חיפוש
 
לדף הבית >>     ספורט >>

הפועל ראשון לציון הודחה מהגביע, מכבי בכדורסל העפילה לרבע גמר האלופות

 

הפועל ראשון לציון הודחה מהגביע, מכבי בכדורסל העפילה לרבע גמר האלופות המומנטום של הפועל ראשון לציון בכדורגל נקטע מעט אחרי ההפסד בגביע המדינה בשבוע החולף שלישי בשלב שמינית הגמר להפועל חיפה.

 

יחסי הכוחות היו ברורים לפני המפגש, והם באו לידי ביטוי על כר הדשא. החיפאים מליגת העל הוכיחו עליונות, וניצחונם לא הוטל בספק. דווקא הכתומים של ניר ברקוביץ׳ פתחו טוב יותר וניסו להפתיע, אך חנן ממן המקומי שם קץ לתקוות האורחים עם שער יתרון לחיבורים בדקה ה-11. בדקה ה-50 ממן העלה ל-0:2 עם שער בבעיטה חופשית. ראשל״צ נותרה בעשרה שחקנים כעבור דקה, לאחר צהוב שני של אבי סטרול.
אדילסון בהייה חתם את התוצאה דקותיים לסיום. הקבוצה מעיר היין תחזור להתרכז בליגה. במחזור ה-21 שהושלם אמש (שני) נותר ניר ברקוביץ׳ בלתי מנוצח בליגה הלאומית מאז מינויו לתפקיד המאמן. הפועל ראשל״צ יצאה לרחובות והשיגה 0:1 קטן גדול על מכבי שעריים, השאירה אותה שקועה עמוק במקום האחרון, ואילו הכתומים המשיכו לשמור על המקום החמישי מרחק חמש נקודות מהמקום השני.  במחזור הבא ראשל״צ תארח לקרב צמרת את הפועל ר״ג, כשניצחון ביתי יעלה אותה למקום הרביעי. 
 
 
כדורסל- מכבי ראשון לציון
כדורסל- מכבי ראשון לציון חזרה לזירה המקומית אחרי ההצלחה באירופה, אולם הנחיתה הייתה קשה. החניכים של אריק שיבק נוצחו (ראשון) בגן נר בידי הפועל גלבוע/גליל 93:92 בתום דרמה גדולה שכללה הארכה. לא פעם נקלעו הכתומים להארכות העונה, ולרוב יצאו כשידם על התחתונה. עבור גלבוע/גליל היה זה ניצחון ראשון אחרי חמישה הפסדים רצופים. ראשל״צ נוצחה לראשונה לאחר רצף של שלושה ניצחונות בכל המסגרות. הצפוניים הוליכו במרבית שלבי המשחק כשמייקל קוואלס וג׳ייסון סיגרס בלטו בשורתיהם.
שון דוסון היה אחת מנקודות האור אצל האורחים ולהט עם לא פחות מ-31 נקודות, שבעה כדורים חוזרים ושש חטיפות. מדהים! מאליק ויינס היה היחיד שבא לעזור עם 28 נק׳ ללא הואיל.
באירופה הכתומים חוו הצלחה כשהעפילו לשלב הפלייאוף בליגת האלופות, בזמן שסיימו את הבית המוקדם עם מאזן 5:5. שיבק ושחקניו יפגשו את לודווינסבורג הגרמנית במעמד רבע הגמר. הגרמנים מגיעים מהמקום התשיעי בבונדסליגה, והמשחקים ייערכו בשיטת בית חוץ במהלך החודש הבא. כדוריד- מכבי ראשון לציון גברה על בני הרצליה 29:36 (שבת) בליגת ווינר בכדוריד. בכך השיגו הכתומים ניצחון כפול על השרוניים, ונצמדו אליהם בטבלה מהמקום הרביעי. מתן גולץ בלט עם שמונה שערים, בעוד יוליאן סטראט דאג לעצור את הרצליה מאחור. הפועל ראשון לציון גברה בחולון על מ.כ. המקומית 27:29 בדרבי המאמנים לבית מיימון, ובזכות הניצחון הם עם 15 נקודות במאזנם. 
 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

סרטון 2 דקות

סרטון 2 דקות

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

מעגלי התמיכה של פורום המומחים

 

 

 

לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים