חיפוש
 
לדף הבית >>     ספורט >>

הפתעה: ראשון לציון ניצחה את המובילה

 

החבורה של ניר ברקוביץ גברה על הירוקים בחוץ והתקרבה למקום ה-2. בכדורסל הפסד של מכבי ראשל”צ להפועל ירושלים

 

הפועל ראשון ציון גברה אמש (שני) על הפועל כפר סבא ומסאי דגו 0:1 באצטדיון לויטה בכפ"ס. בזכות ניצחון החוץ הכתומים התבססו במקום ה-4 מרחק ארבע נקודות בלבד מהמקום השני שמקנה את הכרטיס השני לליגת העל בתום העונה. ראשל"צ הראתה כי ההדחה מגביע המדינה לא השפיעה על היכולת הטובה שלה בליגה והיא ממשיכה בשלה.

הפועל ראשל"צ פגשה את מוליכת הליגה הלאומית במסגרת המחזור ה-18 של הליגה הלאומית שהושלם אמש. המשחק היה שקל ברוב שלביו והיה נראה כי יוכרע ללא שערים, אולם 3 דקות לסיום הכשיל דושאן מטוביץ’ המקומי את מתן פלג ברחבה. מור שקד הכניע את השוער הביתי, בן ויצמן, והעניק לקבוצה מעיר היין 3 נקודות יקרות בקרב הצמרת.

כבר ביום ו’ תארח ראשל"צ את הפועל מרמורק המתאוששת ותקווה להמשיך ביכולת הטובה שמאפיינת אותה העונה.

כדורסל

מכבי ראשון לציון נוצחה בביתה אמש (ב’) ע"י הפועל ירושלים 92:78 וירדה למאזן שלישי של 7 הפסדים ו-6 ניצחונות, זאת בתום המחזור ה-13 בליגת העל.

החבורה של שמוליק המשיכה להפגין חוסר יציבות ונכנעה לערב גדול של ג’רום דייסון הירושלמי, שצלף 30 נקודות עם 8 שלשות באחוזים גבוהים מהשדה. בראשל"צ 6 שחקנים קלעו בספרות כפולות, בראשם מארק טולפסן עם 15 נק’, אולם זה לא הספיק מול היכולת המשופרת של האורחים מהבירה, שהתייצבו ללא רונלד רוברטס וריצ’ארד האוול הפצועים. 

בשבוע הבא תצא ראשל"צ למשחק חוץ מול מכבי אשדוד/באר טוביה הלוהטת הצמודה אליה בטבלה. הפסד של הכתומים עלול להוציא אותה מתמונת שמונה הראשונות שימשיכו לפלייאוף העליון בסיום העונה הסדירה.

 כדורסל נשים

הפועל ראשון לציון הפתיעה את האלופה מכבי בנות אשדוד 75:77 והשיגה מקדמה במאבקי הירידה, כשנותרו 4 מחזורים לסיום העונה. האחרונה, בני יהודה, תיאלץ להשיג ניצחון אחד יותר מראשל"צ כדי לשרוד בליגה הבכירה.

בנות ראשל"צ כבר הוליכה ב-21 נקודות יתרון, שהלכו והצטמצמו ככל שנקפו הדקות. אנטוניה נינג’יפה הייתה מצוינת כהרגלה עם 19 נק’ ו-12 ריבאונדים. טיפאני ג’קסון התעלתה עם 23 נקודות בתוספת 18 כדורים חוזרים. שי דורון מאשדוד נחסמה 3 שניות לסיום ע"י לוקוס והחטיאה את הזריקה האחרונה. 

במחזור הבא תתארח ראשל"צ אתל בנות הרצליה, שכנתה לתחתית, ותקווה להמשיך את המומנטום החיובי מהניצחון על האלופה כדי לנסות ולהבטיח עונה נוספת בליגה הבכירה.

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים