חיפוש
 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

יו”ר דירקטוריון החכ”ל, יוסי שניר, סיים את תפקידו

 

יעבור לכהן כדירקטור בחברה העירונית החדשה לייזום * את מקומו יתפוס המשנה לראש העירייה, אייל מושיוב, שמחזיק גם בתיק בנייה ציבורית וכך יוכל לראות בראייה עירונית רחבה את כל פרויקטי הבנייה הציבורית בעיר

 

ביום חמישי האחרון נפרדה החברה הכלכלית מיוסי שניר, שכיהן כיו"ר דירקטוריון החברה בשבע השנים האחרונות. האירוע נערך באחד המתקנים שבנתה החברה במהלך כהונתו של שניר, מרכז הספורט 360. 

במהלך תקופת כהונתו של שניר הגדילה החברה הכלכלית את מחזור הפעילות שלה במיליוני שקלים, נכנסה לתחומי פעילות חדשים ויזמה פרויקטים רבים ומשמעותיים לעיר, כמו: פיתוח השכונות החדשות: נחלת יהודה, מרום ראשון, שכונת האירוס; בניית פרויקטים מיוחדים כגון, מרכז רון ורדי, הגימנסיה הריאלית החדשה, מרכז הספורט בנחלת יהודה, מרכז הספורט 360, שימור בית גורדון לונדון, שימור הכרמל 5 ועוד. בנוסף, החברה הכלכלית הובילה את פיתוח התכנית האסטרטגית החדשנית של מתחם ה-1,000, יחד עם חברת הייעוץ אמן, אשר יחד גיבשו תכנית למתחם העסקים המתקדם והחדשני ביותר בישראל.  

ראש עיריית ראשון לציון, דב צור, אמר בערב הפרידה כי יוסי שניר הוא איש רב פעלים, בעל ניסיון עשיר ורב במגזר הציבורי ובמגזר העסקי, בין השאר: בוגר ביה"ס לקצינים בעכו, תואר של מהנדס אניות, תואר שני  מינהל עסקים, תואר שני בפילוסופיה, אלוף משנה בחיל הים, רמ"ח מחקר במודיעין, מנכ"ל עיריית ראשון לציון, מנכ"ל משרד התעשייה והמסחר, מנכ"ל אנגלו אמריקה וישראל, מנכ"ל הרכבת ועוד, במשך 25 שנה יו"ר ועדת הכספים של תזמורת ראשון לציון, חבר בחבר הנאמנים של המכללה למינהל ועוד. עכשיו תגידו לי אם מישהו מכם היה ראש עיריית ראשון לציון והיה לו תושב כזה בעיר הוא היה יכול שלא לקחת איש כזה להיות יו"ר החברה הכלכלית. אם היה צריך להמציא מישהו שמתאים לתפקיד הזה, זה יוסי". 

יש לציין כי שניר היה יו"ר מטה הבחירות של צור בשתי מערכות הבחירות, ולמרות זאת, וועדה של משרד הפנים קבעה כי יש לו כישורים עודפים בזכותם הוא יכול לכהן כחבר דירקטוריון בחברות העירוניות. עם סיום הקדנציות המותרות בחוק בחברה הכלכלית יעבור שניר לכהן כדירקטור בחברה העירונית החדשה לייזום. צור ציין כי הוא משוכנע ששניר ימשיך לתרום לראשון באותה אהבה וניסיון רב שצבר במשך השנים כדי לאפשר לעיר שלנו להמשיך ולפרוח. 

את מקומו של שניר כיו"ר דירקטוריון החברה הכלכלית, יתפוס המשנה לראש העירייה, אייל מושיוב, שמחזיק גם בתיק בנייה ציבורית וכך יוכל לראות בראייה עירונית רחבה את כל פרויקטי הבנייה הציבורית בעיר. 

מנכ"ל החברה הכלכלית, ניצן פלג אמר: "הבאת אתך חשיבה מאוד יצירתית עם הרבה מאוד ניסיון בתחום המוניציפלי ובתחום העסקי. ניסיונך רב השנים במערכות האלה, סייעו לי באופן אישי לקדם מאות פרויקטים, לעמוד באתגרים מורכבים ולהוביל את החברה להישגים מרשימים.

בסגנון אישיותך הצלחת להתחבב על כל עובדי החברה ולהיות שותף להתפתחותה וביחד אתך הגיענו להישגים רבים. תודה גדולה על הליווי, התמיכה וההדרכה בהתמודדות מול כל האתגרים והמשימות לאורך כל השנים.

צילום: עידן גרוס

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים