חיפוש
 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

הורוסקופ שבועי:  1-7 בספטמבר 2017

 

התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר לשבוע: 1-7 בספטמבר 2017

 

טלה

הירח המלא (בימים שלישי-רביעי) עשוי להשפיע עליכם, בייחוד בענייני עבודה ובריאות. דרושים לכם שקט וזמן עם עצמכם. בנוסף, שימו לב! ייתכן שתחרות סמויה מתפתחת סביבכם ושמישהו מנסה לחתור תחתיכם, אך עושה זאת בדרך חלקלקה ושארמנטית.

שור 

הירח המלא (בשלישי-רביעי) עשוי להיטיב עימכם. בעקשנות מפתיעה תצליחו להתגבר על מה שמציק, אם כי נסיגת כוכב התקשורת מרקורי מצפה מכם עדיין להימנע ממריבות עם בני משפחה, או עם אחד האנשים הסובבים אתכם.

תאומים

הירח המלא (בימים שלישי-רביעי) דורש התמודדות עם הפגיעות שלכם, ומדגיש את ההישרדות ברמה האישית. ענייני בית ומשפחה, או ענייני קריירה ומעמד, עשויים לקבל דגש. מישהו מתנהג אליכם בעוינות בלתי מובנת ומנסה להגביל את חופש הפעולה שלכם.

סרטן

עדיף לא לפתח ציפיות גבוהות מדי. ככל שתניחו לדברים לזרום מאליהם יהיה לכם קל ונוח יותר, ובסופו של דבר תוכלו גם לנווט את הדברים לרצונכם. השבוע תיאלצו לסגל גישה ביקורתית ומעשית כאחת, במיוחד בענייני כספים והשקעות. 

אריה

נושאים כספיים נעשים רגישים: מעורבות עסקית או רגשית גבוהה מדי עלולה לתעתע להביא לשיקול דעת מוטעה. קשר מסוים מעורר בכם רגשות מעורבים וסותרים, זה הזמן לבחון את רגשותיכם מבלי ליפול טרף לעולם האשליות.

בתולה

בימים שלישי-רביעי מתרחש ירח מלא במזלכם. יש ביניכם כאלו שיחושו עצמאות והתחדשות, אבל יש גם כאלו שחשים זרימה של אי-בהירות שתפריע לתפקוד ולאיזון שלכם. רצוי שתנסו להעלות דברים על פני השטח, כדי לא ליפול טרף לאדם חסר מצפון ואתיקה רגשית.

מאזניים

המציאות עכשיו נזילה מאוד, מתעתעת וחלקלקה. שימו לב לירח המלא לקראת המחצית השנייה של השבוע. עייפות, מצב רוח ירוד או בעיית בריאות כלשהן יפריעו לכם לנהל סדר יום שגרתי. נראה שתזדקקו לעידוד רב. שימרו על דיסקרטיות.

עקרב

יש לשים לב לכך שמישהו מעוניין להוציא אתכם משלוותכם. כוכבכם מארס משפיע עליכם השבוע אנרגטית, לכן יש לשמור על גמישות תקשורתית, למצוא את האמת בין הנתונים הסותרים לעיתים זה את זה, ולקיים שיתוף פעולה עם האנשים סביבכם.

קשת

תקופת מזל בתולה הקפדנית עלולה להתבטא בקוצר רוח שלא ישחק לטובתכם, שכן בולטת ההתנגדות שלכם לקבלת תכתיבים ומסגרות מגבילות. קשה לכם להתעלם מהערות ביקורתיות, אבל זה בדיוק מה שמצופה מכם השבוע. סגלו איפוק וסבלנות.

גדי

הירח המלא (בימים שלישי-רביעי) עשוי להדגיש לימודים ונסיעות. מול גל המתחים והעומסים ייתכנו גם ימים מתמזגים ומאירי פנים - זאת בתנאי שיש לכם מרחב אישי גדול וחופש פעולה, ולא עומס לסביבתי המקנה לכם תחושת חנק.

דלי

הירח המלא (בשלישי-רביעי) בבית הכספים שלכם מצביע על שבוע עמוס ואינטנסיבי. תידרשו להפגין גמישות, דברים רבים עדיין אינם ברורים לכם, המצב דורש מחשבה, תכנון וראייה אסטרטגית שקולה, מעשית ואחראית. חשוב לא להיחפז להחלטות.

דגים

השבוע יש צורך בהתארגנות ובראורגניזציה. הירח המלא (בימים שלישי-רביעי) משפיע על מזלכם, זאת בשל השתתפות כוכבכם נפטון, שנוטה להיות מתעתע במיוחד, מצב שעשוי להיות מלווה בזרימה של אי-בהירות המפריעה לתפקוד ולאיזון.

הטור האסטרולוגי של חוה מזר-טלפון  5731540 – 03

כל הזכויות שמורות @

 

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

לשכת המסחר

 

מדורים