חיפוש
 
לדף הבית >>     לשכת המסחר >>

נחתם הסכם בין לשכת המסחר למועצה הסינית לקידום המסחר

 

המועצה הסינית לקידום הסחר הבינלאומי בחרבין ולשכת המסחר ירושלים חתמו לכבוד יום ירושלים על הסכם שיתוף פעולה

 

לשכת המסחר ירושלים שמחה להודיע בזאת על הסכם סחר ושיתוף פעולה שנחתם ביום ב’ השבוע, בינה לבין המועצה הסינית לקידום הסחר הבינלאומי בחרבין ,רצ"ב הודעה לעיתונות ותמונות מטקס חתימת ההסכם

לשכת המסחר ירושלים חתמה אתמול, יום ב’,  על הסכם שיתוף פעולה עם המועצה הסינית לקידום הסחר הבינלאומי בחרבין, הצדדים הדגישו כי עם הרצון לחזק את שיתוף הפעולה בתחומים כמו כלכלה ומסחר, מדע וטכנולוגיה, בין סין לירושלים.משא ומתן ידידותי, שנוהל על בסיס של שוויון תועלת הדדית, הגיעו הצדדים להסכם הבא על חילופי העתיד שיתוף פעולה:

שני הצדדים יארגנו ויחליפו ביקורים של משלחות מסחריות, וקבוצות לימוד של פרויקטים מהחוגים הכלכליים והמסחריים ויציעו את כל השירותים הרלוונטיים.

הצדדים יציעו תמיכה וסיוע בארגון תכנית הכשרה, סמינרים על פרויקטים משותפים, תערוכות, כנסים וספרות של מוצרים חדשים וטכנולוגיה חדשה, כאשר כל אחד מהאירועים הללו מתקיים במקומות של הצדה שני.

הצדדים ישמרו על תקשורת תקינה, לספק אחד את השני באופן קבוע עם מידע לגבי הסחר שיתוף פעולה כלכלי, כללים ותקנות וכו ’ועוד הזדמנויות סחרו שיתוף פעולה כלכלי עבור ארגונים. לצורך השגת הצלחה במסחר ובמבצעל קידום השקעות,  הצדדים ימליצו ויציגו לפני כל אחד מהם הזדמנויות לשיתוף פעולה ושותפים למסחר ולהשקעה.

הסכם זהנכנס לתוקף עם חתימת שתי הצדדים.

סגן הנשיא הסיני ודרור אטרי נשאו ברכות בתום טקס החתימה:

נשיא לשכת המסחר דרור אטרי: " הסכם אותו חתמנו היום, ביום חגנו הינו עוד צעד חשוב בקידום הסחר הבינלאומי ותשובה מוחצת לאונסק"ו ולכל מי שמבקש לבטל את עצם קיומנו."

סגן הנשיא ז’אנגאק פסי (Zhang Xiaofei) המועצה הסינית לקידום הסחר הבינלאומי בחרבין: " אבקש להודות לנשיא הלשכה מר דרור אטרי על ההבנות שהוסגו אנו רואים בלשכת המסחר ירושלים שותפה חשובה לקידום הסחר הבינלאומי בנינו."

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים