חיפוש
 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

הורוסקופ: 26 בינואר 1 בפברואר 2018

 

הורוסקופ:  12 - 18 בינואר 2018התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר לשבוע: 19 - 26 בינואר 2018

 

 

                                           הורוסקופ: 26 בינואר – 1 בפברואר 2018

 

 

טלה

ענייני קריירה או חו"ל מאפיינים את השבוע, כל אחד בהתאם לעיסוקו. יוזמה תקיפה ואינטנסיבית אותה נוקט הצד השני עשוי לגרור עימות. אל תיתנו לכעס על מישהו או משהו להיות הגורם המניע. ונוס במזל דלי עשויה להפיג את האינטנסיביות והעוצמה שמאפיינים את התקופה, ועשוי להדגיש ענייני חו"ל ונסיעות. חשוב להתחבר לרוח האינטרסים וההתפתחות העתידית שלכם.

 

שור

אתם עסוקים ומפילים על עצמכם נטל רב מדי, קשה לכם לתפקד כשיש מתח באוויר, שכן עצביכם רופפים ואתם ממהרים לכעוס ולבקר. מצד שני, רבים מביניכם עסוקים בעשייה קונסטרוקטיבית ולשם כך עסוקים בנסיעות ובענייני תקשורת. מומלץ להפעיל כושר הבחנה ואינטואיציות חדות ולתת עדיפות לחשיבה מסודרת, שיטתית, אחראית, מדויקת ומאורגנת. ענייני רגשות עשויים להיות מודגשים.

 

תאומים

בשישי האנרגיות עשויות להיות נמוכות, אך אתם מתחזקים בהמשכו, במיוחד באם תהיו עסוקים בבילוי מרנין ומשחרר. קשרים שייווצרו יחדירו בכם תקוות מבטיחות. המישור הרגשי/סקסי בסימן מבטיח. ענייני חו"ל, לימודים ונסיעות עשויים להיות מודגשים. אחרים עדיין מטופלים בענייני כספים והשקעות. מארס מול מזלכם עשוי לסחוף לקונפליקט ולמריבות.

 

סרטן

האנרגיות שלכם עשויות להיות נמוכות בשישי-שבת, אך אין כל מקום לדאגה. אתם מתחזקים בהדרגה לקראת המחצית הראשונה של השבוע. ענייני כספים והשקעות עשויים לאפיין את המחצית השנייה של השבוע. יש מביניכם גם אלה שעשויים להיות מופתעים לטובה. שימו לב: זהו שבוע רגיש וטעון, כוכב התקשורת בצמידות לפלוטו מול מזלכם עשוי לסחוף לריב ולקונפליקט מתיש.

 

אריה

העבודה שאתם עושים עכשיו חשובה ויכולה לקדם ולפתוח ערוצי תקשורת עתידיים. למרות הביטחון בשיפוטכם המקצועי, היזהרו בדבריכם, וגם אם אתם נעלבים עדיף להימנע מקונפליקט. אתם רגישים יותר לכל הערה ונוטים לאבד את הסבלנות. לכן יש להיות ממוקדים כדי להקדיש רצינות, אחריות והשקעה רגשית בנושאים בוערים. הרגשתכם עשויה להשתפר לקראת ימים רביעי-חמישי.

 

בתולה

חששות מלווים את המחצית השנייה של השבוע, במיוחד אלה עם עומסים נלווים. יש לפתח מודעות לחלקלקות הלשון של אלה שמולכם. מישהו משדר לכם מסרים כפולים. חשוב שתתגברו על תחושת חוסר הביטחון ביכולתכם להתמודד עם בעיות. ברגע שתיגשו לפעולה, תבינו שתוכלו לפתור גם בעיות מסובכות ושאין סיבה לחשוש או לוותר. שמרו על דיסקרטיות.

 

מאזניים

שימו לב: השבועות הבאים יאפשרו להתקרב למי שמוצא חן בעיניכם, ועד 10 בפברואר תוכלו ליהנות מחיזורים ומרומנים בהתהוות. גם ענייני לימודים גבוהים ונסיעות עשויים לאפיין את התקופה. טיפ השבוע: מיקום ונוס-מרס: מטבע הדברים מומלץ להתחבר לפעילויות תקשורתיות. אלה יהפכו את העולם לחברי וידידותי יותר, שיתאים לרוח הייחודית של מי שמחפשים גיוון וריגוש.

 

עקרב

אחדים מביניכם עשויים להיות מרוכזים בענייני בית ומשפחה. אחרים עסוקים בענייני כספים והשקעות. לכאורה, מצבכם הכספי מתייצב, אבל בפועל יש להפעיל את האנטנות הרגישות שלכם. סגלו גישה זהירה, חשדנית ופרקטית לפני שתצאו לעשייה. זאת כדי לא להיגרר להחלטה, לעסקה או לשותפות לא כדאיות, והיחיד שירוויח מכך יהיה מי שגרר אתכם לעניין.

 

קשת

הכוכבים בבית הכספים שלכם עשויים לתת התחדשות בתחום הפיננסי, שתשפיע על תחומים מרכזיים אחרים. חשוב לגלות שליטה, זאת כדי לא להיסחף למצב שעלול להשכיח מכם את הצורך לשקול דברים בהיגיון. לבני המזל שביניכם יש אאורה זוהרת, מפולפלת ומחשמלת, שמסייע לכם מקצועית ורגשית. מה שאתם עושים עם העוצמה הזאת תלוי ביצירתיים ובכריזמטיים שביניכם.

 

גדי

כוכב התקשורת מרקורי בצמידות לפלוטו במזלכם עשוי להגביר את הכריזמה שלכם. לאנשי העסקים שבכם: הכוכבים צופנים תפנית עסקית דרמטית. מצד שני, הימנעו מהנטייה למאבקי כוח, שנוטים ליצור מציאות מתישה ובולמת, במיוחד אלה שהחיים שלהם כרגע מורכבים ומסובכים. במהלך החודש צפויים תנאים לביצוע עסקה, רכישה או יוזמה הקשורה לכספים ולהשקעות.

 

דלי

אתם נמצאים עכשיו בתקופה יצירתית במיוחד, וגם ענייני רגשות ואהבה עשויים להיות מודגשים. מצב רוחכם ישתפר, תתאוששו ותתמלאו אופטימיות ותקווה. ניתן לפתח קשרים חדשים בזכות מיומנותכם וקסמכם. זה הזמן להשתחרר, להשקיע במשימות חשובות, כמו גם ביחסים עם האנשים שאתם חפצים ביקרם. ליוצאי הדופן שביניכם חוזר כושר האלתור, מלווים במקוריות ובהעזה.

 

דגים

שימו לב: מיקום הכוכבים השבוע עשוי לסחוף עימו תחושות לא קלות של כובד ומצוקה זמנית, שילוו בביקורתיות יתר. זהו בעיקרו זמן לחשבון נפש. מצב קבוע של קונפליקט, איום מתמשך, חוסר ודאות, כל אלה פוגעים ברמת הרגיעה שלכם ומותירים אתכם תשושים. אתם זקוקים להרפיה ולהירגעות, תצטרכו להניח לרגע לרגש ולהתמקד בעשייה פרקטית, תכליתית ומחושבת.       

 

הטור האסטרולוגי של חוה מזר-טלפון  5731540 – 03 כל הזכויות שמורות ©

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים