חיפוש
 
לדף הבית >>     >>

אינסטלטור בראשון לציון

 

שורשים של עצים החודרים לצנרת הביוב דרך סדקים שנוצרים בה, גורמים לסתימות והצפות. חדירת השורשים מתרחשת בעיקר בצנרת ישנה, העשויה מבטון

 

שורשים של עצים החודרים לצנרת הביוב דרך סדקים שנוצרים בה, גורמים לסתימות והצפות. חדירת השורשים מתרחשת בעיקר בצנרת ישנה, העשויה מבטון .כאשר שורשים חודרים לצנרת הביוב יש להוציא אותם עם מכשור מיוחד, המונע פגיעה בצנרת. חשוב לבחור איש מקצוע מיומן להוצאת השורשים כדי למנוע מצב של נזקים בלתי הפיכים ולצורך בהחלפת הצנרת.

חדירת שורשים לביוב

שורשי עצים כמו פיקוס, המתפתחים מתחת לאדמה, חודרים לעתים לצנרת ומסתעפים בה. השורשים מחפשים אחר מקור מים ומזון ולכן הם חודרים למערכת הביוב וצומחים בה במהירות רבה. השורשים יוצרים בצנרת בקיעים וסדקים והיא יכולה להתעקם ולהישבר. כתוצאה מחדירת השורשים נוצרים בצנרת חסימות, סתימות והצפות, הגורמות לצחנה ויכולות להוביל לקריסה מוחלטת של מערכת הביוב.

חיתוך שורשים בביוב

חיתוך שורשים בביוב מתבצע לאחר צילום צנרת, שנועד לאתר את מיקומם. הצילום מתבצע על ידי מצלמה ממוחשבת מיוחדת, הפועלת באמצעות סיב אופטי. המצלמה המשוכללת מצלמת את מיקום השורשים באיכות גבוהה וברמת דיוק מרבית. הצילום מאפשר לקבל תמונה של רמת הפגיעה בצנרת ולהתאים לה את הפתרון הטוב ביותר.

לאחר צילום הצנרת מחדירים אליה מכונה חשמלית החותכת את השורשים או מקלות ביוב מיוחדים. לאחר החיתוך, מצלמים שוב את הצנרת כדי לוודא שהיא נקייה משורשים. לבסוף מגיע שלב התיקון של הנזק שהשורשים יצרו בצנרת ושימוש בחומרים הקוטלים את השורשים, למניעת חדירה חוזרת שלהם.

אינסטלטור  בראשון לציון להוצאת שורשים מהביוב

כדי למצוא אינסטלטור בראשון לציון העוסק בחיתוך שורשים בביוב, חשוב לבדוק שיש לו ידע וניסיון בתחום. כמו כן עליו להיות מצויד במכשור מתקדם ולהציע פתרונות חסכוניים ויעילים שיפתרו את הבעיה לטווח הרחוק, בצורה נקיה וללא פגיעה בצנרת.

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים