות אנטיוירוס שונות, אבל אחת הבולטות שבהן היא ללא ספק נוד 32, מה שאומר שאנחנו צריכים להכיר אותה קצת יותר.

 

אחת התוכנות המובילות

המומחים הגדולים בתחום ומי שבחן את החלופות הקיימות בתחום תוכנות האנטיוירוס כבר מכיר את היתרונות של תוכנת נוד 32 אחד המרכזיים שבהם הוא יתרון הביצועים, שכן בסקירות שונות שבוצעו בעשור האחרון נמצאו ביצועים מעולים, שהמשמעות העיקרית מאחוריהם היא שהתוכנה מזהה ומונעת וירוסים ברוב המוחלט של המקרים, ובשיעורים גבוהים מאוד. למען האמת, היתרון החשוב באמת והמאפיין שבו אנחנו צריכים להתמקד הוא שיעורי ההצלחה של התוכנה, ומאחר והיא מפגינה ביצועים איכותיים ביותר – נראה שהיא מובילה את הרשימה.

 

איך בוחרים תוכנת אנטיוירוס טובה?

כאמור, תוכנת אנטיוירוס היא קריטית עבור המחשב שלכם, וזה באמת לא משנה אם אתם זקוקים לו לצרכי עבודה או כדי לחלוק תמונות ומידע אישי עם חברים ובני משפחה. כך או כך חשוב שתגנו על המידע שאתם מעבירים, על המסמכים האישיים שלכם ועל הסיסמאות שבאמצעותן אתם גולשים ברשתות החברתיות או נכנסים לתיבות המייל שלכם. נוד 32 היא אחת התוכנות המובילות, אבל ישנן גם תוכנות נוספות שיכולות לסייע בהשגת המטרה שעל הפרק. כמעט בכל חנות מחשבים שאליה תיכנסו היום תמצאו צוות מקצועי ומנוסה שיידע להמליץ על תוכנה מתאימה, וללא ספק זוהי אחת הדרכים הטובות יותר לקבל החלטות מהסוג הזה. יחד עם זאת, ודאו מראש שאתם יודעים מה הצרכים שלכם. למשל, אם אתם זקוקים להגנה על רשת מחשבים קטנה שמונה 3 או 4 מחשבים, רצוי שתרכשו רישיון בהתאם, ובמחיר מיוחד, וללא קשר למספר הרישיונות כדאי שתחליטו גם איזו תקופת הגנה נכונה לכם – שנה או שלוש, לדוגמה. ככל שתהיו מדויקים יותר בהגדרת הצרכים האישיים ו/או העסקיים שלכם, תוכלו לבחור את התוכנה המתאימה ביותר, זו שתגן עליכם ועל המידע הרגיש שלכם לאורך זמן.

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים