חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

פעילות לילדים: ומה אתם עושים בשבת?

 

אמנם יום הולדת יש רק פעם בשנה, אבל סוף השבוע מגיע בכל שבוע! במאמר זה נציג בפניכם אפשרויות לפעילויות נפלאות לבילוי בשבת עם כל המשפחה.

 

אמנם יום הולדת יש רק פעם בשנה, אבל סוף השבוע מגיע בכל שבוע! במאמר זה נציג בפניכם אפשרויות לפעילויות נפלאות לבילוי בשבת עם כל המשפחה.

פעילות לילדים בשבת – למה זה חשוב?

אם תנסו להיזכר בילדות שלכם, סביר להניח שתזכרו בעיקר את החוויות שחוויתם במהלך פעילות לילדים כזו או אחרת. הילדים זוכרים בעיקר חוויות ואיך שלא נסתכל על זה, סוף השבוע הוא הזדמנות נהדרת ליצירת זמן איכות משותף עם כל המשפחה. כך אפשר ליצור חוויות משותפות לכל בני המשפחה בכל שבוע מחדש. חוויות אלו יוצרות גיבוש משפחתי ששום דבר אחר לא יכול להשתוות אליו.

לצורך הגיוון

מעבר לעובדה, שלאורך כל ימות השבוע אין לנו את האפשרות ליהנות מזמן איכות עם ילדינו בשל העיסוקים הרבים של כל בני המשפחה והשבת מאפשרת לנו את זה, חשוב גם להציע לילדים חוויות מסוגים שונים. זאת, במטרה לחשוף אותם לכמה שיותר תחומים וחוויות, שיהפכו לזיכרונות הילדות שילוו אותם לאורך חייהם. למעשה, יש מגוון רחב של סוגי פעילויות לילדים, מהם ניתן ליהנות בשבתות או בכל הזדמנות אחרת, ובעזרתן ניתן ליצור אווירה משפחתית נעימה ומגובשת יותר.

פעילויות טבעיות

פעילות לילדים לא חייבת להיות פעילות אקסטרים, אלא היא יכולה להיות פעילות נינוחה בחיק הטבע. למשל, אפשר לנסוע לחוף הים וליהנות מרחש הגלים ובניית ארמונות חול או העפת עפיפון. כמו כן, ניתן גם לצאת לשמורת טבע ולטייל ולהכיר את נופי הארץ המדהימה שלנו או לערוך פיקניק משפחתי עם המטעמים האהובים על בני המשפחה ולשחק ולהשתובב מעט ביחד.

פעילויות ביתיות

גם בבית אפשר ליהנות מזמן איכות משפחתי במשחק משותף, בישול עם כל בני המשפחה, צפייה בסרט אהוב תוך התכרבלות משותפת או כל דבר אחר שעולה בדעתכם. למעשה, זוהי הזדמנות נהדרת למצוא מה בני המשפחה נהנים לעשות ביחד ולנסות למצוא הזדמנויות קטנות גם במהלך השבוע לשחזור החוויה ואולי אף ליצור מסורת משפחתית חדשה.

פעילויות ספורטיביות

אם אתם מחפשים דרך לאפשר לילדים שלכם להוציא קצת מרץ ולהפעיל את הגוף, תוכלו לצאת אתם לשייט בסירת פדלים בנחלים השונים או בנהר הירדן, להתנסות בגלישה, צלילה או שחייה. כמו כן, ניתן גם לצאת לטיול אופניים ברמת קושי מותאמת לגילאי הילדים או פשוט לצאת לשחק במשחקי כדור שונים ולהתחרות האחד בשני במסגרת בני המשפחה בלבד או עם חברים.

פעילויות עם ערך מוסף

אם אתם מחפשים פעילות לילדים עם ערך מוסף, פעילות שלא רק תפעיל את הגוף של הילדים ותסב להם הנאה, אלא גם תפעיל להם את המח, יש לכם אפשרויות רבות. לדוגמה, אפשר ללכת ביחד לחדר בריחה בהתאם לגילאים של הילדים, או ללכת לראות תערוכה במוזיאון. שימו לב, שלעתים יש תערוכות משתנות ואף פעילויות מיוחדות לילדים ובעיקר בשבתות וחגים.

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים